Edistystä/kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

MTM1977

WTF
Mode
Ajattelin vähän kertoa omasta tilanteestani ja miksi olen tyytyväinen siihen :)

Mä olen "aina" eli koko aikuisiän painanut n. 70kg, alkuvuodesta olin TODELLA kipeänä ja paino tippui n. 65 kiloon. Tuo oli siis tilanne tämän vuoden helmikuussa. Kun tervehdyin niin totesin, että olen melkoisen heikossa kunnossa ja että jotain tarttis tehdä.

Aloin sitten syömään kunnolla, käyttämään jonkin verran lisäravinteita ja tietysti käymään säännöllisesti salilla.
Eilisiltana vaaka näytti 79,5kg, joten jotain on selkeästi tapahtunut ja mikä parasta, läskiä ei juurikaan ole lisää tullut, mitä nyt vatsaan muutama sentti, mutta sehän saadaan tarvittaessa nopeasti pois :)

Eli, tässä on tullut konkreettisesti todettua, että oikea ravinto ja treeni todellakin tehoaa!

Kyllä tosta 14,5kilosta on läskiä ja nestettä aika iso osa...ikävä kyllä. Ja kun olet ollut kipeä on kropasta poistunut nesteitä aikalailla (riippuen taudista) ja nyt ne on tullut takas. Siinä äkkiä 4kiloa. Toki lihastakin on tullut, mutta ei se kaikki läski vatsaan keräänny. Sitä kun siloittelet tasaisesti 5kiloa puhdasta läskiä ympäri kehoa niin ei se vielä järkyttävästi näy. No hyvä painon nousu joka tapauksessa:thumbs:

Tylerd sanoi:
Kyllä tosta 14,5kilosta on läskiä ja nestettä aika iso osa...ikävä kyllä. Ja kun olet ollut kipeä on kropasta poistunut nesteitä aikalailla (riippuen taudista) ja nyt ne on tullut takas. Siinä äkkiä 4kiloa. Toki lihastakin on tullut, mutta ei se kaikki läski vatsaan keräänny. Sitä kun siloittelet tasaisesti 5kiloa puhdasta läskiä ympäri kehoa niin ei se vielä järkyttävästi näy. No hyvä painon nousu joka tapauksessa:thumbs:

Nestettä varmasti on paljonkin, kun silloin sairastaessa ei juurikaan pystynyt syömään eikä edes kunnolla juomaan pariin viikkoon.
Ja tokihan sitä läskiäkin varmasti on tullut, mutta onneksi ei juurikaan näy :)

Ha no tässä kokemuksia, maaliskuun lopussa vaaka näytti 57.5kg rasvat siellä kympin hujakoilla. Nytten painoa 72kg ja rasvat 12-13 :) Treeni kulkee ja kaikki tuntuu menevän nappiin.

Bloo sanoi:
Ha no tässä kokemuksia, maaliskuun lopussa vaaka näytti 57.5kg rasvat siellä kympin hujakoilla. Nytten painoa 72kg ja rasvat 12-13 :) Treeni kulkee ja kaikki tuntuu menevän nappiin.
Hyvä Bloo. Saat paketin keksejä ku nähdään. Rasvat nousuun.

Ittellä oli alkuvuodesta paino 58-60kg, nykyään 73kg. Rasvoista alussa ei ole tietoakaan, mutta onhan sitäkin tullut. varmaan nykyään joku 15-16%. Pihdit näyttää n.14%, mutta luulisin korkeammaksi, ku peiliin vilkasee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom