Dietmix palautusjuomana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bliss
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pähkäilen tässä, että kannattaako jatkaa Dietmixin käyttöä (palautusjuomana)? Eka pussi alkaa olla lopuillaan. Olen niin aloittelija (muutama kk kuntosalia, 3krt/vko), etten osaa arvioida vaikutuksia tai tuntemuksia sen käytöstä/käyttämättömyydestä. Aika satunnaisesti olen sitä ottanut, koska kotimatka salilta on niin lyhyt, että syömäänkin ennättää puolessa tunnissa. Lähinnä ateriankorvikkeena sitä on mennyt. Enkä nyt varsinaisesti ole ylipainoinen (vähän läski silti :) ) En toki pahakseni panisi sitä kuuluisaa viiden kilon pudotusta.. Askarruttaa vaan, kun se kuitenkin näemmä vastaa yhtä ateriaa, ja kuitenkin tykkään syödä ihmisruokaakin (hyvinkin) paljon. Onko vaikutus toivotusta päinvastainen? :eek:

Toki voit Dietmixiäkin palkkarina käyttää, mutta oma mielipiteeni on, että halvemmallakin saat vähintään yhtä hyvää (jopa parempaakin) tavaraa - Dietmix kun ei, luvalla sanoen, ihan sieltä halvimmasta päästä tuotteita ole.

Jos taas rasvaa haluat kropastasi vähentää, on kyse aina kokonaisuudesta (siis syömistesi suhteen), eikä palautusjuomalla ole yksinään kovinkaan suurta merkitystä. Itse hankkisin joka tapauksessa erikseen proteiinijauheen ja maltodekstriinin, se tulee ensinnäkin halvemmaksi kuin valmiin tuotteen käyttäminen, ja pystyt tällöin myös itse säätelemään palautusjuomasi hiilihydraattipitoisuutta = dieetillä piisaa vähän vähempikin hiilari, mutta kokonaan en sitä kyllä pois jättäisi.

Eli palkkariko silti salilla huolimatta siitä, että koti on alle 0,5 km:n päässä?

Ja kuinka vähän siihen sitä hiilaria voi laittaa minimissään?

Palkkarin nauttimisen suhteen on monenlaisia koulukuntia - toiset kietaisevat sen kitusiin välittömästi, kun painot putoavat käsistä viimeisen sarjan jälkeen, toiset taas käyvät suihkussa ja vaihtavat vaatteet siinä välissä jne. Eli tee niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu - hyvin ehdit kotonakin, on minun mielipiteeni.

Itse laittaisin palkkariin vähintään 0,5 dl (=25g) maltoa dieetilläkin.

Gillyanne sanoi:
Palkkarin nauttimisen suhteen on monenlaisia koulukuntia - toiset kietaisevat sen kitusiin välittömästi, kun painot putoavat käsistä viimeisen sarjan jälkeen, toiset taas käyvät suihkussa ja vaihtavat vaatteet siinä välissä jne. Eli tee niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu - hyvin ehdit kotonakin, on minun mielipiteeni.

Itse laittaisin palkkariin vähintään 0,5 dl (=25g) maltoa dieetilläkin.

Tää nyt menee jankutukseksi :) mutta siis palkkari ehdottomasti, vaikka saa ihmisruokaakin heti siihen perään?

Eipä ole palautusjuoma mikään välttämättömyys - itse nautin sen lähinnä siksi, että näin saan heti treenin jälkeen helposti imeytyvää ravintoa kätevässä muodossa (ja jaksan hinautua takaisin kotiin palkkarin tuomalla energialla :D). Kiinteä ruoka kun ei minulle, kuten monelle muullekaan, heti treenin jälkeen oikein tahdo maistua... Mutta jos sinulle maistuu, niin anna mennä vaan - kuten todettua, ei se palkkari mitään taikajuomaa ole, ja ilmankin kyllä pärjää.

EDIT: Selvennän vielä sen verran, että tottahan palkkarista on monenlaista hyötyä, ja itsekin olen sitä mieltä, että se on sieltä hyödyllisimmästä päästä lisäravinteita, monessakin mielessä. Mutta välttämätön se ei kehityksen kannalta ole, varsinkin jos pystyy hetikohta treenin jälkeen syömään kunnon aterian.

Ookoo. Tänks. Ehkä mä en ainakaan vielä sitten osta uutta säkkiä (ainakaan valmista sekoitusta!), kun mulle tosiaan tuppaa maistumaan vähän l i i a n k i n hyvin tuo ruoka :rolleyes: Sen kontrollointi se kai olis mulle se avainjuttu. Yksinelo -> pitkät tylsät illat jne... Sentään syön terveellistä, tuoretta, puhdasta.. mutta a i i i v a n liikaa :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom