Duunin vaikutus treeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Elikkä oon tehny nyt kuukauden päivät siivoojan duunia ja kuten arvata saattaa niin työhön sisältyy paljon kävelyä ja tästä johtuvaa energian kulutusta.Kannattaisko ottaa ennen töihin lähtöä kaurapuuron(2 annosta) lisäks vaikka hieman maltoo että energia riittää koko päivälle?Nappaan aamulla lisäksi c-vitamiinia sekä minalkaa sekä kalkkitabuja.

Originally posted by jjj84
Toi maltohan antaa energiapiikin eikä siks musta sovellu antamaan energiaa kokopäiväl.. hitait hiilareit

Mulla on FASTin Malto6:sta eikös siinä oo hitaita hilareita?

Originally posted by harde20

Ei. Jos kuluttavaa duunia tekee niin aamulla naamaan runsaasti protskua ja hitaita hiilareita sisältävä aamiainen. Ja pitää töissäkin muistaa syödä säännöllisesti ja hyvin.

Originally posted by harde20

ei ole hitaita, päin vastoin nopeita.
hitaita saat ihan normaalista ruuasta. Jotku ruuat sisältää nopeampia, toiset hitaampia, mutta yleisesti hitaita hiilareita.

kaurapuurossa ei sit oo energiaa/kaloreita paljoa paskaakaan. muistaakseni yhdessä normi lautasellisessa on kaurahiutaleita joku 30g, jossa on kaloreita joku 150kcal. eli enempi ruokaa pitää naamaan mättää!
:kippis1:

Jos haluaa hitaita kaloreita (juu juu, onpi pölijästi sanottu), niin kannattaa ottaa esimerkiksi 3-5 reipasta ruokalusikallista kylmäpuristettua rypsiöljyä. Paljon kaloreita, eikä verensokeri heittele.

Kiitti neuvoista, jospa sitten alan ottaa aamusta protskujuoman ja sitten vielä jotain muuta einestä vielä kaveriksi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom