Diettiin liittyviä kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suortti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Kannattaako päivän kokonaiskalorimäärä laskea syötyjen ruokien kalorimääristä vai proteiinien, hiilareitten ja rasvojen sisältämästä energia määrästä? Olen laskenut molemmilla tavoilla ja tulos heittää n. 100kcal.

2. Haittaako, jos päivän kalori määrät keskittyy pitkälti puoleenpäivään? Esim. tänään arvioin "vähän" väärin kouluruoan ja tuli syötyä 860kcal:n edestä :nolo: . Nyt illemmalla pitää syödä sellasia alle 200kcal:n aterioita ja silti jään vain 200kcal miinukselle. Onko toi kauheen katabolista vai pitäskö vaa vetää plussan puolelle?

Vielä hetki sitten pursuin kysymyksiä, mutta nyt kaikki unohtu :D

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1. No tuskin on paljon merkitystä ja lienee laskuvirhe toi heitto. Tai minä en ainakaan heti keksi mitään järkisyytä siihen.

2. Kokonaiskalorit loppupelissä ratkaisee, mutta ei ole mitenkään järkevää tai suositeltavaa vetää mitää mega-aterioita varsinkaan dietillä. Jakaa vaan tasaseti pitkin päivää.

No niin eli jatketaas tästä.

1. Eikös se menny niin että salitreenin jälkeen tapahtuva aerobinen esim kuntopyörällä polttaa rasvaa? Sillä eikös se nostelussa kulutettu energia tyhjentäny kroppaa sen verran että aerobinen polttaa rasvaa. Riittääkö 20-30 minsaa?

2. Ja mikä se rasvanpolttosyke nyt olikaan? 120-150?

Oon nää molemmat täältä joskus varmasti lukenu mut ei nyt muistu mieleen, söörtsin käyttökin on niin vaikeeta :D

suortti sanoi:
1. Kannattaako päivän kokonaiskalorimäärä laskea syötyjen ruokien kalorimääristä vai proteiinien, hiilareitten ja rasvojen sisältämästä energia määrästä? Olen laskenut molemmilla tavoilla ja tulos heittää n. 100kcal.
Ruuan kalorimäärä = proteiinien + hiilareiden + rasvojen + alkoholin kalorimäärät.

Jos ei täsmää, niin kyseessä on laskuvirhe tai virhe tuoteselosteessa.

Olari sanoi:
No niin eli jatketaas tästä.

1. Eikös se menny niin että salitreenin jälkeen tapahtuva aerobinen esim kuntopyörällä polttaa rasvaa? Sillä eikös se nostelussa kulutettu energia tyhjentäny kroppaa sen verran että aerobinen polttaa rasvaa. Riittääkö 20-30 minsaa?

2. Ja mikä se rasvanpolttosyke nyt olikaan? 120-150?

Oon nää molemmat täältä joskus varmasti lukenu mut ei nyt muistu mieleen, söörtsin käyttökin on niin vaikeeta :D

1. pitää paikkansa ja 20-30 minuuttia riittää hyvin. Ja tässä kohtaa ei kannata millään kovin suurilla sykkeillä enää mennä.

2. tohon haarukkaan osuu ihan hyvin.

Back
Ylös Bottom