Eduskuntavaalit 2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin typerältä kuin se kuulostaakin, niin puoluevalinta piti omalla kohdalla tehdä perussuomalaisten ja vasemmistoliiton väliltä. Ns. vitsipuolueita en viitsinyt lähteä äänestämään.

Periaatteena on että minun ääneni jää saamatta Kokoomukselta, Kepulta, Vihreiltä ja kristillisiltä.

Lopulta päädyin Jari Kotimäkeen. Eli ehdokkaaseen numero 30.
 
Aika tiukalle meni ehtiminen räntäsateessa, mutta neljän vuoden valitusoikeus taas ostettu.
 
Kuka v*tun talidomidilapsi on mennyt äänestämään Maria Guzeninaa...
 
Niin typerältä kuin se kuulostaakin, niin puoluevalinta piti omalla kohdalla tehdä perussuomalaisten ja vasemmistoliiton väliltä. Ns. vitsipuolueita en viitsinyt lähteä äänestämään.

Periaatteena on että minun ääneni jää saamatta Kokoomukselta, Kepulta, Vihreiltä ja kristillisiltä.

Lopulta päädyin Jari Kotimäkeen. Eli ehdokkaaseen numero 30.

Miten niin kuulostaa typerältä? Itse äänestin melkein samoilla periaatteilla.
 
Jos tulee taas punamultahallitus, niin pitänee alkaa harkita sitä tukien varassa elämistä ulkomailla työnteon sijasta. Rahaa säästöön ja sitten pummiksi. Vahinko kiertämään. Kyllähän tuo siltä näyttää; 1,5% demarit edellä ja äänistä laskettu puolet. Tuskin uudenmaan äänet niin paljoa vaikuttaa. Demarit häviää ääniä kepulle ennemmin kuin kokoomukselle.
 
No et sää sitten mikään köyhä ole.

Mitä helvetin eroa sillä on, tuhlaako yh-äiti rahansa hammashuoltoon, viinaan vai Kanarianmatkoihin, jos se ei tue taloudellisesti? Ei voi tajuta. Tuen määrään ei vanhempien tulot ja omaisuus enää tämän ikäisellä vaikuta.

Kyllä tällä opiskelijan minimitulolla pärjää ja olen onnellinen ihminen, mutta tähän vaikuttaa moni asia.
 
Mitä helvetin eroa sillä on, tuhlaako yh-äiti rahansa hammashuoltoon, viinaan vai Kanarianmatkoihin, jos se ei tue taloudellisesti? Ei voi tajuta. Tuen määrään ei vanhempien tulot ja omaisuus enää tämän ikäisellä vaikuta.

Kyllä tällä opiskelijan minimitulolla pärjää ja olen onnellinen ihminen, mutta tähän vaikuttaa moni asia.

Mm. sitä helvetin väliä että se oikeasti köyhä lapsi joutuu mm. makselemaan sen persaukisen alkkis yh-äidin jälkiä.
 
Ultimecia, huumoria.

Mitä se on? :D

Moni on oikeasti tuota mieltä, ei aina voi erottaa sitä yhtä, joka hupailee. Räntäsade sokaisee!

edit. kaikki eivät varmaan joudu makselemaan niitä jälkiä. Tai no, joudu on väärä sana.
 
Tuo antaa kyllä aika oikeastaan hyvän kuvan suomalaisista kun äänestetään noita julkkisehdokkaita ;)
 
Tuo antaa kyllä aika oikeastaan hyvän kuvan suomalaisista kun äänestetään noita julkkisehdokkaita ;)

Mielenkiintoista. Onko Mieto kuroseen verrattava julkkis? Minusta Mieto vaikuttaa huomattavasti fiksummalta kuin puolet nykyisestä (entisestä) eduskunnasta.

p.s. En äänestänyt Mietoa, enkä olisi edes pystynyt.
 
Voisiko joku politiikan asiantuntija tiivistää terävästi, että miten mahdollinen porvarihallitus muuttaisi tämän maan tilannetta, jos sitä verrataan ei-porvarilliseen hallitukseen? Eli mitä on odotettavissa?
 
Back
Ylös Bottom