Dieettigallup!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cebi
  • Aloitettu Aloitettu
Jos olet/olet ollut dieetillä, minkälaisella?? Noudatitko normaalia vai vähähiilihydraattista, kuinka kauan ja millaisin tuloksin??

Itse pitänyt vähähiilarista dieettiä n. 4kk, joskus tosin ratkennut hieman, mm. jouluna, mutta tuloksiakin tullut seuraavasti: aloituspaino ~97 kg, tällä hetkellä 77 kg, mahanympärys pienentynyt 106 cm -> 86 cm (eli vielä jonkun verran matkaa tavoitteeseen).

Treeneissä sarjapainot dieetin alussa jopa noussut, lihasmassa ilmeisesti säilynyt suht hyvin, esim. hanska pysynyt koko ajan melkein samoissa mitoissa, ~37 cm :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ketolla 7vko tänään täyteen painoa tippunut 103-105 -> 88 pötsistä lähtenyt 105->~90(riippuu aika paljon siitä miten tukossa vatsa on joskus 5cm enemmän joskus hiukan vähemmän), kädet 38-39->37 ja tuloksista kyykky noussut hiukan(paha sanoa paljonko kun alussa en tiennyt maksimia ja nyt on paikat niin jumissa ettei vielä ole paljoa kokeilemista) penkki noussut 1-2x100 ->2x110 ja leuat noussut 3-6-> helpposti 12.

loppusyksystä dietattu, totisemmin vasta 1.1.06 alkaen 93kg->72kg tullu muutosta, vyötärö tippunut 114cm->88-87cm. Äärimmäisen vähät lihat oon saanut pidettyä hyvällä menestyksellä. 30/40/30 makrojakaumalla ollaan vedetty. 7 kiloa ajattelin ottaa vielä pois ja sit voisin olla tyytyväinen.

Pakko tähän väliin esitellä viime kevään dieettini, jonka ansiosta sain kahdessa kuukadessa napsittua alkupainosta 55.5kg tuon reilun 5 kg pois ja olin tulokseen todella tyytyväinen: reidet kapeni ja peppu litisty. Pituutta on himppasen yli 155 cm, joten painokaan ei voi olla kovin massiiviluokkaa :) Noudatin vähärasvaista dieettiä (kaloreita n.1600) ja liikuin jälkikäteen ajateltuna melko rankasti (2xbodypump,3xspinning,3xsalitreeni ja 2-3lenkkiä/viikko + pyöräilyt salille). Olo oli silti todella energinen ja treeniväsymystä oli harvoin.

Nyt sitä sitten taas muutaman kilon rehevöityneenä ihmetellään, millä keinoilla se paino tänä keväänä lähtisi ja mistä se selkäranka tähän ahdinkoon löytyisi...

Zoikki sanoi:
loppusyksystä dietattu, totisemmin vasta 1.1.06 alkaen 93kg->72kg tullu muutosta, vyötärö tippunut 114cm->88-87cm. Äärimmäisen vähät lihat oon saanut pidettyä hyvällä menestyksellä. 30/40/30 makrojakaumalla ollaan vedetty. 7 kiloa ajattelin ottaa vielä pois ja sit voisin olla tyytyväinen.
Kuulostaa toi vyöränympärys melko suurelta, mulla painoa yli 20kg enemmän ja samat lukemat. Tosin oonhan mä hiukan pidempiki.:rolleyes: No emt, kunhan lässytän. Omaa dieettiä odotellessa, vielä 4 päivää armonaikaa. :)

Dietti menossa. Maaliskuun alussa alotettu. 74->68kg. Vyötärö 93->88. Mulla on kans aika levee vyötörä...ärsyttää:wall:

Itse vedin ihan suht normihiilari dietin ja paino tuli alas 85-->58 joten ihan hyvä tulos minusta noin 8 kuukaudessa.

103->93 Vähähiilihydraattinen.

Lihat pysyneet hyvin. Vielä kyllä matkaa tavoitteeseen =)

Aamuaerobinen lisännyt selkeästi rasvan palamista.

Reilusta 84kg -> reiluun 78kg taha mennes "vahakalorisella". Tanaa sit ois tarkotus tiputtaa kalorit iha olemattomii ja kattoo miten menee. Pari viikkoo sit menin -1000kcal pari paivaa ja ihmeen hyvalta tuntu. Ois tarkotus johonki 70kg tienoille varmaa menna ku ei viela kelpaa.

fegrus hommaa ÄÄ ja ÖÖ kirjaimet please.

Joo mulla toimii parhaiten low-carb+juoksentelu, en vaa paljoo tykkää jälkimmäisestä

Vuoden alusta laihiksella ja paino tippunut 93kg -> 87,7kg. Kulutus -500kcal päivässä, proteiinia syön 2g / painokilo. Apuna kalorilaskuri.fi, jota ilman ei olisi kyllä tullut hommasta mitään. Vielä jos 5kg saisi pois niin olisin onnellinen.

Ratu sanoi:
Apuna kalorilaskuri.fi, jota ilman ei olisi kyllä tullut hommasta mitään. .

Toi on kyllä aivan mahtava, itsellä ei ollut edes tarkoitus niin ruveta dieettaamaan, vaan siistiä ruokavalio ja toivoa, että paino tippuu samalla + en osaa syödä tarpeeksi, mutta helmikuun alusta (kirjaiduin kalorilaskuriin muistaakseni helmikuun puolivälissä ) 76,7 nyt 66,5 kg, hyvä minä :D

Malho, ei naista jenkkien nappiksista paljo noita skandeja napytella ellei jaksa joka toine sekuntti vaantaa noit alt + 0228 ja alt + 0246... Mutta asiaakin hieman, ei tullu kaloreita tiputetuaku johonki 1300-1500tienoille, hiilarit otettu kuitumuroist, leivasta ja rehuista ja proteiinit juustosta, kinkusta, kanasta, jauhelihasta ja protskudrinkeista. Aietta ku kulki hyvi eka viikko, viikonloppuna tuli sit vaha extroi syotyna ja ny porukkaa kylassa ni ulkona tulee syotya 2 paivaa mut sit taas pistetaa viimeviikon tyylii menemaa ku hyvaks todettii! Mutta tota suosittelen kylla kaikkien kokeilemaan etta ottaa hiilarit paaosin rehuista ja proteiinit lihoista, tosin vahan jotain low-carb ideaa jo matkitaan tossa.

enceli sanoi:
Toi (kalorilaskuri) on kyllä aivan mahtava, itsellä ei ollut edes tarkoitus niin ruveta dieettaamaan, vaan siistiä ruokavalio ja toivoa, että paino tippuu samalla + en osaa syödä tarpeeksi, mutta helmikuun alusta (kirjaiduin kalorilaskuriin muistaakseni helmikuun puolivälissä ) 76,7 nyt 66,5 kg, hyvä minä :D

Juu sen jälkeen kun rekisteröidyin tuon kalorilaskurin käyttäjäksi on ruokavalio siistiintynyt ihan huolella. Tajusin kuinka huonosti ja vähän sitä tulikaan aikaisemmin syötyä. Nyt rasva palaa mutta punttipainot vaan kasvaa kun tulee TOSISSAAN kiinnitettyä huomiota syömisiin. Suosittelen lämpimästi kaikille, varsinkin tälläisille laiskanpuoleisille jotka eivät viitsi itse laskea kaikkia kaloreita. :rolleyes:

Rook sanoi:
Pakko tähän väliin esitellä viime kevään dieettini, jonka ansiosta sain kahdessa kuukadessa napsittua alkupainosta 55.5kg tuon reilun 5 kg pois ja olin tulokseen todella tyytyväinen: reidet kapeni ja peppu litisty. Pituutta on himppasen yli 155 cm, joten painokaan ei voi olla kovin massiiviluokkaa :) Noudatin vähärasvaista dieettiä (kaloreita n.1600) ja liikuin jälkikäteen ajateltuna melko rankasti (2xbodypump,3xspinning,3xsalitreeni ja 2-3lenkkiä/viikko + pyöräilyt salille). Olo oli silti todella energinen ja treeniväsymystä oli harvoin.

Nyt sitä sitten taas muutaman kilon rehevöityneenä ihmetellään, millä keinoilla se paino tänä keväänä lähtisi ja mistä se selkäranka tähän ahdinkoon löytyisi...

Saako udella et mite sä ajotit nämä kaikki? Ite oon jättäny pumpin pois kokonaan ku aloin salilla treenaan ja hullu ikävä on kyllä niille tunneille. Mulla tulee pyöräiltyy päiväs sellaset 12km jokatapauksessa ku töihi ja takas, nii spinningin ajatteli suosiolla jättää poies, mut ton pumpin kyl haluisin takas...
Teitkö treenin pumpin kaa samana päivänä vai miten sait levot järkkäiltyy? :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom