Joo ei noista tuu ku alta 30g rasvaa yhteensä, mikä on ihan liian vähän. Lisää vaikka kolmelle aterialle jokaiselle n. 10g oliiviöljyä ni on jo parempi tai sit kahdelle aterialle n. 15g oliiviöljyä, ihan kumpi tuntuu helpommalle.
Itse laskin myös heti, että todella vähän tulee rasvoja ja kysyinkin heti häneltä siitä asiasta.
Olisi kyllä mielenkiinotista tietää minkä alan ihminen tuollaista suoltaa. Ei kovin pätevästä ammattilaisesta ole kyllä kyse, jos tuossa tosiaan on ruokavalio kokonaisuudessaan.
onko tuo siis ravintoterapeutin ohjelma? ihmettelen vähän jos on. muutoinki syömishäiriöiselle noin grammantarkka ruokailu,voipi mennä ojasta allikkoon.
Tuossa on ruokavalio kokonaisuudessaan. Vaihtelen vain hiilarin ja protskun lähteitä, mausteita saan tietenkin laittaa oman maun mukaan. Ja juurikin esimerkiksi tomaateista tehdä kastikkeen jne,
Ei ole ravintoterapeutin tekemä ohjelma vaan ihan tämmösen kenellä on koulutus/todistus liikunta ja ravintovalmennukseen. Saanut asiakkaiden kanssa paljon hyvää aikaiseksi, ei negatiivisia kommentteja hänestä.
Syömishäiriö ei enää ole minulla ns. aktiivinen. Vaan takanapäin. Olen normaalipainoinen ja kaikki arvot ovat nykyään kohdalla.
Minulla on tulossa kuvaukset helmikuussa ja sen vuoksi yritän päästä syömishäiriöstä aiheutuneen painonjojoilun kanssa tasapainoon ja läskiä pois.
Kyllä tässä nyt ihan muut kuin maustamaton kana häiritsee eniten. Heikko perusrunko jota ei nyt ihan hirveästi pelasta edes 500g kasviksia ja pari hedelmää. Kalorimäärä auttamatta liian pieni, sillä oletuksella että myös treenaat ilmeisesti. Rasvasta jo mainittiin, sitä ehdottomasti lisää. Voisit ensialkuun kertoa eksaktisti mitä kaikkea syöt päivän aikana (kasvikset mukaan luettuna) ja kuka kumman ammattilainen tämän on tehnyt? Kuinka pitkä aika syömishäiriöstä, ja oliko kyseessä taipumus anoreksiaan?
- 7 Kaurapuuro 40g veteen tehtynä. Joukkoon kanelia ja suolaa. Proteiiniksi Hera80 vanilja 25g. +monivitamiinit
- 11 Pastaa 40g ja marinoimaton kana 100g mausteilla. Lisäkkeenä vihreä salaatti.
- 15 Pastaa 40g ja marinoimaton kana 100g mausteilla. Lisäkkeenä vihreä salaatti.
- 18 Pastaa 40g ja hirvenjauheliha 100g mausteilla. Lisäkkeenä porkkanaa.
- 21 3 Kananmunaa vähän suolaa ja porkkanaa tai kasviksia. +magnesium
Päivän aikana vettä n. 3l
Salitreeni 5x vk noin 4-5 liikettä per treeni.¨
5x vk 30 min juoksulenkki.
En tiedä tarkkaa aikaa milloin olen "parantunut". Ja siis minulla oli ednos syömishäiriö.