Dippiä kehiin, mutta mihin väliin?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
J_mp sanoi:
Painonnostovyö ja siihen joku ketju mukaan. Heittää vaan painon keskireijästä ketjun ja vyön lukkoon kiinni.

Toimii kohtuukiloihin asti. Sitten kun alkaa joku +50 kg olemaan lisäpainoja, ei oikein tunnu turvalliselta nuo kikkailut enää. Tai sitten jollakulla on tähän joku tosi kova "patentti".

Timba79 sanoi:
Toimii kohtuukiloihin asti. Sitten kun alkaa joku +50 kg olemaan lisäpainoja, ei oikein tunnu turvalliselta nuo kikkailut enää. Tai sitten jollakulla on tähän joku tosi kova "patentti".

Oon mä ainakin nähnyt kun on tolla tyylillä dipattu 55kg ja itekkin vedän sarjaa 45kg, ehkä se vyö vähän lonkkiin ottaa, mutta eipä niin että haittaisi. Kyllähän siinä rupeaa ketjusta kohta mitta loppumaan ja painot lähenee kasseja, mutta ei vielä olla hälyyttävän lähellä :)

J_mp sanoi:
Oon mä ainakin nähnyt kun on tolla tyylillä dipattu 55kg ja itekkin vedän sarjaa 45kg, ehkä se vyö vähän lonkkiin ottaa, mutta eipä niin että haittaisi. Kyllähän siinä rupeaa ketjusta kohta mitta loppumaan ja painot lähenee kasseja, mutta ei vielä olla hälyyttävän lähellä :)

Lähinnä hirvittää miten se vyö vääntyy ja tuntuu että jostain petää. Kestäähän nuo vyöt varmaan ihan törkeitä kuormia, mutta jotenkin tollainen virittely tuntuu hankalalta kun on tottunut dippaamaan ihan sitä siihen tarkoitettua vyötä käyttäen.

Kyl se vyön luulisi kestävän. Mut jos se puristaa lonkkia tai alaselkää voi sen alle laittaa vielä perustukivyön.

4*20kg voi ainakin heittää ihan huoletta siihen jos vaan ketjun pituus riittää, ja yleensä se riittää just tohon. On vaan vähän paksumpi murkula koipien välissä mutta siihen tottuu.

No luotetaan sitten että jämäkkä vyö kestää. No sitten huomaatte jos ei kestänyt kun tulen tänne pillittämään että murtui varvas kun kiekot tipahti. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom