Dieetti & Voimatreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Randol
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästähän on toki jo jauhettukkin mutta jäi vähän epäselväksi yksi asia:

Kun puhutaan bodytreenistä niin dieetin aikana salillakäynnillä estetään mahd. paljon lihaksen lähtemistä, niin miten hyvin voimatreeni, jos puhutaan max 6 toiston sarjoista "ylläpitää lihaa" ?

Originally posted by Randol
Tästähän on toki jo jauhettukkin mutta jäi vähän epäselväksi yksi asia:

Kun puhutaan bodytreenistä niin dieetin aikana salillakäynnillä estetään mahd. paljon lihaksen lähtemistä, niin miten hyvin voimatreeni, jos puhutaan max 6 toiston sarjoista "ylläpitää lihaa" ?
kyllä luulen että maksimitreenikin jonkin aikaa pitää yllä,mut sit ku maksimi ei enää kehity niin kyl siinä liha alkaa pikkuhiljaa tippuun jos vaan jatkaa, että vaihtelua pitäis olla. tää on mun mielipide.

Varmaan korreloi myös treenivolyymin kanssa, vrt. esim. Sheiko vs. 2x6.
Ite oon nyt kans dieettiä alottelemassa, saman aikaisesti tuota voimatreeniä myös, kun tuo intti pukkaa päälle.
Oon päätyny semmoseen ratkasuun, että teen voimaohjelman (Sheikon one-size fits all n00b-ohjelma)
lisäksi yläselälle ja hauiksille treenin jälkeen pari sarjaa pumppityyliin, ja pidän lauantaina treenin,
jossa treenaan kädet, olkapäät, yläselän, pohkeet ja takareiskat kevyesti bodityyliin.
Ei häiritse liikaa palautumista ja antaa ainakin placeboefektin kataboliaa vastaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom