BB PRO Dorian Yates

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
B3CYrLn.jpg

Huh huh 2kiloa hiilarii per päivä offilla :woot:

Asiaa!
Itse ne pitää tehdä ja ympäri vuoden. Kaikki kirjataan aina ylös, tuo fiilisten ylöslaittaminen on myös tärkeää. Tämä on yksi osa sitä toitottamaani OMISTAUTUMISTA!
Ja jos sinulla on aina valmentaja, ei sinusta tule parasta mitä sinusta voisi tulla. Itse opiskelin kaiken ja opettelin tuntemaan kroppani, enkä luottanut sitä tehtävää kenelläkään.
Montako Suomen huippua on esim jotka ovat omin opein menneet ja voittaneet SM-kisat?

Asiaa!
Itse ne pitää tehdä ja ympäri vuoden. Kaikki kirjataan aina ylös, tuo fiilisten ylöslaittaminen on myös tärkeää. Tämä on yksi osa sitä toitottamaani OMISTAUTUMISTA!
Ja jos sinulla on aina valmentaja, ei sinusta tule parasta mitä sinusta voisi tulla. Itse opiskelin kaiken ja opettelin tuntemaan kroppani, enkä luottanut sitä tehtävää kenelläkään.
Montako Suomen huippua on esim jotka ovat omin opein menneet ja voittaneet SM-kisat?

Oliko niin että Sihvosella ei tainnut valmentajaa olla, voi olla kyllä että muistan väärin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oliko niin että Sihvosella ei tainnut valmentajaa olla, voi olla kyllä että muistan väärin.
Elorannan Teemu tais ainakin jonkinsortin mentorina olla. Mutta Pode tais omilla neuvoilla nappaa mestaruue? :D

How to BUILD Bigger Legs with Dorian Yates in Marbella! So in this video i get put through a MONSTER legs session with Six Time Mr Olympia Dorian Yates! As always it was an absolute pleasure to get trained by Dorian, i am very blessed to have had the opportunity to train with Dorian, maybe next time i should train with Leroy Davis over in Birmingham! On another note my good friend James Hollingshead is looking incredible and in my opinion is the closest thing we have coming up to dorian yates! He has always been massive but he now has class with it! We started off with some Dynamic warm ups! Then the workout went like this! Leg Extensions 1 set of 12 Reps 1 set of 15 reps to absolute failure! Weight was a tad light Leg press 1 set of 12 Reps 1 set of 10 Reps to Absolute FAILURE Hack Squat - i swapped this for a split squat as my knee was flaring up 1 set of 12 Reps 1 set of 10 Reps to Absolute FAILURE Single Leg Lying Ham Curl - Single Leg due to my knee 2 sets of 12 Standing Calf Raise 1 set of 12 1 set of 10 to complete failure! As always this was a savage LEG workout in the heat at the epic M13 Gym in Marbella!

Suositut

Back
Ylös Bottom