Digikamera

Originally posted by metalman
Miksei hoida?

Periaatteessa siksi että Suomen maahantuojaa ottaa pannuun se että olet käynyt ostamassa halvalla kameran muualta ja tuot sen heille takuu korjaukseen. Pitää muistaa että suurin osa maahantuojista / valtuutetuista huoltoliikkeistä joutuu lähettää kameran EU:n ulkopuolelle huoltoon.

Ja yleensä; ei aina; maahantuoja/huoltoliike joutuu maksamaan rahdit yms.

Ja niin...hoidan itse näitä asioita joten puhun kokemuksesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by miccoz
Ja niin...hoidan itse näitä asioita joten puhun kokemuksesta.

Juu.
Mulla ei ole kokemusta eikä toivottavasti tuukkaan, mutta jos tästä on tosiaan jokin laki olemassa, niin luulisin että suomessakin kauppiaat sitä lakia joutuvat noudattamaan.

Canon Ixus 400

Originally posted by lepex
Ite ostaisin sieltä jos rahaa olis, Canon A80. Mikrobitin testivoittaja ja oikeastaan aina ollut ainoa vaihtoehto mulle testin luettuani. Taisi Tekniikan maailmassakin jotain voittaa....

Onko kenelläkään kokemuksia Canonin Ixus 400 -mallista? Eroaako paljonkin tuosta A80:sta?

Re: Canon Ixus 400

Originally posted by shape
Onko kenelläkään kokemuksia Canonin Ixus 400 -mallista? Eroaako paljonkin tuosta A80:sta?
On muutaman kuukauden kokemus. Jos haluat pienen, mutta silti riittävän monipuolisen, helppokäyttöisen ja laadukkaan kameran, niin osta Ixus 400. En voi kuin suositella.

Re: Canon Ixus 400

Originally posted by shape

Hyvin on toiminu ja tyytyväinen olen ollut. Tilasin Saksasta... Ongelmana oli, että en osaa Saksaa ja ohjeet oli tietenkin saksaksi. Onneksi netistä sai englanniksi. Maahantuoja olis myynyt suomenkieliset, mutta niiden hinta oli muistaakseni 20 e. Haloo... ohjeista, rahastusta.
Onneks on netti! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom