MULTI Dragon Age sarja

Itse myös odottelen ko. peliä. Toivottavasti saisivat Baldur's Gaten henkeen toimivan pelin. Itte tykkäsin kyllä myös KOTORista, kakkonen ihan ok, mutta ei niin hyvä kuin eka. Ice winddalet taaseen olivat vähän liian taistelupainoitteisia. NWN oli pienoinen pettymys, kakkonen vähän parempi, mutta ei sekään päässyt BGn tasolle. Mutta toivossa on hyvä elää että tältää firmalta tulisi jotain kovaa RPG kamaa :)

Pirun kova peli kyllä :thumbs:
Taattua Bioware-laatua. Haltiamaagia olen pelaillut tuonne lvl 12 asti eli aika koukuttavasta teoksesta on kyse :D

Olen tuollaista erikoistumista yrittänyt saaha, mutta kun en tiedä mistä sellainen Arcane Warrior -treenari löytyisi.

Itse myös odottelen ko. peliä. Toivottavasti saisivat Baldur's Gaten henkeen toimivan pelin. Itte tykkäsin kyllä myös KOTORista, kakkonen ihan ok, mutta ei niin hyvä kuin eka. Ice winddalet taaseen olivat vähän liian taistelupainoitteisia. NWN oli pienoinen pettymys, kakkonen vähän parempi, mutta ei sekään päässyt BGn tasolle. Mutta toivossa on hyvä elää että tältää firmalta tulisi jotain kovaa RPG kamaa :)

Kieltämättä tuli Baldur's Gate mieleen, samaa henkeä IMO. Tosin parempana :)

Pitää varmaan ite laittaa jossain vaiheessa kans ostoslistalle. Bioware on ainakin mun silmissäni laadun tae. Kotoreita ja Mass Effectiä on tullut pelailtua niin hemmetin paljon!

Parhaillaan tätä latailen. Mielenkiinnolla on odotettu, toivottavasti lunastaa odotukset.
Ostin sen "erikoisversion", eli pitäisi olla ne muutamat lisäsetit mukana valmiiksi.

Kävin just ostaa tän kaupasta, ei meinannut heti löytyä. Ilmeisesti suosittu peli. Asentelen just parasta aikaa. Hommasin noi "lisäojutskat" jostain, kannattaakohan ne asennella hetimiten saman tien...

Helvetin kova peli, Pc:llä näpyttelen ja ei malttais edes safkaa välillä tehdä, ei oo pitkään aikaan mikään peli koukuttanut näin.

Syyhyttäis ostaa puuceelle, mutta laatikko ei ikävä kyllä täytä edes Biowaren suositusvaatimuksia. No onneksi on boxi.

Ei omani koneenikaan täytä suositusvaatimuksia, mutta silti pyörii pätkimättä 1920x1200 resolla ja medium-asetuksilla.
Intel C2D 6750, 4gb DDR2, Nvidia 8800 GT.

Muutama tunti tuli väännettyä ja vaikuttaa kyllä pirun hyvältä peliltä tähän mennessä.
Itse olen aina tykännyt Biowaren peleistä ja tässä näyttää olevan kaikki oikeat elementit mukana.

Vittu jäin samantien koukkuun tähän, hohhoijaa hyvästi elämä taas.

Olen tuollaista erikoistumista yrittänyt saaha, mutta kun en tiedä mistä sellainen Arcane Warrior -treenari löytyisi.
Alla mistä se löytyy.
Arcane Warriorin saa kun meet hakemaan Elffei sun puolelle taisteluun.
Siellä temppelissä on henki joka sen antaa...

Mistä ton reaverin saa warrulle? Mulla on aavistus, mutta en ole varma

Pitääkö niitä lasiputkia tutkita/rikkoa ja siten tappaa ne reaverit? (mitkä siitä tulee).

Edit:
Tuli mieleen et mistäköhän ton bloodmagen trainerin löytää?

Todella koukuttava peli kyllä, saa väkisin raahautua syömään välillä ettei ihan kuole. Varsinkin dungeonit on tosi mielenkiintosia ja pitkiä.

Kontrollit toimii boxillakin ihan hyvin.

Ainoa juttu mikä vähän harmittaa on se että classeja ei ole 500 niinkun Baldurs Gatessa/Icewind Dalessa esim oli ja muutenkin systeemiä on yksinkertaistettu vähän joka suunnasta. Se hienosäätäminen oli yks parhaista jutuista IMO.
Saako muuten esimerkiks semmosta tässä enää päälle että peli menis automaattisesti pauselle aina kun taistelu alkaa? Nyt käy usein niin että porukka lähtee samantien huitelemaan johonkin ja sitten tulee turhaa damagea ennenkuin ehtii miettiä mihin kukakin menee.

Alla mistä se löytyy.

Pitääkö niitä lasiputkia tutkita/rikkoa ja siten tappaa ne reaverit? (mitkä siitä tulee).

Edit:

Sain ton Reaverin eilen, sen voi saada Arl of Redcliffe questin aika lopussa. Tässä vähän tarkemmin:
Kun oot hakemassa sitä Urn of Ashes juttua sieltä jäätyneestä temppelistä/vuorelta niin siellä aika lopussa tulee semmonen Leonidaksen(300) näkönen jätkä tarjoomaan semmosta diiliä että kaadat lohikäärmeen verta sinne tuhkien sekaan. Jos kaadat niin se Guardian jätkä hyökkää sun päälle ja se on aika paha taistelu, mutta kun tuut ulos niin Leonidas antaa vähän lohikäärmeen verta juotavaks ja sen saa siitä.

Saako muuten esimerkiks semmosta tässä enää päälle että peli menis automaattisesti pauselle aina kun taistelu alkaa? Nyt käy usein niin että porukka lähtee samantien huitelemaan johonkin ja sitten tulee turhaa damagea ennenkuin ehtii miettiä mihin kukakin menee.

Kyllä ainakin PC versiossa saa laitettua asetukset niin, että lyö automaattisesti pausen päälle, kun on vihollisia taisteluetäisyydellä.

Alla mistä se löytyy.

Edit:
Juu, löysin itsekin tuon Arcane Warrior -mestan juuri. Noiden löytäminen riippuu vähän siitä mihin menee seikkailemaan aluksi. Säästelin äijän levuja kolme kipaletta ennen kuin löysin tuon :D Toki nopeasti testattuani totesin, ettei se olekaan ihan miun kuppini teetä ja tein nokumaagin.

Blood magen löytänee ainakin
Redcliffen pääquestista, jossa pojan sisältä pitää häätää demoni.

Ihan ok peliltä tuntuu, jotenkin vaan vähän vammaset kontrollit (PC versio siis), mutta menetteleehän noi. Grafiikat ei nyt mitenkään järisyttävät ole, mutta menettelee. Se mikä vähän illuusiota tappaa on se että aika rajoittunut mihin hahmo voi kävellä ja mihin ei. Tässä kyllä Witcher vei pitemmän korren. Jotenkin muuten vähän samankaltainen tuntuu toi taustatarina olevan. Grey Wardens = Witchers? Mutta katotaan mitä tää peeli antaa.

Mitäs muuten tolla toisella DVD levyllä tekee? ei se ainakaan asennuksen aikana sitä kysellyt. Okei, en ole jaksanut lukea manuaalia. Olisko siellä modaajille jotain työkaluja tjms?

Back
Ylös Bottom