Dr. Phil voi pelastaa maailman!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja steel
  • Aloitettu Aloitettu
Katsokaapa joskus Dr. Philiä neloselta puoli viiden aikaan alkuviikosta. Siinä on mies joka pätkii Jerry Spingerit sun muut terapeutit. Kaverilta löytyy vastaus kaikkeen maailmanlopusta sinun ihmissuhde solmuihin ja päinvastoin.. Phil tietää kaiken.
Tämän päivän jaksossa hän voitti yhden naisen lentopelon. Dr Phil kertoi vain kuinka hän itse pelkää alkoholin juomista, ja kuin taikaiskusta nainen päätti matkustavansa lentokoneella kotiin tv-studiolta. Mieshän täyttä terästä. Kuvitelkaa jos Phil tulisi salille ja sanoisi kävelleensä rappusia työpaikallaan vaikka hissi olisi ollut kevyempi vaihtoehto. Voi pojat niitä salitulosten kasvua ja nopeutta. Dr Phil on tästä lähtien minun personal mental tv-trainer!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä katon Dr Philin aina ku oon kotoon/muistan.
Käsikirjotettu tai ei mut min mielest ainaki hyvä ohjelma ja kannattaa kattoa.

Joskus oikeen huolella vituttaa kun koulun jälkeen menen asuntolaan ja pistän tollon päälle ja sängylle pötköttelemään.

Sitten tämä ihmeterapeutti Phil tulee ruutuun ja mun töllössä ei vielä ole kaukosäädintä ja sängystä en jaksa nousta vaihtamaan, pakko se on kiukulla katsoa.

[tekosyitä, mä rakastan sitä ohjelmaa!]

Phil käyttää lyhytterapiaa ja kaikkea taustatyötä ja jälkityötä ei näy ohjelmassa.
Miehen kirjat ovat mielenkiintoista luettavaa, jos ei saatanan jenkkien hömpötysten lukeminen satu haittaamaan. Kaveri on älykkäämpi kuin murtaen englanniksi puhutusta ohjelmastaan antaa ilmi... Ainoa ärsyttävä piirre on se, että mies väittää keksineensä ultimaattisen painonhallintajärjestelmän, joka kuitenkin vain toistelee samoja vanhoja totuuksia. Tästä oli mainintaa myös musclemayhemillä...

Eli hyvää viihdettä.

Itsellä ainakin pisti silmään studion yli-ilmastointi; ts. joka kerta kun kamera otti lähikuvaa haastateltavista, näkyi kun hiukset hulmusivat kohtuuttoman paljon... Itkettäminen tarkoituksena vai what? Kuka tappoi Kennedyn? Tää kaveri on ufo.

:anssi: ohjelmassa kyllä ihan liikaa.

Jotain niin älytöntä :anssi: ettei voi kun nauraa!Porukka tulee itkemään jostain oikku ongelmistaan tyyliin"En pysty kusemaan kun muut katselee".Phil kertoo tähän kusevansa nykyään AINA käsillään seisten kun ennen ei kans pystyny..ja koht kaveril onki meisseli kädessä ja se lorottaa itkua vääntäen"OUMAI GOOD,Dr Phill just saved my life!"

goodolmob sanoi:
Joskus oikeen huolella vituttaa kun koulun jälkeen menen asuntolaan ja pistän tollon päälle ja sängylle pötköttelemään.

Sitten tämä ihmeterapeutti Phil tulee ruutuun ja mun töllössä ei vielä ole kaukosäädintä ja sängystä en jaksa nousta vaihtamaan, pakko se on kiukulla katsoa.

[!]

Jätkä tuijottaa vittuuntuuntuneena tv:tä! :)

pakkoroisto sanoi:
Jotain niin älytöntä :anssi: ettei voi kun nauraa!Porukka tulee itkemään jostain oikku ongelmistaan tyyliin"En pysty kusemaan kun muut katselee".Phil kertoo tähän kusevansa nykyään AINA käsillään seisten kun ennen ei kans pystyny..ja koht kaveril onki meisseli kädessä ja se lorottaa itkua vääntäen"OUMAI GOOD,Dr Phill just saved my life!"
Täysin samaa mieltä, kun selitys ongelmaan on aina niin uskomattoman älytön ei voi kun nauraa

Muistaakseni jossain jaksossa mainitsi että pohtii ratkaisua ongelmiin jonkin ryhmänsä kanssa. Sillä kerralla tais mennä viikko...

dr. phil

olen ruvennut katselemaan aikani kuluksi tätä ohjelmaa. aluksi mä mietin, että teksasilainen paskamaha :david: joka mättää dollareita ihmisten ongelmilla, mutta helvetti. jouduin katsomaan kyynistä pärstääni peilistä ja toteamaan, että tämä ukkohan on viksun oloinen.:eek:

tekeehän se rahaa tosissaan ihmisten kärsimyksellä. ja onhan se ääriään myöten republikaanin oloinen konservatiivi vimosen päälle. mutta kun puhutaan esim. penskojen kasvatuksesta, niin mun mielestäni miehellä on prinsiipit hallussa. hoksaa mielestäni pirun tärkeitä pointteja luottamuksesta ja vapauksista, jotka tuntuu nykyään lasten kasvatuksessa olevan täysin retuperällä.

lisäksi, kun sinne studioon raijataan äärimmäisen tabuja asioita, kuten synnytyksen jälkeinen masennus, niin ei voi kuin kuvitella, kuinka monelta äidiltä vierähtää kivi sydämeltä kun hoksaa, että on ihan normaalia kylmästi inhota lastaan jonkun aikaa.

tohtori on aivan ässä kun puhutaan empatiasta ja ongelman juurien löytämisestä.

täten mä juhlallisesti julistankin, että tohtori pili on yksi ainoista telkkarissa pyörivistä tosi tv-ohjelmista, joissa on löydetty symbioosi viihteen ja hyödyn välillä. phil on symppis! phil rokkaa! phil presidentiksi! :D :rock:

ps. näppis prakaa, joten kieliasu on mitä on.

Ei ole ongelmaa kun ei ole dr phillippiä. Täyttä paskoo sanon minä. Ei ihme et asiat menee vaikeeks kun niit kelataan jostain sikiö tasolta asti. Sun esi-isäl oli varvassieni joka heijastuu hormooni epätasapainoon ja et siten ole löytänyt omaa persoonaa ja vihaat lihavaa miestäsi. Ja nainen itku kurkus kyllä kyllä noin se on! Vaikka ohi meni jo aikaa sitte. Olen väsyny ja vihaan pilliä :lol2:

Phil heittää maalaisjärkeistä läppää pöljille jenkkikotiäideille, jotka palvovat tätä ihmeidentekijänä :D

"You hit your children and that makes you unhappy... So stop hitting your children!" (Muista texasilainen korostus ja loppua kohti nouseva intonaatio)

Heittäkää nyt jo nuo ennakkoluulot menemään. Olen katsonut kymmeniä episodeja, ja yleisesti ottaen Dr Phil on hyvin pragmaattinen ja järkevä lääkäri. Se, mikä minua eniten rasittaa, on ettei miesten ongelmia käsitellä läheskään tarpeeksi, ja naisiin keskitytään niin paljon, että jotkut aiheet tuntuvat jopa vähän kaukaa haetulta.

Amerikkalaisesta ohjelmasta kun on kyse, niin uskontokysymykset tulevat esiin suht usein, mutta niissäkin minusta Phil on hyvin maltillisella linjalla. Sillähän on usein ollut vieraana transseksuaaleja, homoja jne, eikä se ole mitenkään niitä tuominnut johonkin Pipliaan vedoten. Jos perhekeskeisyys ei kiinnosta, niin älkää katsoko. Mutta voi olla kun niitä omia tenavia alkaa pyörimään siinä jaloissa, niin johan alkaa kasvatusohjeet ja niksit kiinnostamaan...

Kaupallisuus. Joo, onhan se kaupallinen ohjelma, kun Phil puffaa kirjojaan joka toisessa ohjelmassa. Mutta mitäs sitten? Ei sitä nyt överiksi ole vedetty, eikä niitä kirjoja ole pakko ostaa. Sitäpaitsi perusasiat esitellään itse ohjelmassa.

Annan :3: ohjelmalle. Riippuu hyvin paljon käsiteltävästä aiheesta, että jaksaako sitä katsoa vai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom