Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mikähän siinä on että Fast.tv videot on kuvanlaadun osalta aivan järkyttävää p*skaa? Onko tuo niin typistetty käyttöliittymä että videot pitää pakata noin rankasti?
Mikäköhän näissä on kun tosiaan ei toimi ipadilla, aika perseestä...
Mun mielestä ihan hölmöä että oteta hyötyä Youtubesta. Kai noi paskalaatuisia on siksi, että kaistaa vaatii aivan saatanasti jakaa 720p/1080p videota ja pitää omalla serverillä.
Mikähän siinä on että Fast.tv videot on kuvanlaadun osalta aivan järkyttävää p*skaa? Onko tuo niin typistetty käyttöliittymä että videot pitää pakata noin rankasti?
Saattaa johtua JW playerista, jota gym-tv käyttää. JW player käyttää flashia, jota iPad tai siis IOS ei tykkää tukea. Voi tietty kokeilla Puffin:in web browserilla, jos se toimis. Se kun väittää tukevansa useampia flash sivuja.
Ei kai sillä playerillä ole mitään tekemistä laadun kanssa. Tuosta Flashistä, niin ainakin uusin JW Player pystyy tarjoamaan yhtäaikaa myös HTML5 playeriä joka toimisi iOS laitteissa tai muissa missä ei ole Flash asennettuna.
Nyt kun videosta jälkeenpäin katson niin ainoastaan harmittaa tuo toisen EDT-setin siirtyminen taljasta räkkitelineelle. Siinä siirtymässä meni videolta katsottuna aivan liikaa aikaa vaikkei se tuossa tilanteessa pitkältä ajalta tuntunutkaan. Lisäksi pystysoudussa olisi varmaan saanut ehkä olla enemmän painoa, mutta nyt tuntuma pysyi sentään hyvänä. Toisaalta silloin pystäriin olisi saanut ottaa vauhtia varmaan vieläkin enemmän tai tullut juuri 2-3 toistoa enää. Mukavaa silti oli!Hyvän näköistä treeniä oli muuten tämän DyDin vieraalla.

Hyvän näköistä treeniä oli muuten tämän DyDin vieraalla.
Tämä. Mun silmiin vieraan toiminta näytti paremmalta ku itse isäntien. Herrat tietty tietää mitä tekevät, mutta silti.
Menikö ees paikat tukkoon, Kaivuri? ;)
Uskaltautuukohan ketään näiden herrojen kanssa ikinä etureisitreeniä vetämään :D
Etureisitreenissä kyllä suosittelen sitten kokemusta erittäin kovista treeneistä, muuten kyllä tulee takapakkia kun kroppa heittää suojavaihteen päälle viikoiksi ja hermotus menee sekaisin.Kyllähän tuommoinen kiinnostaisi.
Pienoisena ongelma vain on, että ei asu pääkaupunkiseudulla. Niin ja toki tuo kameran läsnäolo :s