- Ikä
- 47
Tän jälkeen kysyy luottokortin numeroa, kohtaa ei voi ohittaa?
ei mulla kysyny luottokortti tms. ku kaks viikkoa sitten avasin tilin tonne ja olen huudellutkin siellä jo ns. tukka putkella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tän jälkeen kysyy luottokortin numeroa, kohtaa ei voi ohittaa?
Mitenkä luotettavaa on maksaa luottokortilla tuonne?
Mitenkä käytännössä sujuu tämä rahanvaihto, jos lähetän rahat paypalin kautta Ebay:hin, saako myyjä ne heti vai vasta lähetettyään paketin vai miten?
Seelvä, kiitoksia vaan vastauksista. Ja vielä sen verran, että mikä on paras tapa kuljetuttaa tavarat tänne koto-Suomeen?
Eikö myyjä järkkää sulle kuljetusta? Kyllähän ne yleensä ilmoittelee taksansa hyvinkin tarkkaan eri optiolle. Jos ei niin laita niille emailia. Menee nimittäin aika vammaseksi jos joudut itse soittelemaan jollekin UPSille jonnekin honkkariin.
Eikö tuota paypalia saa toimimaan visa electronilla :(
Ei näy edes varauksena vielä? Luultavasti maksu on mennyt perille se ei vaan vielä ole rekisteröitynyt pankin sivuille. Näyttääkö Paypal maksun maksetuksi?Tein paypal-tunnuksen johon liitin visa electron-korttini, joka on liitetty nettipankkitiliini. Ostin ebaysta paypalin avulla tuotteen ja ilmotti että maksu hyväksytty ja kaikki ok ja tuli vahvistukset meiliin ym. Tilillä ei vielä näy mitään. Onko kaikki nyt okei vai kusinko jotain?
Tilasin converset joiden hinnaksi tuli 55 euroa ja tulee californiasta, jääkö tuote tulliin ja tuleeko lisämaksua niinkuin kaverini sanoi?