- Liittynyt
- 1.3.2003
- Viestejä
- 4 493
Juuri tulin tuollaista koeajamasta. Kokonaisvaikutelmaa ei voi muuta kuin kehua, kaupungissa hieman raskaan oloinen, mutta maantiellä olikin tarjolla loistavaa kyytiä. Se mikä tuossa mietityttää on turbon ja syöttöpumpun kesto, mittarissa oli 300tkm ja ilmeisesti molemmat vielä alkuperäisiä. Autolla on ollut vain 2 omistajaa ja sillä on pääasiassa ajettu matka-ajoa, minkä pystyi myös päättelemään yli 40tkm öljynvaihtoväleistä (ajotietokone kertoo vaihtotarpeen). Mitään omituista en koneen puolelta huomannut ja varsinkin 120km/h jälkeen oli mukava yllätys kun veto tuntui lähinnä paranevan..
Sitten niitä kysymyksiä:
Tarvitseeko tässä nyt sitten keräillä 3000€ sivuun turboa ja pumppua varten ja onko tuo malli muuten miten vikaherkkä? Autoa ollaan liikkeestä ostamassa, niin menisikö kuluista osa liikkeen piikkiin jos ½ vuoden sisällä hajoaa vai miten?
Konehuone näytti olevan suht hyvin koteloitu, pystyykö normihuollot kuitenkin tekemään itse ja ajotietokoneelle kuittaamaan?
Moottorin uudelleenohjelmointiakin mietin kun onhan tuo raskas peli 136hv koneelle, mutta ensi kesälle se varmasti menisi.
Pientä täristämistä tuntui 80-100 vauhdissa, lieneekö syynä ei alkuperäiset aluvanteet ja niiden tasapainotus? Kaikki muutkin vinkit on ehdottomasti tervetulleita.
Sitten niitä kysymyksiä:
Tarvitseeko tässä nyt sitten keräillä 3000€ sivuun turboa ja pumppua varten ja onko tuo malli muuten miten vikaherkkä? Autoa ollaan liikkeestä ostamassa, niin menisikö kuluista osa liikkeen piikkiin jos ½ vuoden sisällä hajoaa vai miten?
Konehuone näytti olevan suht hyvin koteloitu, pystyykö normihuollot kuitenkin tekemään itse ja ajotietokoneelle kuittaamaan?
Moottorin uudelleenohjelmointiakin mietin kun onhan tuo raskas peli 136hv koneelle, mutta ensi kesälle se varmasti menisi.
Pientä täristämistä tuntui 80-100 vauhdissa, lieneekö syynä ei alkuperäiset aluvanteet ja niiden tasapainotus? Kaikki muutkin vinkit on ehdottomasti tervetulleita.