Mä ajattelin että täysin järjetöntä, että tällä ei saavuta yhtään mitään, mutta... =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä show faneille. Vai vastustajille?Hyvä show ollu kyllä Trumpin presidenttiys loppuun asti teki faneille. =D
No, ei se varsinaisesti yleisöä pyytänyt menemään polvilleenkaan sinne Capitol Hillille, vaan antoi ymmärtää, että vaalien lopputulokseen voisi vielä jotenkin vaikuttaa menemällä paikan päälle ja hän itsekin saapuisi paikalle. Trumpia ennen vauhdissa oli mm. hilpeät humoristit Rudy Giuliani ja Rush Limbaugh, jotka pitivät porukkaa lämpöisenä sillain vähän vitsailemalla väkivallan käytöllä asioiden oikaisemiseksi. Toosi hyvä idea! Vähän kuin juottaisit kaverin känniin, lyöt autonavaimet sille kouraan ja toivotat hyvät illanjatkot. Sitten ihmettelet, mitä muka teit väärin kun kaverihan se ihan itse, omin pikkukätösin, ajoi autonsa puun ympärille solmuun.Siis mitä se Trump nyt tässä teki? Käskikö se kannattajiaan valtaamaan Capitolin tai yllyttikö vallankaappaukseen? Vai mistä sitä syytetään? Itsellä nyt mennyt ohi, että mikä on se teko.
Se, että mielenosoitus lähti käsistä ei varmaan ole Trumpin vika, vaikka tietenkään ilman Trumppia ja jankkaamista vaalien varastamisesta tätä ei olisi tapahtunut.
Joo, johan tätä parodiaa on seurattu neljä vuotta. Harmi, ettei saatu toista tuotantokautta.On kyllä ollut aika uskomatonta seurata tätä parodiaa, mikä on käynnissä! Että ihan vallankaappaus! Voi vittu, meinasin tikahtua nauruun, kun olen katsonut videoita siitä mitä oikeasti tapahtui!
Diippii shittii. Luulen kanssa että old Joe väistyy Kamalan tieltä, mutta että salamurhaus? Mistä suunnasta se tulisi ja kenen niskoille se mahdollisesti laitettaisiin?Veikkaukseni on että Kamala Harris tulee olemaan seuraava USA:n presidentti joka salamurhataan. Tämä tapahtuu neljän vuoden sisään.
Vaikka "valtavaihtuu", niin kyllä tästä silti toinen tuotantokausi seuraa....kannattaa jäädä seuraamaan.Joo, johan tätä parodiaa on seurattu neljä vuotta. Harmi, ettei saatu toista tuotantokautta.
Pyydän nöyrimmin anteeksi aikaisempia puheita, missä naureskelin vallankaappausuutisille, olin väärässä, ilmiselvästi, oli tosi kyseessä, ja ainoastaan onnella, ja tuurilla selvittiin tästä vallankaappauksesta, luojan kiitos siitä että oikeus ja demokratia saavat jatkua, tästä koko maailmaa uhanneesta vaarasta huolimatta.
PS: tuo oikeanpuoleinen näyttää ihan markoboy87:lta.
Kyllähän tuo kovasti siltä näyttää, että nämä valtiomiehet olivat valmiita ottamaan virkakoneiston haltuunsa. =D
Pojat ne yrittää selittää asiat parhain päin... vielä jaksaa, vielä jaksaa.Pyydän nöyrimmin anteeksi aikaisempia puheita, missä naureskelin vallankaappausuutisille, olin väärässä, ilmiselvästi, oli tosi kyseessä, ja ainoastaan onnella, ja tuurilla selvittiin tästä vallankaappauksesta, luojan kiitos siitä että oikeus ja demokratia saavat jatkua, tästä koko maailmaa uhanneesta vaarasta huolimatta.
Pojat ne yrittää selittää asiat parhain päin... vielä jaksaa, vielä jaksaa.
View: https://twitter.com/kylegriffin1/status/1347773883835965440?s=20
Mitä nyt sisällisota kurkkii oven takana ja kauppasotaa alkoi käydä päivästä 0 saakka. Trumpin vapaakaupan vastaisuus oli iso ongelma koko maailmalle.Hyvä show ollu kyllä Trumpin presidenttiys loppuun asti teki faneille. =D
Mutta hyvä presidenttiys muutenkin. Maailma aika paljon rauhottunu ei oo enää mitään kemiallisia pommeja ja miljoona delaa jne niinku edellisen pressan aikana Syyria sun muut. Trump hanskas homman rauhotti maailman.
Mitä nyt sisällisota kurkkii oven takana ja kauppasotaa alkoi käydä päivästä 0 saakka. Trumpin vapaakaupan vastaisuus oli iso ongelma koko maailmalle.
Trumpin Yhdysvallat vetäytyi Pariisin ilmastosopimuksesta, YK:n ihmisoikeusneuvostosta sekä Iranin ydinsopimuksesta.
Trump on tuonut epävakautta koko maailmaan.