Dream 9 ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voisivat kyllä pikkuhiljaa siirtyä nykyaikaan ja häkkiin tuollakin, koko ajan on 10 ukkoo repimässä niitä irti köysistä..

Ei todellakaan. Kyllä toi kehä on se juttu. Mun mielestä jotenkin urheilullisemman näköinen kuin joku pimeä häkki.

Jahas, ja seuraavaksi ottelee jotain tuntemattomia pikkumiehiä. Jänniä matseja tavanneet olla.

Tänks! Harmi kun Cansecon matsi meni ohi, se oli mun suosikki yhessä tosi-TV sarjassa missä b-luokan julkkikset leikki Big Brotheria. :D

Nooh, se matsi oli lähinnä huvittava :D

Mulle ei nuo Hero´s porukka ole tuttua, ja näemmä on tuolla Dreamissa ennenkin esiintynyt, mutta eipä kertonu nimi kyllä mitään. Anteeksi maalaisuuteni :)

Tän kerran, vaikka se sentään dryhumppas Roycen...

Pienenä knoppitietona hiljaisiin kahvilakeskusteluihin kerrottakoon, että Joe Warren on kohdannut Euroopan Mestari Jani Haapamäen, jonka voitti selätyksellä toisessa erässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sappi kaato sen, olis voinu kontrolloida hyvin jos ois osannu, kaatu silleen et vastustajan käsi omien jalkojen välis ja piti toisest kädest kii, mut kikkaili jotain ja jäi selälleen, josta vastustaja rankas jollain jalkalukolla vissiin, mulla rupes lagaa just ja lähti käyntiin ku oli taputeltu...

Mitä matseja on vielä jäljellä? Mitään kiinnostavia??
En lainkaa muistanu et tää on tänää :s

mayhem vs jacaree...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom