Pähkäilen tässä, että kannattaako jatkaa Dietmixin käyttöä (palautusjuomana)? Eka pussi alkaa olla lopuillaan. Olen niin aloittelija (muutama kk kuntosalia, 3krt/vko), etten osaa arvioida vaikutuksia tai tuntemuksia sen käytöstä/käyttämättömyydestä. Aika satunnaisesti olen sitä ottanut, koska kotimatka salilta on niin lyhyt, että syömäänkin ennättää puolessa tunnissa. Lähinnä ateriankorvikkeena sitä on mennyt. Enkä nyt varsinaisesti ole ylipainoinen (vähän läski silti
) En toki pahakseni panisi sitä kuuluisaa viiden kilon pudotusta.. Askarruttaa vaan, kun se kuitenkin näemmä vastaa yhtä ateriaa, ja kuitenkin tykkään syödä ihmisruokaakin (hyvinkin) paljon. Onko vaikutus toivotusta päinvastainen? 
) En toki pahakseni panisi sitä kuuluisaa viiden kilon pudotusta.. Askarruttaa vaan, kun se kuitenkin näemmä vastaa yhtä ateriaa, ja kuitenkin tykkään syödä ihmisruokaakin (hyvinkin) paljon. Onko vaikutus toivotusta päinvastainen? 
Sen kontrollointi se kai olis mulle se avainjuttu. Yksinelo -> pitkät tylsät illat jne... Sentään syön terveellistä, tuoretta, puhdasta.. mutta a i i i v a n liikaa :wall: