Do You Dare – K-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Uskalsinpa muutaman kuvan napata siitä ähinän ja puhinan lomasta.

Liitteet

• d1.webp
    d1.webp
    103,7 KB · Katsottu: 1 539
  • d2.webp
    d2.webp
    114,8 KB · Katsottu: 1 655
  • d3.webp
    d3.webp
    88,5 KB · Katsottu: 1 382
  • d4.webp
    d4.webp
    86,1 KB · Katsottu: 1 568
  • d5.webp
    d5.webp
    97,9 KB · Katsottu: 1 297
  • d6.webp
    d6.webp
    100,8 KB · Katsottu: 1 587
  • d7.webp
    d7.webp
    118,7 KB · Katsottu: 1 428
  • d.webp
    d.webp
    108,6 KB · Katsottu: 1 553
Pakko mainita, että "Do You Dare" on kyllä ehdottomasti tämän forumin parasta antia gymlogien ohella. Todella hienoa, että tällainen mahdollisuus annetaan. Varmasti hieno kokemus osallistujalle ja onhan noi videotkin olleet hauskoja katsojalle. Eikö tätä nyt voisi jatkaa ensi vuonnakin vai työllistääkö tällainen liikaa?

Fastin kanavalle tuubiin (Fast sports nutrition) on viimeaikoina latailtu roima määrä vanhoja FAST-TV -videoita, joten toivo elää siinä mielessä tämänkin osalta.

Eiköhän nämäkin sinne tuubiin vielä uppoa mutta jonkun verran aikaa ottaa, kun siellä fast tv:llä muutama video vuosien saatossa syntynyt.

Ei se mun mielestä ole kiinni siitä, etteikö kukaan olisi uskaltanut tehdä jalkapäivää, vaan Mike ja Peter eivät ole vielä valinneet ketään jalkatreenipäivään. Näin olen ainakin ymmärtänyt.

Fastin kanavalle tuubiin (Fast sports nutrition) on viimeaikoina latailtu roima määrä vanhoja FAST-TV -videoita, joten toivo elää siinä mielessä tämänkin osalta.

Ja mitä vittua fast lataa tommosia vanhoja paskoja sinne koko kanavan täyteen, kun niiden sekaan sitten häviää wlogit yms uudet videot. :face:

Ei se mun mielestä ole kiinni siitä, etteikö kukaan olisi uskaltanut tehdä jalkapäivää, vaan Mike ja Peter eivät ole vielä valinneet ketään jalkatreenipäivään. Näin olen ainakin ymmärtänyt.

Väärin ymmärretty, Mike ilmoittaa treenikierron josta uhri saa valita mieleisensä treenin.

sais kyllä tulla jalkatreeneistä enemmän juttua, myös wlogeihin, ihan vaan mielenkiinnosta ois kiva nähdä millasta settiä jätkät vetää! mike, millä jaolla vedät peterin mukana treenejä? sulle tulee vissii puolet vähemmän treenejä jos oikeen ymmärtäny?

onko selän kanssa tehty hauis ja rinnan kanssa tehty oikkari, ns palauttava tai kevyempi treeni käsille? vai vedättekö kädet kaks kertaa viikossa täysiä?

Miten päädytty jakoon, että selkä ja jalat peräkkäisinä päivinä?

Back
Ylös Bottom