Dieettigallup!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cebi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally Posted by Rook
Pakko tähän väliin esitellä viime kevään dieettini, jonka ansiosta sain kahdessa kuukadessa napsittua alkupainosta 55.5kg tuon reilun 5 kg pois ja olin tulokseen todella tyytyväinen: reidet kapeni ja peppu litisty. Pituutta on himppasen yli 155 cm, joten painokaan ei voi olla kovin massiiviluokkaa Noudatin vähärasvaista dieettiä (kaloreita n.1600) ja liikuin jälkikäteen ajateltuna melko rankasti (2xbodypump,3xspinning,3xsalitreeni ja 2-3lenkkiä/viikko + pyöräilyt salille). Olo oli silti todella energinen ja treeniväsymystä oli harvoin.

Nyt sitä sitten taas muutaman kilon rehevöityneenä ihmetellään, millä keinoilla se paino tänä keväänä lähtisi ja mistä se selkäranka tähän ahdinkoon löytyisi...

Sun tilanne näyttää ihan peruskauralta eli paino lähtee nousuun dieetin jälkeen, koska dieetin aikana kalorit on ollut liian alhaalla/liikkunut siihen nähden liikaa. Mä olen sua kolme senttiä pidempi ja laihdutin justiin tolla tyylillä pari vuotta sitten 55 kiloon, jolloin olin jo omasta mielestäni "tarpeeksi" laiha. Liikuin ihan hulluna siihen nähden, että mun kalorit oli samoissa lukemissa kuin sun... Ja kappas: kaikki liha katosi ja paino lähti nousuun dieetin jälkeen.

Ennen joulua vedin kuukauden linjaa 1800-2000 kaloria päivässä, kolme punttitreeniä ja pari aerobista viikossa. Ja ihme ja kumma, mä aloin heti tiivistyä. Pointtini, ja kaikkien punttimimmien yleinen pointti onkin, on että niitä kaloreita ei tarvitse viedä niin mielettömän alas JA liikkua hulluna, jos ei puhuta kisadieetistä. Siinä hukkaa vaan lihaksensa.

Mut tämä nyt on tätä ikuisuuskeskustelua, enkä jaksa ruveta olemaan esimerkki, koska itsekin noudatan antamiani ohjeita huonosti. ;) No, ainakin tällä hetkellä on lihasmassaa, jos nyt tuota fläsääkin on hiukan yli tarpeen...

Edit. Tärkein jäi: itsekin just eilen päätin, että nyt hiiluja vähemmälle, etenkin turhia alkoholihiiluja...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom