Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lämmitteleekö porukat ikinä ennen raskaita liikkeitä? Aina vingutaan et johonki paikkaa sattuu, vaikka tekis mitä liikettä. Suosittelen tekee penkin ekana liikkeenä ja sit vasta dipin, koska olkapäät, rinta ja ojentajat o siten valmiit tohon "epämieluiseen" dippiin.
En kyl ymmärrä miten nykypäivänä moni ei pysty kyykkää polvikivun takia tai dippaa olkapää/rinta kivun takia.
mulla oli joskus samoja oireita,mutta katosivat ihan itekseen. joskus ennen,kuin rikoin käteni,niin isoilla romuilla,kun dippasin tuntui kipua kämmenissä joskus,mutta romua kyllä piti olla silloin +130-150kg jalkojen välissäEn ole aikaisemmin dippaillut ja viime viikolla kun kokeilin, niin tunsin dipatessa voimakasta kipua kämmenen luissa. Myös seuraavina päivinä tunsin vihlovaa kipua kämmenen luissa, aina kun jouduin asettamaan kämmenelle painoa.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Mikä voisi auttaa tähän? Eikö dippi vain kenties ole minua varten?
Mulla oli myös joskus parin kuukauden dippitauon jälkeen kämmenen luut hellinä, kun alottelin dippailua uudelleen. Lisäpainot oli joku 40-45kg. 2-3 treeni kertaa dippejä, niin kämmenet tottuivat taas. Kämmenistä pehmustetut hanskat on dipeissä ja varsinkin isoilla lisäpainoilla ihan must juttu mulle.En ole aikaisemmin dippaillut ja viime viikolla kun kokeilin, niin tunsin dipatessa voimakasta kipua kämmenen luissa. Myös seuraavina päivinä tunsin vihlovaa kipua kämmenen luissa, aina kun jouduin asettamaan kämmenelle painoa.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Mikä voisi auttaa tähän? Eikö dippi vain kenties ole minua varten?
Mulla oli myös joskus parin kuukauden dippitauon jälkeen kämmenen luut hellinä, kun alottelin dippailua uudelleen. Lisäpainot oli joku 40-45kg. 2-3 treeni kertaa dippejä, niin kämmenet tottuivat taas. Kämmenistä pehmustetut hanskat on dipeissä ja varsinkin isoilla lisäpainoilla ihan must juttu mulle.
Kokeilkaapa rengasdippejä, mahtava liike, voin luvata ettei tarvi alkuun paljoo lisäpainoja.
ja dilemman ilmaisin jo ylhäällä.Itekkin oon kokeillut tolla tavalla. olkapäät ei pääse liikkumaan eikä näin riko niitä. On vaan melko huvittavan näköstä :DVarmaan dorka neuvo mutta itselläni otti aiemmin olkpäihin ikävästi, mutta nykyään yritän vetää hieman lavat taakse ja tuntuu paremmalta. Eli ei olkapäitä korviin, jos nyt joku niin tekee
Missähän tällaiset dippaajat treenaavat. Ei ainakaan samalla salilla kuin minä. En nimittäin ole nähnyt kenenkään dippaavan siellä sellaisilla raudoilla tai toistomäärillä kuin täällä puhutaan. En väitä, että olisi paskapuhetta, mutta kovilta tuloksilta vaikuttaa. Tai sitten minä vaan olen niin säälittävän heikko...
Missähän tällaiset dippaajat treenaavat. Ei ainakaan samalla salilla kuin minä. En nimittäin ole nähnyt kenenkään dippaavan siellä sellaisilla raudoilla tai toistomäärillä kuin täällä puhutaan. En väitä, että olisi paskapuhetta, mutta kovilta tuloksilta vaikuttaa. Tai sitten minä vaan olen niin säälittävän heikko...
Tervetuloa kirkkonummelle:dance: täällä dippaillaan +100kg lisäpainoilla käsi alkaa kuntoutumaan taas ihan kivaa vauhtia,joten eiköhän sinne 150kg painoihinkin päästä joskus:hyvä:Ei omalla salillakaan löydy ku ehkä joku 3-4 kenellä on aika vakuuttavat toistot ja painot, ei tosin nekää dippaile kovin usein..
Nii ja sitte minä tietenki ;);) itekki kyllä vähentäny..
Härkäpainoista en nyt tiiä,mutta mahtisonni olen kyllä:wtf::wtf::wtf::whip:^ äijällä on kyllä härkäpainot dipissä. Kattoo jos ite pääsis vähän kovempiin rautoihin näillä vammoilla. Toistaseks tuntuu hyvältä :PP
Lisäystä edelliseen: Eniten vaikuttaa se, miten kyynärpäät liikkuu. Eli jos pitää käsiä kyljissä kiinni, liike menee ojentajille. Jos kyynärpäät karkaa sivulle, alkaa tulla rintaa ja olkapäitä enemmän mukaan. Ja tosiaan jättämällä hiukan vajaaksi, saa ojentajille enemmän runtua, kun rinta ja olkapäät jää vähemmälle.