Dietmix palautusjuomana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bliss
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pähkäilen tässä, että kannattaako jatkaa Dietmixin käyttöä (palautusjuomana)? Eka pussi alkaa olla lopuillaan. Olen niin aloittelija (muutama kk kuntosalia, 3krt/vko), etten osaa arvioida vaikutuksia tai tuntemuksia sen käytöstä/käyttämättömyydestä. Aika satunnaisesti olen sitä ottanut, koska kotimatka salilta on niin lyhyt, että syömäänkin ennättää puolessa tunnissa. Lähinnä ateriankorvikkeena sitä on mennyt. Enkä nyt varsinaisesti ole ylipainoinen (vähän läski silti :) ) En toki pahakseni panisi sitä kuuluisaa viiden kilon pudotusta.. Askarruttaa vaan, kun se kuitenkin näemmä vastaa yhtä ateriaa, ja kuitenkin tykkään syödä ihmisruokaakin (hyvinkin) paljon. Onko vaikutus toivotusta päinvastainen? :eek:

Toki voit Dietmixiäkin palkkarina käyttää, mutta oma mielipiteeni on, että halvemmallakin saat vähintään yhtä hyvää (jopa parempaakin) tavaraa - Dietmix kun ei, luvalla sanoen, ihan sieltä halvimmasta päästä tuotteita ole.

Jos taas rasvaa haluat kropastasi vähentää, on kyse aina kokonaisuudesta (siis syömistesi suhteen), eikä palautusjuomalla ole yksinään kovinkaan suurta merkitystä. Itse hankkisin joka tapauksessa erikseen proteiinijauheen ja maltodekstriinin, se tulee ensinnäkin halvemmaksi kuin valmiin tuotteen käyttäminen, ja pystyt tällöin myös itse säätelemään palautusjuomasi hiilihydraattipitoisuutta = dieetillä piisaa vähän vähempikin hiilari, mutta kokonaan en sitä kyllä pois jättäisi.

Eli palkkariko silti salilla huolimatta siitä, että koti on alle 0,5 km:n päässä?

Ja kuinka vähän siihen sitä hiilaria voi laittaa minimissään?