Dietin ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Elikkä suunnitelmistani poiketen aloitankin diettini jo 15.3.....alkuperäinen suunnitelma oli pitää dietti 1.6-1.8, mutta ajattelinkin pitää vähän pidemmän pätkän ja sen jälkeen keskittyä kunnolla massaan ja aikaväli olisi tuo 15.3-15.8 ja ohjelmaan toivoisin ehdotuksia diettiä varten itse ajattelin tämmöistä, mutta ehdotukset ovat enemmän kun toivottuja.

Ma: Rinta,hauis ja vatsat
Ti:6x3 minuuttia nyrkkeilyä
Ke:Jalat
To:Ojentajat,hartiat ja vatsat
Pe:45 minuuttia kuntopyörää
La: Selkä,epäkkäät,ranteet ja vinot vatsalihakset
Su:45 minuuttia kuntopyörää

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Treenijako on ihan jees, mutta yhdistä sitä aerobista vaikka treenien perään tai tee aamulla ennen aamiasta, mutta pidä nyt hyvä mies se yksi täysi lepopäivä viikossa, muuten menee todennäkösesti vain perseelleen koko homma.

okei voisin sen levon pistää perjantaille....ja siis voimatasoja on ilmeisesti mahdollista dietin aikana nostaa? tai mitäs tyhmiä kyselen onhan se monta kertaa jo mulle mainittu

Zone-sarja -42%
Timba sen tuossa sanoikin, mutta koita laittaa vaikka nuo molemmat kuntopyöräilyt torstain ja lauantain puntin perään, tai korvaat ne torstain ja lauantain aamuaerobisella, niin saat siihen pari lepo päivää mukavasti. Jos itselle ei jää yhtään kunnon lepopäivää viikkoon, niin alkaa tulemaan hiukan heikko olo treeneihin seuraavalle viikolle. Itse koitan pitää pari lepoa.

Sitä levon tärkeyttä ei kannata unohtaa, voi mennä viikkojakin niin että ei tunnu missää vaikkei ois lepopäivää, mutta todennäkösesti jossakin vaiheessa tuleekin sitten pakkolepoa enemmän tai vähemmän. 1-2 lepopäivää viikossa on hyvä määrä oli sitten dietillä tai ei.

No en tiiä kannattaako se kreatiinin käyttö mitenkään erityisesti alottaa just dietin aikana, mutta tuskin siitä haittaakaan on jos ei nesteen kertymistä katso haitaksi. Itse en ole keskeyttänyt kreatiinin käyttöä dietin aikana vaan samalla tavalla on menty kun ennen diettiäkin.

Ja voimataston on ainakin mulla kasvanut melkein joka liikkeessä dietin aikana, toi penkkipunnerrus on ainut mikä vähän tökkii mutta se on pikkuvika. Selkäliikkeisiin on saanut lisätä tasaisesti romua koko ajan. Ja muutenkin jaksaa treenata paremmin kun on rasvat melkein puolet pienemmän kun 3 kk sitten.

Back
Ylös Bottom