BB PRO Dorian Yates

Ronnie Coleman on kaikkien aikojen paras kehonrakentaja. Hän ei olisi sitä, jos ei olisi treenannut itselleen ainakin lähes optimaalisella tavalla. Myöskään Yates ei olisi menestynyt paremmin, jos olisi treenannut kuin Coleman, vaan mitä luultavimmin paljon huonommin.
Joo. Osittain samaa mieltä.
Olen melko varma että Coleman olisi voinut pikkuisen siirtää intensiteettiä parempaan formiin menettämättä mitään.
En edes puhu kuuluisista maveista ja kyykyistä vaan muista nähdyistä rykimisistä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 
Niin eihän kukaan tietenkään missään urheilulajissa harjoittele täysin optimaalisesti ja jälkikäteen ajateltuna jokainen löytää asioita, jotka olisi voinut tehdä paremmin.

Mutta se on kyllä varma, että näillä maailman absoluuttisilla huipuilla suuret linjat ovat olleet kohdallaan ja käytetty treenityyli yleisesti heille se paras.
 
Dorian oli minun eka idolini 16 vuotiaana. Varsinkin hänen forkut olivat kovat. Hyvin näkyy tuplat edestä posessa katkennut vasen hauis. Muistan kun Yates soutu oli kova juttu aikanaan. Porukka luuli että sillä saa jokainen Yates selän 😃 Dorian taisi itse luopua liikkeestä hauisvammojen jälkeen.
 
Dorian oli minun eka idolini 16 vuotiaana. Varsinkin hänen forkut olivat kovat. Hyvin näkyy tuplat edestä posessa katkennut vasen hauis. Muistan kun Yates soutu oli kova juttu aikanaan. Porukka luuli että sillä saa jokainen Yates selän 😃 Dorian taisi itse luopua liikkeestä hauisvammojen jälkeen.
Kovat on forkut(kin) kyllä, vaikkei omien sanojensa mukaan ole elämässään tehnyt sarjaakaan forkkuja.
 
Erittäin hyvä haastattelu. Vaikka monta haastattelua kuunnellut Dorianista silti opin ja kertoi uutta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=7BPZjtGsJcI&t=2426s

Time Stamps:
00:00 - Intro, the shadow and what it means, being an introvert. 5:59 - Work ethic origin. Early childhood, father figures.
9:47 - School, conforming, moving out, work, living. 15:30 - Getting into trouble. Jail. 20:45 - The start of bodybuilding.
24:33 - Dispelling a couple myths. Genetics & Squatting. 34:18 - Are guys being safer because there is more money involved?
36:56 - Diet. Steroids. 42:31 - Positive reinforcements. Social life. Regimen. 46:09 - If you would've placed poorly would you have kept going?
48:51 - Was your goal always to be the best? 50:10 - Family life. 52:56 - Did you hide your size or were you proud of it?
54:57 - The Mr.Olympia's. Lee Haney. Nasser El Sonbaty. 1:09:05 - Retirement.
1:19:13 - The supplement company. Personal training. Online coaching.
1:22:28 - Blood N Guts. Coaching. 1:27:40 - Training with some of the pros.
1:29:48 - Passion about specific machines. 1:33:58 - Could Dorian handle social media back in the 90's.
 
Huomasin vaan että mitä hemmettiä. Onks Dorian rikkonut vasurin ojentajankin jossain vaiheessa kun noin hullun kuihtuneen näköinen käsi? Samalla huomaa että sillä tosiaan kovat forkkugeenit, äijähän näyttää oikeasti kipparikallelta nykyään.
 

Liitteet

  • wtfdoo.png
    wtfdoo.png
    388,5 KB · Katsottu: 431

"... Lajilegenda kertoo olevansa yleisellä tasolla huolissaan nykyisten kehonrakentajien steroidien käytöstä.
– Jokainen kehonrakentajien sukupolvi vie kemiallisten aineiden käyttöä enemmän ja enemmän äärirajoille, Yates lataa YouTube-haastattelussa.
Yatesin mukaan yhä suurempi määrä kehonrakentajia käyttää anabolisia steroideja ”virkistyäkseen”, vaikka ei osallistu lajin kilpailuihin.
– Sanoin yhdelle, että otat aineita enemmän kuin minä Mr. Olympiaa varten, et tarvitse sitä.
– Jossain vaiheessa aineista ei enää saa myönteisiä vaikutuksia. Se on kuin vesilasi, kun se on täynnä, se on täynnä, Yates muistuttaa. ..."​
 
Back
Ylös Bottom