EDi + muut energiajuomat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gregz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
monet eivät juo ollenkaan treenin aikana

monet juovat vettä

jotkut juovat ediä / muita energiajuomia

Oon ite aika pahasti retkahtanu ostaa aina edii treenin ajaks.. onko teil kommenttii et onko se hyvä juoma tuohon tarkoitukseen? vai olisiko parempi vesi.. ? et toivottavasti ei hidasta mitenkään mitään.

kommentteja ja kokemuksia.

En osaa sanoa, hidastaako ED mitään, mutta kyllähän vesi parempi juoma on 6-0. Jos juot normi-EDiä, saat roppakaupalla turhaa sokeria ja tuhoat hampaasi - jos taas lightia, niin e-puun hedelmää tulee niin että humina käy... Enkä sitäpaitsi ole ollenkaan varma, onko fiksua totuttaa itsensä jatkuvaan piristeiden käyttöön treenin yhteydessä...

Riippuen siitä, montako kertaa viikossa treenaat, säästät myös kohtuullisen tai jopa huomattavan summan rahaa siirtymällä Aqua Kraanaan. :kippis1:

Ja nyt -> :zzzz:

Mä oon ottanu noita kofeiinijuomia ennen treeniä.Ennen otin tauriinia ja kofeiinitabletteja,nyt on toi Creastak käytössä.Gillyannella oli hyvä pointti tossa,harmittaa nyt ku on itsensä noihin mietoihin buustereihin totuttanut niin tuntuu et aina on ennen treeniä joku kofe juoma otettava.
Niin mitäkö haittaa noista on,eikai kovin paljoa mutta torstainakin ku oli 2 treenit niin ennen kumpaakin treeniä vedin pari mittaa creastakkia,nukkuminen oli sit tietysti vaikeampaa ja ku muuten oon yrittäny tota kofeiinia välttää(huonolla menestyksellä) niin oli hirveä päänsärky seuraavana päivänä töissä,ja yllättävän hyvin se sit helpotti ku otin taas Creastakkia ja buranan ennen perjantain treenejä.

Ite otan edin/batteryn vain äärimmäisessä hädässä, eli silloin kun ei ole ehtinyt nukkumaan kunnolla ja salille lähtiessä on veto poissa. Tunti ennen normaalireenejä otan vitamiiniporeen ja juon kunnon kahvit. Puoltuntia ennen lähtöä nappaan kreatiinin, mikäli olen kuurilla. Salilla juon pelkkää vettä. Kaikkein paras piriste ennen reeniä (ja aikana) on kunnon hevanderi! Energiajuomista katoaa teho aika äkkiä, koska ei ne kahvia, vitamiininappia, ja paria sokeripalaa kummempia ole. Paitsi hinnaltaan.

Ahvena sanoi:
Ite otan edin/batteryn vain äärimmäisessä hädässä, eli silloin kun ei ole ehtinyt nukkumaan kunnolla ja salille lähtiessä on veto poissa. Tunti ennen normaalireenejä otan vitamiiniporeen ja juon kunnon kahvit. Puoltuntia ennen lähtöä nappaan kreatiinin, mikäli olen kuurilla. Salilla juon pelkkää vettä. Kaikkein paras piriste ennen reeniä (ja aikana) on kunnon hevanderi! Energiajuomista katoaa teho aika äkkiä, koska ei ne kahvia, vitamiininappia, ja paria sokeripalaa kummempia ole. Paitsi hinnaltaan.

Sama täällä.... Mut joillaki voi olla se EDin tarve päässäki eli ei treenit omasta mielestä voi kulkee ilman EDiä tai muuta energiajuomaa...

Ahvena sanoi:
Eihän tuossa setissä tauriinia ole?

Mua noi energiajuomat piristää yhtä paljon kun mummon kuolema. Lähinnä maun takia niitä tulee joskus ostettua :kuola:. Kyllä se vesi on paras treenijuoma :).

Ribee sanoi:
Eihän tuossa setissä tauriinia ole?

Totta! Onkos tuo tauriini tehokaskin piristäjä? Saa sitäkin irtona, tais olla vielä halpaakin, femman puolkiloo tjsp. Ja tuli yks vielä mieleen noista valmiista juomista, kyllä se on maku joka niissä minua piristää. Ja ne kihinät. Sihijuoma on aina hyvää...

:D Vaikka setistäni tauriini puuttuikin, en peru puheitani :D

light ed:iä tulee joskus ostettua (harvemmin)! mutta treenatessa en juo mitään!
ennen treeniä 2 kofu nappia ja 2g tauriinia hyvin potkii treeneissä!
toisilla tauriini auttaa aika paljonkin ja toisilla vähemmän selviää kokeilemalla!
pakkikselta tauriini 100g/5€ annos on n.2-3g

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ahvena sanoi:
Onkos tuo tauriini tehokaskin piristäjä?

Omien kokemusten pohjalta sanoisin että ei. En huomannut mitään vaikutusta edes isompina annoksina. Vissiin aika yksilöllistä. Kokeilemalla selviää eikä siihen kenenkään budjetti kaadu.l

Gillyanne sanoi:
En osaa sanoa, hidastaako ED mitään, mutta kyllähän vesi parempi juoma on 6-0. Jos juot normi-EDiä, saat roppakaupalla turhaa sokeria ja tuhoat hampaasi - jos taas lightia, niin e-puun hedelmää tulee niin että humina käy... Enkä sitäpaitsi ole ollenkaan varma, onko fiksua totuttaa itsensä jatkuvaan piristeiden käyttöön treenin yhteydessä...

Riippuen siitä, montako kertaa viikossa treenaat, säästät myös kohtuullisen tai jopa huomattavan summan rahaa siirtymällä Aqua Kraanaan. :kippis1:

Ja nyt -> :zzzz:

Tässä tuli kaikenkattavat perustelut jo asiaan. Itellä kyllä tapana ottaa tuo kofeiini+tauriini -setti enne treeniä. Mutta pillereistä ja jauheesta nuo otan. Salilla juon vain vettä.

Gillyanne sanoi:
Enkä sitäpaitsi ole ollenkaan varma, onko fiksua totuttaa itsensä jatkuvaan piristeiden käyttöön treenin yhteydessä...

Rauta Reiska sanoi:
Mut joillaki voi olla se EDin tarve päässäki eli ei treenit omasta mielestä voi kulkee ilman EDiä tai muuta energiajuomaa...

Samaa mieltä, aktiiviurheilu aikana totutin itteni batteryyn sen verran loistavasti etti se aiheutti jo jonkin asteista riippuvuutta, ilman batteryä ei treenit tuntunu lähtevän käyntiin matseista puhumattakaan, Battery kyllä piristi kai jonkinmoisen sokeri shokin kautta hetkellisesti eli hetken tuntu kuin ois ollut tosi hereillä mutta kyllä se olo äkkiä katosikin joten pitkäaikais vaikutus taisi olla lähestulkoon sama kuin keskikokosella suklaapatukalla ja vitamiininapilla +muutamalla kahvinapilla.

Tuossa vähän tietoa tuosta puhutusta tauriinista

itse en viime kesänä pystynyt reenaamaan ollenkaan ilman kofu tabseja :) . niihin kehittyy riippuvuus melko nopeesti kyllä, ja veikkaan että näihin batteryihin sun muihinkin kofeiinia sisältäviin juomiin myös, ps, ei kannata ottaa kyllä tavaksi :D

EI EI EIIII!
Itse harjoittelen kilpa-hiihtäjänä lähes joka päivä viikossa, ja mitään piristeitä taikka saatika sitten kahvia en juo. Ilman pärjää TOSI hyvin. Jos oman mielipiteen asiasta saa sanoa niin mielestäni nuo aineet vaan vaikuttavat siellä pääkopassa. Kerran olen Batterin juonut kun olin perhanan väsynyt ja tylsät lukion saksan tunnit olivat edessä, ja mitään muutosta virkeydessäni huomannut eivätkä huomannut muutkaan. Älkää sortuko näihin ja älkääkä maksako itseänne kipeiksi mistään energia juomista. Treenijuomaksi käy ihan tavallinen vesi taikka mummon marjamehu vallan mainiosti. :D

HaBa88 sanoi:
EI EI EIIII!
Itse harjoittelen kilpa-hiihtäjänä lähes joka päivä viikossa, ja mitään piristeitä taikka saatika sitten kahvia en juo. Ilman pärjää TOSI hyvin. Jos oman mielipiteen asiasta saa sanoa niin mielestäni nuo aineet vaan vaikuttavat siellä pääkopassa. Kerran olen Batterin juonut kun olin perhanan väsynyt ja tylsät lukion saksan tunnit olivat edessä, ja mitään muutosta virkeydessäni huomannut eivätkä huomannut muutkaan. Älkää sortuko näihin ja älkääkä maksako itseänne kipeiksi mistään energia juomista. Treenijuomaksi käy ihan tavallinen vesi taikka mummon marjamehu vallan mainiosti. :D

Pontifex tuli ja kertoi totuuden... Kiitos tästä faktasta... :rolleyes:

Ite tulee juotua vettä treenin aikana,ja päivällä koulussa ediä jos meinaa veto loppua kesken koulupäivän.

Ite tulee juotua vettä treenin aikana, olen kokeillut niitä niinsanottuja urheilu juomia mutta omalla kohdallani en ole huomannut mitään erikoista (muuta kuin lompakon tyhjenemisen).Päivällä koulussa voin ottaa ediä jos meinaa veto loppua kesken päivän, ei muuten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom