DNA hidastelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä hieman :offtopic: mutta minulle ei ole tullut vielä yhtään laskua DNA:lta, vaikka liittymä on ollu jo 3 kk. Meillä on muijan kanssa semmoinen perhesopimus, eli molempien laskut tulee samassa yhdessä laskussa. Mut ei ole näkynyt, ei paljo huvittais maksaa kerralla jotain stanan suurta laskua. :curs:

Onko tämä yleistäkin toimintaa DNA:lla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Peetu
FAKTA on, että Soneralla on ollut helvetillisiä ongelmia sähköpostiliikenteenkanssa, mutta noi ton linkin alla olevat jutut on suurelta osin paskaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Miltä osin paskaa?
Eikös soneran sähköpostipalvelimet joutuneet ORDBn blockilistalle?

Originally posted by paddington
Miltä osin paskaa?
Eikös soneran sähköpostipalvelimet joutuneet ORDBn blockilistalle?

en rupee täälä sitä kommentoimaan mikä on paskaa ja mikä ei. Toi mustalle listalle joutuminen pitää paikkansa, mutta niin sinne joutui muitakin :nolo:

en rupee täälä sitä kommentoimaan mikä on paskaa ja mikä ei. Toi mustalle listalle joutuminen pitää paikkansa, mutta niin sinne joutui muitakin :nolo:

No voisithan vähän perustella mikä tossa on paskaa ja mikä ei? Onko helpparin vastaukset sitten väärennetty? Esim. tämä missä helppari kehottaa asiakasta ottamaan käyttöönsä postmasterin osoitteen:

Mainitsemasi ongelma johtuu siitä että sourceforge.net:in palvelin hylkää viestin koska sille ei ole postmaster osoitetta,tosin minkään palvelimen ei pitäisi hylätä viestiä sen vuoksi että sillä ei ole postmaster osoitetta.
ongelma ratkeaa jos luot käyttöösi lisäpostilaatikon osoitteella postmaster@pp3.inet.fi

Mielestäni sivulla on tuotu esiin 3 soneran mokaa:

1) Sonera ei ole määrittänyt postmaster osoitetta
2) Sonera kehottaa asiakasta ottamaan käyttöönsä postmaster osoitteen
3) Sonera joutuu mustalle listalle

Mikä siis on paskaa?

vois olla aika kova sana laittaa linkityskielto vähän kaikkiin linkkeihin niin ei toikaan potaska nostais taas väärää keskustelua. FAKTA on, että Soneralla on ollut helvetillisiä ongelmia sähköpostiliikenteenkanssa, mutta noi ton linkin alla olevat jutut on suurelta osin paskaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

edit: jos mulla olis moden oikeudet niin käyttäisin niitä häikäilemattä tässä :kuola:
Taidat ansaita leipäsi Soneralla ;)

DNA:sta... Mäkin otin 2 kuukautta sitten DNA liittymän. Ihan hyvin on muuten toiminut ja aukeskin ajoissa (toisin kuin esim jätkäkaverillani) . Mutta eipä ole ensimmäistäkään laskua tullut, ei minulle eikä kundilleni. Eli yleistä taitaa olla MadMike! Vielä viime viikolla saldotiesustelussa saldokausi oli 28.8.-16.10. Eilen laskutuskausi olikin 24.9-23.10.! Mitähän tästä pitäisi nyt ajatella muka... toisottavasti ei tarvitse olevinaan maksaa kahdesti 28.8.-24.9. ajasta... PRKL.
Minä vaihsan takas soneralle jos ei ala toimimaan normaalisti. Sen kanssa ei ollut ongelmia... sanokee mitä sanotte

Originally posted by Mad Mike
On.Olin dna:lla hommis joskus puoli vuotta erään yrittäjän liikkeessä ja standeilla.Liittymät aukes keskimäärin 2-3 päiväs jos luottotiedot oli kunnos.Mutta laskutus oli päin peetä.Asiakkaat kävi harva se päivä ruikuttamas ku laskua ei ollu tullu ajois tai jotain muuta vikaa oli ollut.Aina sama laulu.No mä sitten yritin olla reilu ja soitin niiden puolesta asiakaspalveluun/myyjientukeen ja jos satuin puolen tunnin odottelun jälkeen pääsemään läpi niin siellä sanottiin että laskutuksessa on valitettavasti oli joku pieni viive koska laskutusta hiotaan parhaillaan paremmaks yms yms.valheita.Kivaa oli aina kuunnella kyrpiintyneitä asiakkaita ku dna:lla mokailtiin jatkuvasti jotain.Mutta loppujen lopuksi niissä hommissa asiakaspalaute oli pienin ongelmista.
Palkkaa sai aina odottaa noin viikon virallisesta palkkapäivästä.Provisio,joka maksettiin kahdessa erässä ei tullut koskaan kokonaan koska työnantajan mukaan liittymät jotka mä olin asiakkaille vääntänyt väkisellä ei olleet auenneet jostain syystä.Tämä tarkoitti käytännössä sitä että jos mä tein kuukaudes kakssataa liittymää ihmisille niin provisio maksettiin mulle alle sadasta.Loput ei ollu kuulemma auennut.
Todellisuudessa liittymät oli auki,mutta työnantaja ei maksanut proviikkaa vaan piti ne itse.Mullehan oli helppo sanoa että ne ei ollut auennut ja joten silloin se ei kuulemma ollut itsekään saanut niistä provisiota eikä mullekaan näin ollen sitä makseta.
Noh,mä päätin kirjottaa joka ikisen numeron paperille minkä mä olin tehnyt ja tarkistaa itse kuun lopus onko ne oikeesti auki vai ei.Sitten ku mä soittelin kuun lopulla niihin numeroihin jotka olin tehny niin osa numeroista ei ollut käytös.Mä mietin et mitä vittua tää nyt meinaa.Töihin tuli pari tyyppiä kelle mä olin tehny liittymät ja mä kysyin että ootteko te sulkenu ne liittymät jotka mä teille tein alku kuussa.Pojat sano ettei,MUTTA MUN POMO OLI KUULEMMA SOITTANU JA KYSYNY ETTÄ SOPIIKO JOS VAIHDETAAN VIIMEINE NUMERO UUDESTA LIITTYMÄSTÄ KOSKA KYSEINEN NUMERO OLI VARATTU JOLLEKKIN FIRMALLE.Tällä tavalla pomo varmisti etten mä koskaan saa tietää onko liittymät auki vai ei ja proviikat tuli sen mukaan ku sitä itteä kiinnosti maksaa.
Tarina ei kerro mitä sitte tapahtu ku mä tajusin tän tilanteen,mutta voin kertoa että työsuhde päättyi siihen päivään.Mutta palkat tuli koko syksyltä ja vähän extraakin.
Sen verran dna:sta...

Originally posted by Mad Mike
Ehkä hieman :offtopic: mutta minulle ei ole tullut vielä yhtään laskua DNA:lta, vaikka liittymä on ollu jo 3 kk. Meillä on muijan kanssa semmoinen perhesopimus, eli molempien laskut tulee samassa yhdessä laskussa. Mut ei ole näkynyt, ei paljo huvittais maksaa kerralla jotain stanan suurta laskua. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom