Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sit siitä, että jos kauppa on maksanu hinnan niin kukaan muu ei saa hyötyä enää tuotteista maksamatta. Kaikki firmat harrastaa tota. Kauppa se tekee kuitenkin voittoa joka tapauksessa vaikka lihat meniski jakoon. Se ei vaan tee sitä enää niin paljon. Mä en sitä taas voi ymmärtää miksei niitä vois jaella ihmisille jos ne on kuitenkin vielä kylmässä ja ottajia olis. Senku laittais ilmotuksen vaan niin olis kaupan pihalla iso jono.:D
:fuckyeah:Estrogeeniä!!!Itse olen huomannut soijarouheen erittäin päteväksi.
Tarkoitatko että haet oikeesti eläinten barffikaupasta ruokaa itelle syötäväksi? Siis koirien raakalihaa? Ite syötän moiset hienoudet kyllä vain ja ainoastaan koiralleni, tämä sen jauhelihan koostumuksen sekä siinä pahvilaatikon kyljessä olevan "3. lk lihaa, ei ihmisravinnoksi" tekstin takia...Mä ostaisin kananmunia (ei luomu kuten nyt), silakoita (pitäis ostaa nytkin ), pakasteseitä (se jää kyllä nykyään ostamatta..) ja eläinten barffikaupasta jauhelihaa ja tarjouskalkkunoita, -broilereita ja (luomu)nautaa ja lohta (ostan nytkin ana kun mahd.) Ja keräkaalia ja voita (voi nostaa testoja).
Tarkoitatko että haet oikeesti eläinten barffikaupasta ruokaa itelle syötäväksi? Siis koirien raakalihaa? Ite syötän moiset hienoudet kyllä vain ja ainoastaan koiralleni, tämä sen jauhelihan koostumuksen sekä siinä pahvilaatikon kyljessä olevan "3. lk lihaa, ei ihmisravinnoksi" tekstin takia...