MULTI Dragon Age sarja

Joku 20h takana ja aika hitaasti olen edennyt, kun juttelen kaikille vastaantulijoille + omille kavereille ja otan yritän tehdä kaikki sivuquestit samalla. Pitäisi ilmeisesti tuota "makroilua" harrastaa, sillä kaverit lähtee ihan päättömänä juoksentelemaan taistelun alkaessa. Paras lopputulos tulee kun ohjaa hahmoja koko ajan, mutta eihän sellasta rumbaa meinaa jaksaa.

joo, mä olen jonkun verran niitä yrittänyt laittaa, mutta eipä ne silti tahdo toimia juuri niin kuin haluaisin. pitänee kattoo jos vaikka pelin sivuilta löytyis jotain valmiita. Kun ei jaksais säätää.

Muuten ittelläkin kestää toi pelaaminen, tulee jutusteltua kaikkien kanssa ja noiden seuralaisten kanssa myös. Pitäis vaan jaksaa lukee ne kaikki tekstitkin mitkä sinne journaliin/kirjastoon menee. Mutta niitäkin tulee aika tahtiin, niin ei meinaa jaksaa...

Joko on pistettävä taktiikat kunnolla kuosiin tai säädettävä äijiä kokoajan. Warruille ja roguille on aika helppoa säätää takut, kun erilaisia taitoja on kourallinen. Maageilla voikin olla semmoset 15 taikanappulaa sielä alareunassa, joita ei ihan heti jaksa alkaa taktiikoihin säätämään.

En tiedä missä on vika, mutta yksi sälleistäni heiluu matseissa aivan päin persettä. Pistin sille taktiikoihin, että hyökkii vapaasti vihuja nähdessään kepillään, parantelee sällejä hiilujen tippuessa alle puoleen, pistää Mass Rejuvination -taikoja manojen tippuessa ja pitää samalla erästä auraa päällä.

Muttamutta. Sällin manat tippuvat heti alussa nolliin, aura menee päälle ja pois täysin randomisti eikä tuo muutenkaan tajua oikein mitään. Kokeilin manuaalisesti pelailla noiden takujen mukaan ja kaikki sujui hyvin. Ihan sekaisin tuo systeemi.

edit. No nyt huomasin, että kaverin manat tippuvat ihan muuten vain, vaikkei tuo tekisikään mitään. Missään ei moista ole mainittu. Äh. Säätöä :P

Onko kenellekään Xbox 360-versiota? Onko yhtään pelattava?

IMO eri maata pelattavuus kokeiltuania frendillä boksilla ja pelattuani himassa kompuutterilla, Peeceellä paras, jossain oli juttua ja arvostelua että PS3 paremman näköinen kun boksilla mutta pelattavuus paras PC:llä. PC:llä pystyy zoomailemaan eri kuvakulmiin jotka taitaa puuttua ihan kokonaan konsoliversioista, myös vaikeusaste taisteluissa helpompi kuulemma konsoleilla jne. Peli on rankattu ainakin Gamespotin mukaan että 1.PC, 2.PS3 ja 3. Xbox360, tietysti nää on makuasioita:D

Tässä vielä Gamespotin juttu DAO:sta Xbox360 versiona.

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/dragonage/index.html

Näin boksin omistajana ottaa kyllä vähän päähän näitä arvosteluja lukiessa. Mitä ilmeisimmin peli on juuri sitä mitä on tässä jo odotellut pitkän aikaa, mutta vain PC:llä. En vain yksinkertaisesti voi ostaa tätä peliä boksille, kun takaraivossa jyskyttää tieto siitä että peli on paljon parempi koneella.
Pitäisköhän myydä boksi ja laittaa 650e uuteen koneeseen ja heittää tää 6v vanha uskollinen mylly nurkkaan?:evil:

edit: Boksi (60gb) lähtee 210e, 2 ohjainta ja 4 peliä, takuuta vuosi jäljellä :D

Hei hei elämä hetkeksi. Alottelin pelin uudestaan maagilla. Tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen tätä pelaillessa. Ei ole kunnon ropea hetkeen tullutkaan.

Mites siellä Havenin takana vuorella se lohikäärme minkä voi kutsua torvea soittamalla alas matsaamaan, saan siltä turpiini ihan vitusti enkä saa mitään damagea aikaan, pitäisikö sinne palata myöhemmässä vaiheessa vai missaanko nyt pahasti jotain, oon siis Ka. lvl 9 ukoillani..

Mites siellä Havenin takana vuorella se lohikäärme minkä voi kutsua torvea soittamalla alas matsaamaan, saan siltä turpiini ihan vitusti enkä saa mitään damagea aikaan, pitäisikö sinne palata myöhemmässä vaiheessa vai missaanko nyt pahasti jotain, oon siis Ka. lvl 9 ukoillani..
Fire resistance -pottua tankille, hela- ja manapottuja matkaan ihan simona ja varmistaa, että tunkilla pysyy aggrot. Pitkä matsihan tuosta kehkeytyy. En tosin itsekään tuota ole nirhannut :) Taisin sen johki vajaaseen puoleen väliin saada jollain lvl12-13. Ei muista. Voisi taas käydä koittamassa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Uskomattoman hyvä peli, aivan mielettömän koukuttavaa meininkiä. Harmi että on niin vähän aikaa pelata.
Mitäs muuten tolla toisella DVD levyllä tekee? ei se ainakaan asennuksen aikana sitä kysellyt.
Joku väitti että löytyisi muut kielet sieltä.

Yritin etsiä lisää tietoa mutta en löytänyt.

lvl17 tuo lohari meni aika keposaan.

Joo kävin kokeilee sitä lohharii uudestaan lvl 10llä, sain puoleenväliin kun vähän hioin takuja, otan tavoitteeksi että kaadan sen lvl 12sta. pitäähän sitä nyt haasteita saada :D

Hyvä peli oli. Muutama questi jäi epähuomiosssa tekemättä. Ehkä tässä jaksais uudestaan pelata jollain toisella classilla, maagilla pelasin ton ekan kerran. 2 maagia grps oli kohtuu nättiä isompia grpeja vastaan. Kyllä tuossa juttelemista riittää ja hyvä vain. Kyllähän noita diablo klooneja on nähty.

Lisämatksua kiitos. Koskas se jatko-osa tulee? :D Onneksi on kuitenkin tulossa, olihan tuo sen verran tykki peli.

Kannattaa varoa ettei perse kasva penkkiin, mulle melkein kävi niin... :kuola:

Perkele, pakko toi on varmaan käydä hakemassa itselleenkin kun noin hyviä arvosteluja tulee kaikilta palstaveljiltä täällä :)

Sloth demon fade-osio oli ainakin imo ihan perseestä. Meinas perse revetä kun piti edes takas juoksennella koko ajan, TANA!

Puhutko siitä kohdasta,
missä mennään takaisin sinne maagitornille? Se abomination pistää sinut sinne, saa kokeilla burning mania jne? Se oli kyllä omastakin mielestä kohtuu ärsyttävä.

Japi79, jos ei meinaa päästä millään läpi jotain vihua ja ei halua jättää kesken jotain questiä niin ota sieltä menusta vaikeustasoks Easy hetkeks ;)
Ite käytin parissa "vaikeessa" matsissa muutaman kokeilukerran jälkeen. Oikeestaan esim. vika bossi oli mun mielestä niin tylsä että pistin Easyn päälle että homma hoituis nopeemmin.

Fade osa oli tosiaan aika puuduttava, mutta mun mielestä ne
transformaatiot mitä sai oli aika hyviä. Burning man esim ois ollut tosi hauska classi pelata oikeesti kun olin ite warriori.
Pystyikö muuten niitä bonuksia siellä antamaan muille kuin päähahmolle? Tuntui vähän hölmöltä laittaa kaikki maagistatsitkin sille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom