Alarik
Banned
Jaa, eli minä olen ihan Urskin oikeastikin köyhä. Ei tämä siltikään kovin kurjaa ole.
Löytyy se persaukinen alkkis-yh äiti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, eli minä olen ihan Urskin oikeastikin köyhä. Ei tämä siltikään kovin kurjaa ole.
Ne ketkä ei äänestänyt Karpela-saarelaa..En kyllä tiiä mitä vikaaon Guzeninassa ?Kuka v*tun talidomidilapsi on mennyt äänestämään Maria Guzeninaa...
Niin typerältä kuin se kuulostaakin, niin puoluevalinta piti omalla kohdalla tehdä perussuomalaisten ja vasemmistoliiton väliltä. Ns. vitsipuolueita en viitsinyt lähteä äänestämään.
Periaatteena on että minun ääneni jää saamatta Kokoomukselta, Kepulta, Vihreiltä ja kristillisiltä.
Lopulta päädyin Jari Kotimäkeen. Eli ehdokkaaseen numero 30.
Löytyy se persaukinen alkkis-yh äiti?
Hmm... ei. Mutta vanhemmat eivät tue elämää taloudellisesti.
No et sää sitten mikään köyhä ole.
Mitä helvetin eroa sillä on, tuhlaako yh-äiti rahansa hammashuoltoon, viinaan vai Kanarianmatkoihin, jos se ei tue taloudellisesti? Ei voi tajuta. Tuen määrään ei vanhempien tulot ja omaisuus enää tämän ikäisellä vaikuta.
Kyllä tällä opiskelijan minimitulolla pärjää ja olen onnellinen ihminen, mutta tähän vaikuttaa moni asia.
Ultimecia, huumoria.
Kuka v*tun talidomidilapsi on mennyt äänestämään Maria Guzeninaa...
Tuo antaa kyllä aika oikeastaan hyvän kuvan suomalaisista kun äänestetään noita julkkisehdokkaita ;)