Dream

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🥋🌙 DREAM MMA 🌙🥋

Meta description: Japanin ikoninen vapaaotteluareena, jossa show, tekniikka ja korkean tason taistelu loivat legendoja ja ikimuistoisia iltoja.

Mutta on nää avausseremoniat vähän toista. UFC:ssä lähtee vaan valot päältä, AC/DC soimaan ja discovalo välkkymään.

siis tuleeko sieltä nyt toi mayhemin matsi vai ymmärsinkö väärin? ihme settiä tulee koko ajan ja höpisevät jaappaniks ni eihän tästä tajuu

voisivat kyllä pikkuhiljaa siirtyä nykyaikaan ja häkkiin tuollakin, koko ajan on 10 ukkoo repimässä niitä irti köysistä..

voisivat kyllä pikkuhiljaa siirtyä nykyaikaan ja häkkiin tuollakin, koko ajan on 10 ukkoo repimässä niitä irti köysistä..

Ei todellakaan. Kyllä toi kehä on se juttu. Mun mielestä jotenkin urheilullisemman näköinen kuin joku pimeä häkki.

Jahas, ja seuraavaksi ottelee jotain tuntemattomia pikkumiehiä. Jänniä matseja tavanneet olla.

Tänks! Harmi kun Cansecon matsi meni ohi, se oli mun suosikki yhessä tosi-TV sarjassa missä b-luokan julkkikset leikki Big Brotheria. :D

Nooh, se matsi oli lähinnä huvittava :D

Mulle ei nuo Hero´s porukka ole tuttua, ja näemmä on tuolla Dreamissa ennenkin esiintynyt, mutta eipä kertonu nimi kyllä mitään. Anteeksi maalaisuuteni :)

Tän kerran, vaikka se sentään dryhumppas Roycen...

Back
Ylös Bottom