Dymatize Tribulus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä 'pro-hormonit' on kyllä todettu hyväksi lompakon laihduttajaksi palstalla, hyötyä niistä ei kyllä ole. Mielummin satsaat rahasi linjaan protiini - kreatiini - glutamiini, noilla saat parempaa aikaan.

Tribulus yleensä, "toimii"

olen syönyt tribulusta helmikuunalusta ja kyllä se mulla tuntuu toimivan. mut me pitkäaikaiset ja ikuiset naturaalit ollaan herkempiä. Eikä noilla tietenkään mitään suuria katoavi pöhöjä tule. SF-proteinia hommasin Palokan Kuntokeskuksen kotisivuilta, ja tuote ainakin suomen halvin /gramma.
Olenkin ottanut sitä tyyliin 2 g/päivä vko...,2,3,3, ja jatko suunnitelmissa 4455 eli voi hieman olla kuin isot pojat.
Treenipainot noussut hyvin ja lihasta tullut ja akneekin...jotain syystä, todennäköinen syy tribulus. Mut en kyllä suosittele muita kapseloituja malleja, ylettömän kallista jo noilla mun määrillä.

Kyllä Tribulus rulettaa! Olen nyt ollu tribulus kuurilla 4 kk. Täytyy sanoa että on kertakaikkiaan mahtava aine!! Jo varhaiset bulgarialaiset painonostajat kehittyivät sen avulla älyttömästi! Tosin ny täytyy kyllä pitää taukoa, alkaa karvoja ja finnejä puskea ihan älyttömiin paikkoihin, en edes ilkeä sanoa minne kaikkialle... Hiki valuu niin perkeleesti ja kalsarit kuluu viikossa puhki. Alkaa tulla vaimolta kommentteja, että pitäisi varmaan ottaa iisimmin, kun saa uudet vaatteet ostaa joka kuukausi ja viime viikolla juutuin saunan oviaukkoon, arvatkaa nousiko meteli!. Anoppikin sanoi että kyllä on pojalla pää ja perse kasvanu!! Sitte otin vielä 1 kk kuurin penis enlargeménttiä, sen jouduin lopettamaan vaimon gynekologin käskystä. Sanoi että "Hemmetti, tämän pitäisi kestää vielä 60 vuotta, oletko maannut norsun kanssa?!"

Ny sitten jännään pannaanko meikäläinen porttikieltoon.....:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom