Do You Dare – K-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
onko selän kanssa tehty hauis ja rinnan kanssa tehty oikkari, ns palauttava tai kevyempi treeni käsille? vai vedättekö kädet kaks kertaa viikossa täysiä?
Kevyempi, kovempaa ne menee sitten omana päivänään.

Miten päädytty jakoon, että selkä ja jalat peräkkäisinä päivinä?
Mä vain peesaan noissa treeneissä, en mä mitään ole päättänyt ite.

Kiitos Mikelle,Wileniukselle ja Hulkille kun jaksatte tehdä näitä, nää on aivan huiketa. melkein parempia jopa kun gymlogit! :) ps. ja kiitokset tottakai uhreille! :D

Väärin ymmärretty, Mike ilmoittaa treenikierron josta uhri saa valita mieleisensä treenin.

Njääh, no sitten on kyllä kieltämättä hieman vellihousumaista olla ottamatta jalkatreeniä :D Olisi kyllä mahtavaa nähdä oikein helvetin överiksi vedetty jalkatreeni ja joku oikeen hemmetin kova jantteri/mimmi sitä väkertämässä.

Njääh, no sitten on kyllä kieltämättä hieman vellihousumaista olla ottamatta jalkatreeniä :D Olisi kyllä mahtavaa nähdä oikein helvetin överiksi vedetty jalkatreeni ja joku oikeen hemmetin kova jantteri/mimmi sitä väkertämässä.

Mä kyllä ainakin suosittelisin ettei kukaan ottais jalkareenejä. Mikehän jo varoitteli itsekkin sen hermoston tukkoon vetävästä vaikutuksesta. Käsiä nyt nimittäin monikin reenailee supersarjoilla ja muillakin erikoistekniikoilla, mutta jalkoja useimmat veivaavat suorilla sarjoilla. Tottumattomalle ko. herrojen jalkareenit vois aiheuttaa suht mielenkiintoisia reaktioita.

Toi mun heitto oli läppä, mutta kyllä muutkin kuin herrat Mike & Pjotor vetävät suht hurjan näköisiä kinttutreenejä. Eli toki pitäisi/kannattaisi olla kokemusta tuon tyyppisestä treenaamisesta.

Hurjat oli kyllä poikien treenit. Kovaa ne jaksaa vääntää viikosta toiseen. Käsien pakotus oli maksimissaan n. tunti treenin jälkeen. Seuraavana päivänä ei paljon tehny mieli käsiä ojennella, sen verran oli hauiksen kiinnityskohdan ympäristö hellänä. Mutta yllätyin kuitenkin miten vähän kädet oli kipeät. Ovat olleet samallalailla kipeät joskus ennenkin.

Itse ehdin jo haaveilla etureisitreenistä, mutta satuin olemaan HKIssä sunnuntaina, joten mikään muu treenipäivä ei ollut mahdollinen. Ja tuona sunnuntaina pojilla sattui olemaan käsitreeni.

Loistosettiä kyllä. Mikellä on muuten pirun hieno paita ja tuo hajoilu on hauskaa kuunneltavaa. "Äärimmäisen perseestä". :hyvä:

Jonkun pitäisi öljytä tuo talja, nitisee aika kaameasti.

Ei millään pahalla, mutta noi Miken ääntelyt noissa raskaammissa leikeissä on aina huvittanut, tuossa lattiapenkissäkin ukko hakkaa rajoittajalle kovempaa kuin yksikään teinicorolla

Ei millään pahalla, mutta noi Miken ääntelyt noissa raskaammissa leikeissä on aina huvittanut, tuossa lattiapenkissäkin ukko hakkaa rajoittajalle kovempaa kuin yksikään teinicorolla
Ei viitti kerralla puhaltaa kaikkia ulos, niin toi toimii oivallisesti kovissa toistoissa, kannattaa koittaa. Pysyy paineet vaikka päästää ulos ilmaa.

Varmasti toimii mutta kuulostaa hauskalta tolla Miken satusetä-äänellä, ''heppatatatatahuiui saatana'' :D On kyllä harvinaisen raskaan näkösiä reenejä nämä DYD:t :D

"Tulemme vuoden aikana valitsemaan 12 henkilöä treenikavereiksemme."

Tulee kiire, jos seitsemän kaverin kans viel reenailee seuraavan 2 kuukauden aikana, jos vertaa tähän astiseen päivitys vauhtiin... Mikäli sikäli lopetatte projektin toteutuksen tämän vuoden loppuun mennessä. Kivaa kuitenkin, että jotain katseltavaa meille lajin harrastajille on tarjottu.

Hirveä pettymys, kun näki ketjun ylimpänä eikä ollutkaan vielä uutta videota :( Olisi niin hyvin sopinut ennen treeniä katsottavaksi. Meidät on hemmoteltu piloille nykyisellä videomäärällä :D Ei vaan, on tosiaan hemmetin hienoa, että ainakin itseä kiinnostavaa videota tulee aivan eri tahtiin mitä esim.vuosi sitten.

Back
Ylös Bottom