MULTI Dragon Age sarja

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Juuri näin. Ei ehkä ihan kymmeneen päästy DA:Ossa, mutta itse ohjasin/ohjaan (peliä vähän jäljellä) kaikkia 100% joka taistelussa. Tactics on päällä (jotta ne hyökkää), mutta jokaisen tactics on tyhjä.

Spellien yhdistelmät ja lähes 100% chance critical meleet yhdistettynä oikein on kiva juttu. Yleensä saa puolet mosista räjäytettyä palasiksi ensimmäisten 5 sec aikana. Tuo nyt vain yksi esimerkki.

Tässä sen hyvin näkee, että tuollaisia DA:On kaltaisia pelejä voi pelata monella tavalla.
Mulla taas täysin päinvastainen tyyli, eli tactics käytössä ja jokaisen hahmon kohdalla tarkkaan mietitty taktiikka mahdollisimman monen tilanteen varalle.
Omassa kontrollissa yleensä vain päähahmo, ainoastaan tarvittaessa muita.

Tässä sen hyvin näkee, että tuollaisia DA:On kaltaisia pelejä voi pelata monella tavalla.
Mulla taas täysin päinvastainen tyyli, eli tactics käytössä ja jokaisen hahmon kohdalla tarkkaan mietitty taktiikka mahdollisimman monen tilanteen varalle.
Omassa kontrollissa yleensä vain päähahmo, ainoastaan tarvittaessa muita.

Yks pelityyli löytyy täältä jossa muitten taktiikoihin ei kosketa ollenkaan ja pääpaino vaan päähahmoon. Senverran katoin maagille että hiilaa jos on tarve, mutta muuten mennään perustaktiikoilla.

Kyllä tämä ainakin selkeästi tylsempi on kuin ykkösosa, taistelut noudattavat aina samaa kaavaa ja maisemien kierrätys tuntuu nololta kun muista ykkösosan laajuuden. Sääli...onneksi ES V tulee loppuvuodesta.

Olipahan sitten niin paska peli, ettei mitään. Vaihtoon menee niin että heilahtaa. Graffat aliarvoisen paskat ja peli kuin lapsille tehty.
+1.

Ei helvetti mikä pettymys. Jos tämä lineaarinen kehitys, kulku ja maailma on jotenkin nykyropejen linja, niin pieleen mennään. Taistelut olivat hienoja juu, mutta sitä varten on Diablot ja muut hack'n'slashit. Muutamaa bossifaittia lukuunottamatta turhaa pikkumosien kaatoa parilla napilla. Ei tarvinnut pahemmin taktiikoitakaan katsoa, kunhan vilkuili ettei vihut vyörytä heikkoja depsejä.

Tämä tuli jokin aika sitten pelattua läpi, joten nyt voi kunnolla verrata esimerkiksi ekaan Dragon Ageen.
On se pakko todeta, että alkuinnostuksen laantumisen jälkeen tämä peli osoittautui huomattavasti ykköstä heikommaksi.
Tarina oli ihan ok ja jopa yllätyksellinen, mutta maisemien kierrätys ja taisteluiden kaavamaisuus alkoi loppuvaiheessa tökkiä todenteolla. Myös NPC hahmot olivat monelta osalta omaan mieleen ärsyttäviä.

Jos ykkönen oli omassa arvosteluasteikossa sellainen 9 arvoinen peli, niin tälle voisi loppuarviona antaa korkeintaan 6.

Toista kierrosta mennään nyt jossain 10h paikkeilla ja kyllä tuota vielä achievementhuoraamisen toivossa jaksaa pelata. Gotta catch em all :f

Itse tykkäsin tästä ihan mukavasti, tosin pari kertaa mennyt hermot noitten jatkuvien keskustelukohtauksien takia muuten kyllä ihan virkistävää mättöä Diablo 3:a odotellessa. Toinen kierros menossa, ensimmäinen Roguella nyt Mage. Magella pelatessa pelihimo yltyny, jotenki iskee minuun paremmin.

Pitkä miinus pelille tosin mahdollisuudesta homostella mieshahmojen kesken, jotenki ei sovi pelin ideologiaan..

Pitkä miinus pelille tosin mahdollisuudesta homostella mieshahmojen kesken, jotenki ei sovi pelin ideologiaan..

Toi oli varmaan ainoa asia miks sen pelin ylipäätänsä jakso pelata läpi :lol2:

Ei vaan, mut hirveetä skagaa toi oli ja vaikutti lähinnä hätäsesti kyhätyltä tarinalta joka oli löyty saman vanhan enginen päälle ja pikkasen UI:ta muutettu et pelaajat luulis muutoksia olevan enemmänkin. DA:O oli tykki peli, mut ei perkele, tän takia harkitsen kyllä pitkään hommaanko DA3:sta ollenkaan kun se ilmestyy... My 2 cents...

Koitin itelle boxilla achievementsien toivossa saada mahdollisimman monelle friendshipin täyteen olemalla mukava kaikille ja yhtäkkiä tatuoitu, kaljupäinen sankarini vetää 10sekunnin kielisuudelman Anderssin kanssa, vittu mikä mesoominen alko kotona ja kapiula meinas saada runtua tämmöseltä homofoobikolta. Juuri kun olin pääsemässä yli traumoistani ja menin sankarin kotiin tsekkaan postit, niin alettiin takkatulen ääressä nussimaan Anderssin kanssa. Juoksin virtanapille ja sammutin boxin huudonsekaisissa tunnelmissa. Ehkä eläydyin liikaa peliin, mutta toi nyt oli jo liikaa. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Koitin itelle boxilla achievementsien toivossa saada mahdollisimman monelle friendshipin täyteen olemalla mukava kaikille ja yhtäkkiä tatuoitu, kaljupäinen sankarini vetää 10sekunnin kielisuudelman Anderssin kanssa, vittu mikä mesoominen alko kotona ja kapiula meinas saada runtua tämmöseltä homofoobikolta. Juuri kun olin pääsemässä yli traumoistani ja menin sankarin kotiin tsekkaan postit, niin alettiin takkatulen ääressä nussimaan Anderssin kanssa. Juoksin virtanapille ja sammutin boxin huudonsekaisissa tunnelmissa. Ehkä eläydyin liikaa peliin, mutta toi nyt oli jo liikaa. :D

nimenomaan :D Sekin tehtävä siinä alkupuolella missä täytyy käydä siellä High Townin bordellissa kyselemässä tietoa niin ekalla pelikerralla muka yritin jotain hienoa juttua sille mieshuoralle heittää nii perkele ku ukko jäiki sitte parin tunnin värveille sinne ja piti vielä maksaa! Tuli tuo tilanne nii puun takaa että meinas loppua koko pelaaminen siihen :O

nimenomaan :D Sekin tehtävä siinä alkupuolella missä täytyy käydä siellä High Townin bordellissa kyselemässä tietoa niin ekalla pelikerralla muka yritin jotain hienoa juttua sille mieshuoralle heittää nii perkele ku ukko jäiki sitte parin tunnin värveille sinne ja piti vielä maksaa! Tuli tuo tilanne nii puun takaa että meinas loppua koko pelaaminen siihen :O

Mulla meinas käydä sama, mutta se mun sisko alko pidätteleen siknä oksennusreflexiä jo mun jutuista niin annoin olla :D

On teilläkin ongelmat, vähän homoerotiikkaa pelissä niin jätkät on helisemässä. Oisko se ollut mikään ongelma jos teiän hahmo on nainen ja panis muita naisia?

On teilläkin ongelmat, vähän homoerotiikkaa pelissä niin jätkät on helisemässä. Oisko se ollut mikään ongelma jos teiän hahmo on nainen ja panis muita naisia?

No ei tietenkään, lesbothan on kuumaa hottia ja ok juttu. Ällöttävät homot vaan pitäis kieltää! :D

No oli ne sen Andersin hahmon kyllä vetänyt vähän överiksi tuossa. Se oli kuitenkin ihan ok häiskä DA:O Awakening lisärissä, mutta tässä DA2:ssa lähti vähän lapasesta se homostelu :D

Lähinnä ongelma on siinä, että kuten Massakakkonenkin (olen Massaykkösmiehiä siis, ja origins), niin DA2 on täysin massapeli. Ei tossa ole edes mitään humoristista, vaan tulee fiilis, että kasuaalipelaajille suunnattu täysin yksinkertaistettu peli kosiskelee vielä nykymaailman tavoin "avoimia" ihmisiä homoiluillaan.

Hieno, ja tunnelmallinen tarina - paskin loppu ikinä ja tunnelmasta ei tietoakaan. Muutamat lähteet ja lehdet saisivat saada selkäänsä revikoistaan.

DA:2 oli aika jaskaa. Jälkeenpäin on selvinnyt, että tuo kyhättiin kokoon muutamassa kuukaudessa ja sen kyllä huomaa. Vähän tulee sellanen fiilis, että rahankiilto silmissä tehtiin jatko-osa. .. tai on siellä ehkä ollut hyvä tahto aluksi mukana, mutta sijoittajat/julkaisija vei voiton? Ykköstä ainakin kyhättiin pitkään ja hartaasti, sillä lueskelin siitä uutisia vuosia ennen sen ilmestymistä. Ykkösen pääsuunnittelija lopetti hieman ykkösen julkaisemisen jälkeen, koska ei halunnut tehdä "Dragon effect 2:sta", mutta hänen seuraajansa selvästi halusi. Tosin Mass Effect 2 oli vielä hyvä peli, vaikka ykkönen vie sitäkin melkein joka osa-alueella.

Lähinnä ongelma on siinä, että kuten Massakakkonenkin (olen Massaykkösmiehiä siis, ja origins), niin DA2 on täysin massapeli. Ei tossa ole edes mitään humoristista, vaan tulee fiilis, että kasuaalipelaajille suunnattu täysin yksinkertaistettu peli kosiskelee vielä nykymaailman tavoin "avoimia" ihmisiä homoiluillaan.

Hieno, ja tunnelmallinen tarina - paskin loppu ikinä ja tunnelmasta ei tietoakaan. Muutamat lähteet ja lehdet saisivat saada selkäänsä revikoistaan.

Mie taisin haukkua tuota DA:2sta täälläkin jo silloin hypen aikaan... mutta edelleen sitä homoerotiikkaa oon ollut Biowaren peleissä vaikka kuinka kauan. Big deal. Ei se ollut mitenkään uusi juttu tuohon paskaan.

onkos jätkillä oma seksuaalinen suuntautuminen vähä hakusessa jos pieni homostelu pelissä saa aikaan tollasen raivarin?

Kirsikka kullin päällä tuo homostelu näin paskassa pelissä, ja paskimmassa jatkopelissä ikinä. Vaikkakin Origins onkin ihan eri luokkaa ja ei voi edes uskoa sen olevan ykkös"osa" kun on ihan eri planeetalta, niin sekin kärsi melko kovista bugeista - jopa sellaisesta että tällä hetkellä ainoaksi jäänyt läpipeluu meni vituiksi sen takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom