Digiboxit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMO tohon antenniverkko digiboxiin kannattaa vähän panostaa, meillä on joku <100 e humax digiboxi.. aivan surkea. Se oli kai vähän halvempi jo sen takia että tossa ei oo teksti tv:tä. Sitten toi jämähtää paikalleen välillä, täytyy repiä seinästä piuha irti jne. Ns. mikrosoft oireita:lol2:

Kyllä tota jämähtelyä esiintyy nokian digiboxissakin. Ei muu auta kuin vetää töpseli seinästä.:jahas:

Onko siinä se että se kuumenee liikaa? kaverin nokialainen teki tuota kun oli sillasessa lasivitriinissiä, ei tehny enää kun avas lasiovet. Toi meidän humexi on ihan avonaisessa tilassa jne. jos sen heittäis lumeen jäähtyy :rolleyes:

No jos on nykyään kaapelitv tai joku satelliittihärpäke niin ei tosta silleen mitään iloa ole, mutta jo sub tv:n vuoksi toi on kiva, ja yle teeman. ei siinä sitten muuta järkevää olekaan. Nelosen ja mtv3:n + digikanavilta tulee eioota yleensä. teksti tv:n hyödyllisyydestä en tiedä kun ei ole.

Kuulun kaapeli-tv:n piiriin, ja ainakin nyt tuntuu että en osta digiboxia ennenku saan ilmatteeks tai on pakko. Tarjontaa tulee nytkin kymmeneltä kanavalta ihan liian kanssa, ja mtv3, nelonen ja subtv tarjoavat vielä yleensä ihan laadukasta viihdettä.
Toivottavasti homma rupeaa pikkuhiljaa ottamaan tulta alleen.. nyt näyttää aika huonolta.

Originally posted by yajo
Tuleeko sieltä digikanavilta ees mitään katottavaa??

Kyllä mä ainaki mielellään SubTV:tä kattelisin.

Originally posted by yajo
Tuleeko sieltä digikanavilta ees mitään katottavaa??

SubTV on ihan ok lisä kanavatarjontaan jos se ei muuten näy. YLE24 ja MTV3+ näyttää ihan kivasti urheilua. On tullut katsottua lätkää, alppihiihtoa ja lentopalloa näin joululomalla. Tosin ilmankin pärjää, enkä aio boxia lähitulevaisuudessa hankkia.

Mullakin tota paikalleen jysähtelyä pari kolme kertaa päivässä. Voiskohan se johtua tulevan signaalin katkeamisesta??
V*tuttaa jos jättää nauhottamaan jotain ja sitten ei ookkaan aamulla ku pysäytyskuvaa tai mustaa ruutua.

Itse olen sijoitellut boxia sinne sun tänne, mutta ei auta. Mulla on sellainen kaapeliin tarkoitettu saloran 420:nen.

:evil: 60 kanavaa käytössä :evil:

Ostin Oulun Gigantista Maximum merkkisen boxin.

Hyvin toimii, maksoi 99. Näyttää koko viikon ohjelmat yms. Hyvä ostos oli.

Sub on kiva lisä ja tietty kuvanlaatu. Aikaisemmin katselin canal vuokralautasdigi hässäkällä. Pääseepä sen kk maksusta eroon.

Yhteensä hupi maksoi.

Antenni expertiltä 79
Digiboxi gigantti 99
+ joitain hilppeitä ja 12m koaksiaalia.

Asennus suoritettiin katolla 24 asteen pakkasessa :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom