MULTI Dragon Age sarja

Pitäis itsellänikin pelata tuo ykkönen läpi ennenkuin ostan tämän kakkosen (kaiketi sitten ps3, ellei jostain käy ilmi että se pc:llä on huomattavasti parempi). Toivottavasti tässä ei tule mitään deep roadsin tyylistä settiä, kahdesti olen pelannut pelin siihen pisteeseen että kaikki ennen landsmeettiä on tehty lukuunottamatta deep roadsia. Sitten kun tuonne sokkeloon lähtee niin peli-into kuivuu kasaan. Lisäksi pc:llä on liian helppo huijata loputtomasti rahaa ja statpointteja joten kiusaus siihen on kovin suuri vaikka huijauksista muuten en pidäkkään, toivottavasti tollasta bugia ei jää kakkoseen.

Mulla just deeproads menossa :D On kyllä tämän ykkösen paskin vaihe. Toivon samaa, että ovat jättäneet tälläisen setin pois kakkosesta.

Crack valmistunut, latauksessa!

Crack valmistunut, latauksessa!

Rehelliset käyttäjät kiittää teikäläisen kaltaisia kuluttajia sitten, kun PC pelien teko loppuu kokonaan...

edit:
Ja kyllä, koen, että mulla on oikeus avautua tästä, kun itse ostan pelit niin PC:lle kuin konsoleille.

Rehelliset käyttäjät kiittää teikäläisen kaltaisia kuluttajia sitten, kun PC pelien teko loppuu kokonaan...

edit:
Ja kyllä, koen, että mulla on oikeus avautua tästä, kun itse ostan pelit niin PC:lle kuin konsoleille.

Luotan että maailmassa on kaltaisiasi tarpeeksi jotta minunlaisilleni jää pelattavaa ;)

Luotan että maailmassa on kaltaisiasi tarpeeksi jotta minunlaisilleni jää pelattavaa ;)

Mikset vaan odota ja osta vaikka steamin kautta sillon kun on hulluja tarjouksia kehissä? Vai onko se 2,5e tms. liikaa myöskin? Ymmärrän osaltaan sen, että porukka ei viitsi maksaa 50e jostain pahimmillaan 6h läpijuoksusta mutta kohtuus kaikessa. Ite tullu jälkikäteen jopa ostettua pelejä, mitkä joskus monta vuotta sitten imutellu. Pitäähän niitä hyvien pelien tekijöitä vähän tukea et markkinat ei ihan täyttyis vaan jostain CoD paskasta :D

Warettaminen on siinä mielessä ihan ok jos haluaa testata pelejä. Jotkut pelit, kuten tuoreista Fallout NV on kai todella kranttuja koneen kokoonpanon suhteen että kuinka paljon kaatuilee tai tahmaa, joten ihan hyvä se on ennen ostoa testata pelit (vaikka warepeleissäkin on se ongelma että huono rippi toimii huonosti). Itse olen ostanut useita pelejä kunhan ensin olen saanut hieman testata että miltä vaikuttaa. Pelifirmat on varmaan ihan tyytyväisiä kun nykyään kaikki pelit pitää/saa julkaista konsoleille, niistä saa varmat rahat kuitenkin.

Mikset vaan odota ja osta vaikka steamin kautta sillon kun on hulluja tarjouksia kehissä? Vai onko se 2,5e tms. liikaa myöskin? Ymmärrän osaltaan sen, että porukka ei viitsi maksaa 50e jostain pahimmillaan 6h läpijuoksusta mutta kohtuus kaikessa. Ite tullu jälkikäteen jopa ostettua pelejä, mitkä joskus monta vuotta sitten imutellu. Pitäähän niitä hyvien pelien tekijöitä vähän tukea et markkinat ei ihan täyttyis vaan jostain CoD paskasta :D

Ei se ole siitä rahasta kiinni ostan jonkun verran pelejä mutta tämänkin ykkösosa antaa vaikutelman että kakkonen on yhtä lyhyt joten tähän en rahojani laita.

Monella warettajalla on nimenomaan se peruste, että "testaavat peliä ensin", mutta eivät ne sitä kuitenkaan osta.
Se on mulle ihan sama henkilökohtaisella tasolla, mutta jotenkin se nyppii, että sitä pitää tulla tälläiseen ketjuun hehkuttamaan. Kyseessä on rikos kuitenkin, eikö?

edit:
Ei se ykkönen mitenkään poikkeuksellisen lyhyt peli mun mielestä ollut. Kyllä siinä hintaansa nähden tekemistä riittää.

Ei se ole siitä rahasta kiinni ostan jonkun verran pelejä mutta tämänkin ykkösosa antaa vaikutelman että kakkonen on yhtä lyhyt joten tähän en rahojani laita.

Eihän se ykkönen nyt niin lyhyt ollut? Toki, vähemmän noissa nykyään on sisältöä kuin vanhemmissa saman genren peleissä ja jos nyt johki Oblivioniin yms. lähtee vertailee niin jooh, onhan noi vajaita. Ite haenkin siksi noi vasta alennuksilla ja ostan vaan moninpelin takia pelejä tai sit jos kyseessä on joku Total War tms. missä nyt sitä tekemistä on vaikka maailman tappiin :) Vituttaa myöskin noi konsolisäädöt. Moni hyvä peli pilattu kun on pitänyt saada tarpeeks helpoks/putkimaiseks/konsoleille sopivaks.

Monella warettajalla on nimenomaan se peruste, että "testaavat peliä ensin", mutta eivät ne sitä kuitenkaan osta.
Se on mulle ihan sama henkilökohtaisella tasolla, mutta jotenkin se nyppii, että sitä pitää tulla tälläiseen ketjuun hehkuttamaan. Kyseessä on rikos kuitenkin, eikö?

edit:
Ei se ykkönen mitenkään poikkeuksellisen lyhyt peli mun mielestä ollut. Kyllä siinä hintaansa nähden tekemistä riittää.

En väittänyt kuuluvani tähän testiwarettajiin mielestäni? En mä tätä osta, säästän rahani muihin peleihin.

Ennen olen pelejä warettanut, nykyään en jaksa sitä *mahdollista* säätöä. Etenkin kun puhutaan päivityksistä sekä tietenkin moninpelistä.

Nykyään ostan kaiken Steamistä, koska systeemi on loistava ja hulluja tarjouksiakin löytyy.

Dragon Age II nyt tosin tuli muualta, koski oli alennuskuponki käytettävissä. Mites tuon julkaisu nyt, perjantaina ilmeisesti? Euroopassa siis.

En väittänyt kuuluvani tähän testiwarettajiin mielestäni? En mä tätä osta, säästän rahani muihin peleihin.

En mielestäni mitenkään kohdistanut sitä kommenttia teikäläiseen?

Jos pelistä haluaa nauttia niin itse en todellakaan silloin edes harkitse warettamista. Yleisesti kuitenkin patchin asennus yms on lähes mahdotonta waretetulle pelille kuten TML sanoi, samoin lisäosien kanssa tulee yleensä ongelmia. Asia on eri jos hetkellä X ei ole mitään tekemistä, kaikki hyllystä/koneelta löytyvät pelit ovat tuoreessa muistissa tai ei muuten vain nappaa, voin warettaa jonkin pelin jota jaksaa pari iltaa pelailla kunnes innostus loppuu. Yleensä kyse on tosiaan vanhasta pelistä. Pelit joita taas on pitkään odotettu, suunilleen julkaisusta asti, ostan rahalla aina koska silloin on taattu että peli toimii kuten pitääkin ja saa kaikki asiaan kuuluvat päivitykset sun muut varmasti toimimaan. Ja onhan se ihan oikeasti kiva tukea pelitaloja, vaikka ei se meikäläisen 40 euroa varmaan sielläpäin paljoa näy.

En mä tätä osta, säästän rahani muihin peleihin.

Offtopic pahimmasta päästä jatkukoon; mitä sä sitten ostat?
Itellä on ihan sama mitä muut tekee, ostaa tai ei. Pc:llä yksi ja sama, valtaosa kun ei tunne sille alustalle mitään ostamista. Vähän ihmetyttää kun sille ne hinnat on jo heti helvetin alhaiset ja viikko julkaisusta ihan perseraiskatut. Konsolipuolella taas Sony pistää teiät pleikkarimiehet kuriin waretuksesta! :D

Verkkokauppa lähetti eilen niiden "odotamme tuotetta"- viestien sijaan, että peli olis lähteny pannukakku-kaupungista tulemaan jo. Tuskin tänään vielä tulee, mut perjantaina viimestään onneksi sentään kuten kuuluukin.

Jotain lisämatskuakin (ennakkotiedoista jo lisättynä jtn) Signature editionin mukana tulee, joten ihan mielenkiinnolla odotellaan.

Ylihuomenna aukeaa DA2 avain, sai sentään jo asennuspaketin ladattua.

Yleisesti kuitenkin patchin asennus yms on lähes mahdotonta waretetulle pelille kuten TML sanoi, samoin lisäosien kanssa tulee yleensä ongelmia.
Tai ainakin saa odottaa, joskus jopa todella kauan.

Eniten silti kusee tuo moninpeli, eli pitää säätää kaikkia virtuaalisia lähiverkkoja ym.

Mukavan kasan kaikkea ylimääräistä olivat näemmä lyöneet ennakkotilaajan etuna, tänään oli tullut koodit sisältöjen aktivoimiseen.
Tänään ei kyllä vielä tätä ehdi testaamaan, ykkönen on nyt loppumetreillä (toinen kokonainen läpipeluu), mutta sitten on vielä Awakening, Golems ja Witch hunt pelattavana.

Ykkönen on nyt loppumetreillä, mutta sitten on vielä Awakening, Golems ja Witch hunt pelattavana.

Sama homma täällä. Ykkönen on kyllä säväyttänyt sen verran, että varmasti tulee tämä kakkonenkin sitten hommattua, kunhan ykkösen on kolunnut kunnolla läpi.

Näyttää muuten PC versio saaneen metacriticissä todella murskaavat arviot käyttäjiltä. Tosin, kritiikki näyttää kohdistuvan sellaisiin asioihin, jotka eivät meikäläistä häiritse, joten kovin huolissani en vielä ole.

Back
Ylös Bottom