Dieettikommentteja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eifos
  • Aloitettu Aloitettu
Otinpa ja heitin huvikseen tässä Finelin ruokapäiväkirjaan nuo sun listaamat syömiset ja sain kaloreiksi vähän vajaat 1500kcal. En tiedä oletko itse laskenut kaloreita ja että kuinka paljon nuo mun laskut sitten meni metsään..

Kuitenkin omaan korvaan tuo kalorimäärä kuulostaa auttamattoman vähäiselle, jopa ihmiselle joka ei treenaa saati sitten ihmiselle, joka treenaa yhtä ahkeraan kuin sinä. Mun mielipide on, että tuolla vain laihdut, koska mitään lihasta tuolla ei kasvateta, joka on sama kuin tämä 'kiinteytys' mitä haet. Ja jos (en tiedä vaan mutuilen mielikuvalla mikä minulla on syömishäiriöisestä ihmisestä) niitä lihaksia ei ole, niin rasvat tuolla lähtee ja lopputuloksena on luuranko.

Jos minä olisin sinä, ottaisin sen ~2300-2500kcal päivään. Se on kuitenkin mielestäni normaali määrä, mitä jopa treenaamattoman naisen tulisi syödä päivittäin. Ja jos tuon määrän syöt, niin ihan varmasti laihdut tuolla treenimäärällä silloinkin. Mutta enpä minä mikään tietäjä näissä asioissa ole, toin vain ilmi sen miten minä asian näkisin..

Tsemppiä. :) :puntti:

Tässä vielä kuva laskuista:

View: http://imgur.com/a/PqdON

Kiitos, pisti miettimään :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom