Dippiongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mistähä johtus ko teen dippii nii sattuu rintalastan keskiosaan (siis toho rintalihaste väliin) oikei vihloo ja tuntuu et vois vaikka katkee :D sitte sattuu myös olkapäihin , onko vika heikoisssa olkapäälihaksissa/rintalihaksissa vai teenkö liikkeen väärin?

mistähä johtus ko teen dippii nii sattuu rintalastan keskiosaan (siis toho rintalihaste väliin) oikei vihloo ja tuntuu et vois vaikka katkee :D

Itellä on täysin samaa vikaa..Tai no kun viimeksi koitin..sen kerran jälkeen en ole dippiä enään koittanutkaa. Haluttais kyllä päästä treenamaan dippiäkin, mutta kun ei pysty niin ei pysty:curs:

Itselläni tuo kipu lähti vaan ihan raa'asti treenaamalla liikettä. Vähän enemmän kun rupesi tekemään niin kipu hävisi eikä enää satu yhtään.

mistähä johtus ko teen dippii nii sattuu rintalastan keskiosaan (siis toho rintalihaste väliin) oikei vihloo ja tuntuu et vois vaikka katkee :D sitte sattuu myös olkapäihin , onko vika heikoisssa olkapäälihaksissa/rintalihaksissa vai teenkö liikkeen väärin?

Venyttely ja liikkeen tekeminen auttaa. Itsellä ainakin auttoi se että aloitti tekemällä pienemmällä liikeradalla.

mul on sama homma, mut sen lisäks tuntuu et sydän repee. ei viitti riskeeraa terveyttä, joten täytyy olla tekemättä

Itselläni auttoi onkelmaan seuraavat:
- Aloin tekemään liikettä pystymmässä, eli vähän enemmän ojentajilla. Ei siis kovin rankkaa etunojaa
- Olkapäät ns. alhaalla, eli koittaa olla vetämättä olkapäitä korviin missään vaiheessa.

Se on kyllä ikävän tuntunen kipu muuten..

ok. tää taitaa olla aika yleinen ongelma ainaki ko alottelee dipin tekemistä ? :D , tässä voisi kysäistä samalla että onko mitään TOSI tehokkaita ranne liikkeitä salille ko tuntuu et omat ranteet on ku jotkut narut :D ja onko siitä ihme "powerball" laitteesta MITÄÄN hyötyä :D ?

ok. tää taitaa olla aika yleinen ongelma ainaki ko alottelee dipin tekemistä ? :D , tässä voisi kysäistä samalla että onko mitään TOSI tehokkaita ranne liikkeitä salille ko tuntuu et omat ranteet on ku jotkut narut :D ja onko siitä ihme "powerball" laitteesta MITÄÄN hyötyä :D ?

Ranteisiin paksuutta/kokoa on hankala saada, uskoisin määräytyvän vähän fysiikan mukaan paksu/kapearanteisuus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin tarkoitathan nyt ranteita etkä kyynärvarsia...?

sepä huono homma taitaa jäädä sitet ranteet aika tosi ohuiks :D :(

Hyvä hommahan se on! Näyttää forkut huomattavasti kovemmilta :rock:

Ja varmaan niitä meinasitkin. Niihin nyt jeesii perus hyvin rullaukset, hammerit yms. +Tuleehan nuihin kokoa ja jerkkuu jo noista maveista yms. missä saa tangosta puristella, että ote pitää.

Mulle sujuu dippaaminen paljon paremmin kun teen suht kapeella otteella (eli heiman enemmän ojentajilla ja pystymmässä asennossa). Leveellä otteella alkaa just tuntumaan ikävältä olkapäissä jne. Leveellä otteella alkaa sitäpaitsi paketti hajoamaan heit kun toistot käy raskaammaksi, mutta tämä saatta toisaalta johtua siitä että olen heikko :D

Mulla dipeissä ei oo toi rinta niinkään ongelmana.

Vaan ojentajat. Oikeeseen kyynerpäähän sattuu jotenkin aina kun ojentajalla työntää ton tyylisiä liikkeitä. Jossain vaiheessa epäilin ylirasitustilaa ja annoin ojentajan ja kyynerpään levätä oikeestaan pari viikkoakin, mutta edelleen sattuu usen työntöliikkeissä.

Onko tää nyt sitten joku tenniskyynerpää vai? Ja miten pääsen eroon siitä?

ps. dippejä ei oo voinu puoleen vuoteen enää tehdä :(

Mulla dipeissä ei oo toi rinta niinkään ongelmana.

Vaan ojentajat. Oikeeseen kyynerpäähän sattuu jotenkin aina kun ojentajalla työntää ton tyylisiä liikkeitä. Jossain vaiheessa epäilin ylirasitustilaa ja annoin ojentajan ja kyynerpään levätä oikeestaan pari viikkoakin, mutta edelleen sattuu usen työntöliikkeissä.

Onko tää nyt sitten joku tenniskyynerpää vai? Ja miten pääsen eroon siitä?

ps. dippejä ei oo voinu puoleen vuoteen enää tehdä :(

Itsellä aikalailla sama homma. Mulla vihloo vasempaan kyynärpäähän tekiessäni esim. kapeaa penkkiä tai ranskalaista punnerrusta. Dippi on taas siitä harvinainen ojentajaliike, että sitä pystyn tekemään ilman kipua.

Lääkärissä muun vaivan takia käydessäni kysäisin myös kyynärpäätäni vaivaavasta vihlonnasta kun lepo ei auta ja siihen lääkäri sanoi, että mulla on juurikin se tenniskyynerpää. Ei kuulemma voi muuta sille tehdä kun laittaa kylmää jos vihloo :jahas:

Samaa mieltä olen parin muun tyypin kanssa, tekemällä siitä selviää :)
Itselläkin takkus dippi ku aloin sitä tekee, mut nykyään suosikki liikkeitäni ku ojentajia haluan treenata. :thumbs:

Itsellä kanssa jossain rinnan alueella varsin huonot fiilikset dippiä tehdessä, eikä ranteetkaan ilosta huuda...
Mutta enpä dippiä ole sen johdosta oikeastaan ikinä yhtään sarjaa ottanutkaan... ainakaan loppuun asti...:jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom