Dietti ja hermotus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli treenaan bodytyylisesti ja 1.6-1.8 olisi tarkoitus pitää shokkidietti :evil:

Ja mietin tämmöistä että kun lihasmassaa ei miinuskaloreilla voi tulla, mutta voimaa kylläkin niin kannattaisko sitä vetää ton 2 kuukauden ajan hermotusta ......tyyliin pääliikkeissä toistot 3-5. eli pääliikkeillä tarkoitan mave, kyykky, penkki, vinopenkki ja kapea penkki

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon itse nyt vetämässä dieetillä abc-voimaohjelmaa kaikille nostomuodoille. En suosittele ainakaan mitään volyymipainoitteista. Pitää näköjään tämäkin oppia kantapään kautta. Joku 12 sarjaa yhtä liikettä on aivan liikaa dieetillä. Virta loppuu melko nopeesti, joten ne reenit ois hyvä saada pidettyä melko lyhkäsinä.

Viikinki 86 sanoi:
Eli treenaan bodytyylisesti ja 1.6-1.8 olisi tarkoitus pitää shokkidietti :evil:

jos meinaat tällä "shokkidieetillä" pyrkiä kesäkuntoon niin suosittelen että aloitat sen hieman aikaisemmin...

arni sanoi:
jos meinaat tällä "shokkidieetillä" pyrkiä kesäkuntoon niin suosittelen että aloitat sen hieman aikaisemmin...

se ei oo tarkotus mulla ei oo siihen "kesäkuntoon" mitään pakkomiellettä haluan vaan vähän saada karsittua rasvoja

Zone-sarja -42%
Tietääkö kukaan että palaako lihakset helpommin dietillä jos vetää hermotustreeniä kuin silloin jos tekee normaalia bodytreeniä?

no jos mä laitan hermotusohjelmaa mitä itseajattelin dietillä niin pääsisitte kartalle.....

rinta,hauis, vatsa päivä esimerkkinä

Penkkipunnerrus 3x 3-5
Vinopenkkipunnerrus 3x 3-5
Viparit käsipainoilla 3x8-12
Hauiskääntö tangolla 3x8-12
hauiskääntö vasaraotteella 3x8-12
Vatsat laitteessa 3x 10-20

Viikinki 86 sanoi:
se ei oo tarkotus mulla ei oo siihen "kesäkuntoon" mitään pakkomiellettä haluan vaan vähän saada karsittua rasvoja

älä viitti...kuitenkin haluut että tytöt pissaa hunajaa kun näkee sut rannalla... ;) :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mun MUTU tästä asiasta on, että pitäs varmaan tehdä sellasta reeniä jolla lihas kasvaa jotta se mahollisimman tehokkaasti säilyy. Tai siis näin ainakin olen itse tehnyt ja tähän asti hyvillä tuloksilla. Eli kovaa bodytreeniä koko dietin ajan ja ei mitään älyttömiä miinuskalorimääriä. Tollasella reilut 500 kcal miinuksella ja treeni kuten ennenkin ja lihasta nyt ei kasvata, mutta tulostaso nousee kyllä tasaseen edelleen vaikka jo yli 8 kg on painoa pudonnut.

Mä olen ottanu tähän dietille jokatoinen viikko enemmän hermotusreeniä ja sitten jokatoinen sellasta 8-12 toistoilla. Eikä ole kyllä ainakaan huomattavasti lihakset häipyny. Asiaan toki vaikuttaa sekin, että niitä ei ole tässä aloittelijalle paljon kertynytkään.

Olen muuten miettinyt sellasta hommaa, että kun oon loppusyksystä alottanu reenaamisen, ja läskiä kuitenkin on, niin olisiko kannatanut ensin hankkia edes vähän (vuosi) massaa ennen dieettiä vai tehdä kuten mä ja olla kesällä ehkä narumpi kuin koskaan :itku: mutta kireä. heitelkää te sitten mua niillä omilla mielipiteillänne, mutta en lopeta tätä dieettiä ennen kesää, muuten tulee sellanen olo että nää ekat dieettiviikot on menny aivan hukkaan. Tuntuu vaan turhalta käydä dieetillä salilla kun tietää ettei voi oikeen kasvaa. (tiedän se ei ole turhaa)

Mutta onneks kesällä on sitten aikaa syödä nukkua ja reeenata niin alkaa tulla sitä lihasta sitten paremmin. :kippis1:

Vedä se dietti vaan kuten oot suunnitellut, siitä on sitten hyvä jatkaa massaa hankkimalla ja kun yrittää vielä pitää sen rasvaprossan kurissa niin ei tartte pitkiä diettejä taan ensi vuonna näihin aikoihin vedellä.

Juuh.. niinhän olisi tarkoitus.. Se on sitten kiva kesällä selitellä kavereille kun ne ihmettelee että etkös sä käy salilla? ku ei yhtään oo massaa, mutta toisaalta joillain tuntuu olevan käsitys jonkamukaan käy salilla = Sixpack.. Täytyy vaan massanhankinta suorittaa järkevästi niin ei tartte ensivuonna dieetata uudestaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom