Mietin miten professori voi olla noin pihalla. Oikein kirjankin kirjottanut. No se onkin biologi ja joku ympäristöhössönhöö professori
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rumppi syypää tähänkin. Kohdistettu syyllinen.Täh? Valtava huutava kysyntä oli noille, Suomen, EU:n ja Amerikan poliitikot ja terveysviranomaiset halusivat kirkuen rokotteet, vaativat niitä pikavauhtia välineeksi lopettaa lockdownit. Trump loi mahdollisuudet olla ekana rokotteiden kanssa ja onnistuivat siinä, jenkit kääri satojen miljardien voitot. Eihän Trump niitä pakottanut vaan ns fiksut terveysviranomaiset.
Ja edelleen tulee profittia, edelleen Suomenkin terveysviranomaiset suosittelevat.
Itsekin olen pari ottanut ja periaatteessa kaikki jotka tunnen, vanhemmat ottanu varmaan viis ja valtio maksaa. Amazing business!
Ei se rokote miksikään tutkimisesta ole muuttunut, jotku on yliherkkiä ja voivat sitten sairastella olematonta rokotetta tai itse tautia vastaan kuukausia ja vuosia. Rokotteen pakottamisen mielekkyys sitten toinen juttu, ei Trump siihen osallistunut.
Todellakin, meitsi just kuuntelee kaikki elimet kovanaTämähän oli kuin Foxin perseen nuolenta haastattelut. Ja puudelit ihan kiimassa.
Et sä edes katsonut koko haastattelua vaan tulit ulisemaan.Tämähän oli kuin Foxin perseen nuolenta haastattelut. Ja puudelit ihan kiimassa.
Katsoitko oikean videon? Tuossa haastattelussa ei ollut koiria tai muitakaan kotieläimiä.Tämähän oli kuin Foxin perseen nuolenta haastattelut. Ja puudelit ihan kiimassa.
Tulipahan katsottua Roganin haastis, ja ekat kolmevarttia oli ihan mielenkiintoista kuultavaa. Mutta sitten varmaan Trumpilla Adderall lakkasi vaikuttamasta, kun kädet alkoi viuhtomaan, joku oli aina tyhmä, "weavea" alettiin punomaan, vastaukset moniin kysymyksiin ohitettiin tai sitten muuten vaan juttu meni typerän kampanjoinnin puolelle.
Esimerkiksi olisi kivasti kiinnostanut tietää expressan mielipiteet JFK:sta ja ufoista, kun niitä niin mielenkiintoisiksi kehystettiin ja sitten luvattiin kertoa enemmän, kunhan tulee valituksi. Ja Roganin perkule juuri silloin meni keskeyttämään, kun Trump alkoi pohtimaan elämästä Marsissa ja muilla planeetoilla. Hienosti Rogan ainakin muutamissa kohdin yritti haastaa Trumpin väitteitä.
Harmi, ettei se Harris kuulemma ehdi, olisi senkin voinut jaksaa katsoa läpi.
Mä olin jo sen verran positiivinen, että täysin vapaaehtoisesti haaskasin kolme tuntia elämästäni katsoessani tuota. Ymmärrän, että sulle riittää kunhan vain kuulet rakkaan Donaldisi heleän äänen, mutta ainakin minä olisin odottanut kuulevani vähän diipimpää shittiä. Siinä mielessä Roganilla on ollut tukuttain parempia vieraita.Miten sä jaksat aina olla negatiivinen Trump ketjussa? Miksi et mene olemaan positiivinen Kamala ketjussa? Sä olet pelkuri. Et uskalla olla positiivinen.
Mä olin jo sen verran positiivinen, että täysin vapaaehtoisesti haaskasin kolme tuntia elämästäni katsoessani tuota. Ymmärrän, että sulle riittää kunhan vain kuulet rakkaan Donaldisi heleän äänen, mutta ainakin minä olisin odottanut kuulevani vähän diipimpää shittiä. Siinä mielessä Roganilla on ollut tukuttain parempia vieraita.
Edit: äh, erehdyin näemmä taas vastaamaan näihin maltsun "korkki auki"-trollauksiin.