Sopii yrittää... :lol2:CiioN sanoi:Pitäiskö dipin ottaa myös selkään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopii yrittää... :lol2:CiioN sanoi:Pitäiskö dipin ottaa myös selkään?
Sukulaku sanoi:Joku 90 astetta voisi olla sopiva. Kunhan ei minkäänlaista kipua tunne niin ei kai sillä niin väliä.

almerigo sanoi:Tässä näkökulmia:
Ojentajatreeni: Ote melko kapea, koita pitää vartalo pystysuorassa ja ala-asennossa 90 asteen kulma kyynärpäässä riittää....hyvä liike voimanhankintaan, koska lisäpainoa voi laittaa aina reilusti ja koskaan ei tarvitse pelätä jäävänsä painon alle...
Rintatreeni: Itse otan niin leveän otteen kuin ikinä tanko antaa myöten ja menen niin alas kuin pystyy...tämä venytys juuri erottaa dipin penkistä ja vinopenkistä, joissa venytys jää tangosta johtuen tavallaan vajaaksi...vartalon voi kallistaa eteenpäin, mikä onkin luonnollinen tyyli tässä..
Eli kädensijatankojen täytyy kaventua, jotta otetta voi säätää...Varmaan 50 millin halkaisija pyöreä voisi olla hyvä paksuus..ei ainakaan kulmikas...ja teippiä niin, että ote pitää....
Lisäpainoja ( 40 - 50 kiloon) käytän itse painovyöllä ja se tuntuu aika hyvältä. Lukitsen kiekot polvien väliin liikkeen ajaksi..Suurin vaikeus noissa isoissa painoissa on tasapainon pitäminen ja luulen, että jos toi 50 kiloa heiluisi jossakin ketjun päässä, niin ei pystyisi tekeen....
Powerhousu sanoi:Yksi asia tuli mieleen, nimittäin se, ettei ne teipit ole ollenkaan tarpeelliset.
? 
Rascalking sanoi:Itse olen ihan samaa mieltä PH:n kanssa. Tarkemmin pohdiskeltua tulin siihen tulokseen, että kyllähän tuon teipin kanssa saattaa grippi ollakin parempi, mutta itseä ainakin alkaisi tympimään sen teipin tahmaisuus, kääntyilevät reunat + muut side efektit. Mutta tämähän oli vain minun mielipiteeni ja niinhän se on, että tuo tahmaisuus ei haittaa kaikkia. Eli olenko nyt?
![]()
mites toi ottaa olkapäihin??(liha)pyörykkä sanoi:Mitäs jos hitsaisi putkien ulkosyrjiin poikittaiset pätkät, että otetta voisi halutessaan vaihtaa (siis sama ote kuin esim. penkissä)?!