Edullista ruokaa treenin ja lihaskasvun tueksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viivvi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sit siitä, että jos kauppa on maksanu hinnan niin kukaan muu ei saa hyötyä enää tuotteista maksamatta. Kaikki firmat harrastaa tota. Kauppa se tekee kuitenkin voittoa joka tapauksessa vaikka lihat meniski jakoon. Se ei vaan tee sitä enää niin paljon. Mä en sitä taas voi ymmärtää miksei niitä vois jaella ihmisille jos ne on kuitenkin vielä kylmässä ja ottajia olis. Senku laittais ilmotuksen vaan niin olis kaupan pihalla iso jono.:D

Eiköhän porukka ois ostamatta niitä lihoja jos tietäisi että kun päiväykset menee "pitkäksi" ja ilmaseksi saapi ne lihat, laittaa vaan pakastimeen niin siellähän ne säilyy? :D Onhan se toki haaskausta nyt jos kerta lihoja roskiin heitetään mutta jos niitä noin vaan jaeltas niin eihän niitä lihoja kukaan tosiaan ostaisi edes?

Itse olen huomannut soijarouheen erittäin päteväksi. Saa melkein joka kaupasta ja 500g/1kg maksaa sen 3.5e. Soijassa kun n. 50% on proteiinia niin sopii hyvin rahkoihin, viileihin jne. (ei palkkarin sekaan) Maistuukin ihan vehnäleseeltä. :D olen kokeillut myös Goji-marjaa, sitä kun heittää leseiden kera rahkaan niin avot. 1rkl molempia rahkassa kummasti auttaa :) en tarkalleen muista mitä kaikkea goji-marjassa on, mutta voittaa vitamiinipillerit ihan mennentullen. Muuten pysyttelen jo annetuissa vaihtoehdoissa (tosin pähkinälle/mantelille olen allerginen) :)

Mä ostaisin kananmunia (ei luomu kuten nyt), silakoita (pitäis ostaa nytkin :) ), pakasteseitä (se jää kyllä nykyään ostamatta..) ja eläinten barffikaupasta jauhelihaa ja tarjouskalkkunoita, -broilereita ja (luomu)nautaa ja lohta (ostan nytkin ana kun mahd.) Ja keräkaalia ja voita (voi nostaa testoja).
Tarkoitatko että haet oikeesti eläinten barffikaupasta ruokaa itelle syötäväksi? Siis koirien raakalihaa? Ite syötän moiset hienoudet kyllä vain ja ainoastaan koiralleni, tämä sen jauhelihan koostumuksen sekä siinä pahvilaatikon kyljessä olevan "3. lk lihaa, ei ihmisravinnoksi" tekstin takia...

Tarkoitatko että haet oikeesti eläinten barffikaupasta ruokaa itelle syötäväksi? Siis koirien raakalihaa? Ite syötän moiset hienoudet kyllä vain ja ainoastaan koiralleni, tämä sen jauhelihan koostumuksen sekä siinä pahvilaatikon kyljessä olevan "3. lk lihaa, ei ihmisravinnoksi" tekstin takia...

Jeesus mitä siinä on varmaan seassa. Kesä makkaratehtaassa aiheutti sen, että en ole koskenut gotletteihin pitkällä tikullakaan, saati jos paketissa lukee jo valmiiksi toi teksti. :D

Joo itsekin lihakaupassa töitä tehneenä voin sanoa että en kyllä helvetissä koiran jauhelihaa söisi.
Itse syön paljon kalaa. Käyn kerralla hakemassa kunnon satsin Iin majakasta kun Oulussa asun. Siellä siis joka aamu kalastajat tuovat juuri pyydettyä kalaa ja hinta halvempi kuin marketeissa. Esim perkatut kokonaiset ahvenet lähtee 5euroa kilo. Eikä ole hipeillä valittamista

Kanafileitä edullisesti

Tämä varmaan sopivin topicci tähän, toisaalta voishan sitä kehittää omankin keskustelun hyvistä ruoka tarjouksista ym.. :D Mutta nyt kannattaa kaikkien potipildereiden ja kanojen ystävien hamstrata vähän kanaa kaupasta. Nimittäin lähikauppa Siwasta löytyy mahti tarjous 300g filesuikaleita 2€. (Maustetut, sekä naturellit!) Itse aloitin nöyrästi kuudella paketilla, kun kerran viikon ajan tuo tarjous näyttäisi olevan voimassa. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom