Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Itse myös odottelen ko. peliä. Toivottavasti saisivat Baldur's Gaten henkeen toimivan pelin. Itte tykkäsin kyllä myös KOTORista, kakkonen ihan ok, mutta ei niin hyvä kuin eka. Ice winddalet taaseen olivat vähän liian taistelupainoitteisia. NWN oli pienoinen pettymys, kakkonen vähän parempi, mutta ei sekään päässyt BGn tasolle. Mutta toivossa on hyvä elää että tältää firmalta tulisi jotain kovaa RPG kamaa![]()

Alla mistä se löytyy.Olen tuollaista erikoistumista yrittänyt saaha, mutta kun en tiedä mistä sellainen Arcane Warrior -treenari löytyisi.
Alla mistä se löytyy.
Arcane Warriorin saa kun meet hakemaan Elffei sun puolelle taisteluun.
Siellä temppelissä on henki joka sen antaa...
Mistä ton reaverin saa warrulle? Mulla on aavistus, mutta en ole varma
Pitääkö niitä lasiputkia tutkita/rikkoa ja siten tappaa ne reaverit? (mitkä siitä tulee).
Edit:
Tuli mieleen et mistäköhän ton bloodmagen trainerin löytää?
Saako muuten esimerkiks semmosta tässä enää päälle että peli menis automaattisesti pauselle aina kun taistelu alkaa? Nyt käy usein niin että porukka lähtee samantien huitelemaan johonkin ja sitten tulee turhaa damagea ennenkuin ehtii miettiä mihin kukakin menee.
Juu, löysin itsekin tuon Arcane Warrior -mestan juuri. Noiden löytäminen riippuu vähän siitä mihin menee seikkailemaan aluksi. Säästelin äijän levuja kolme kipaletta ennen kuin löysin tuon :D Toki nopeasti testattuani totesin, ettei se olekaan ihan miun kuppini teetä ja tein nokumaagin.Alla mistä se löytyy.
Arcane Warriorin saa kun meet hakemaan Elffei sun puolelle taisteluun.
Siellä temppelissä on henki joka sen antaa...
Mistä ton reaverin saa warrulle? Mulla on aavistus, mutta en ole varma
Pitääkö niitä lasiputkia tutkita/rikkoa ja siten tappaa ne reaverit? (mitkä siitä tulee).
Edit:
Tuli mieleen et mistäköhän ton bloodmagen trainerin löytää?