albertto
VIP
katos katos.. kukas,se siinä:dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

tossa sun dippimovies alapuolella joku on kirjottanu et kaikkie aikoja paras dippi ois 197kg. Hyvänen aika, sähän rikot ennätykset jos haluut :whip:![]()
Sain tehtyä elämäni ekat vapaat dipit (jesh!). Ongelmaksi muodostui kuitenkin yletön heiluminen. Aikaisemmin olen tehnyt dipit avustavassa laitteessa joka tukee alakroppaa ja estää heilumisen. Onko mitään treenineuvoja miten saisin tämän hillittyä?
Salilta löytyy kaksi eri dippitelinettä, yksi suorilla ohuilla tangoilla ja toinen v-muotoinen paksuilla tangoilla. Mitä eroa näillä on suorituksen ja lihaskasvun kannalta?
Onko kuinka moni kokeillut makseja dipissä? siis ilman painoja..
Korkeintaan noin 5-6 henkilön oon dippiä kunnolla nähny tekevän mun lisäks, ja neki yksinomaan painoilla..
Itellä enkka pyörii tuolla 66-68 paikkeilla, onko tää kuinka vertailtava muiden kanssa?
Koitin youtubessa pyöriä mutta ei yllättävästi sieltäkää hirveesti niitä löydy..
Mut nii, yläasteel oli oppilaitten motivointii semmone video siin opella mis joku sankari vääns 85dippiä :wtf: Hullu äijä
en mäkää pahemmi tee tuntuu niin v*tun ilkeeltä olkapäissä, ja muutenkin kun painoa on itselläni reilusti sekään ei helpota asiaa![]()
Kannattaa yrittää pitää vartalo 90° suhteessa lattiaan (pystysuorassa, ei etukenossa), niin ei tunnu olkapäissä ilkeelle.