Dieetti ja salillakäynti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asseri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Onnistuuko lihasmassan säilyttäminen diettaamisen aikana , vai lähteekö lihas pois siinä missä läskikin?? Tarkoitus olisi aloittaa dieetti jakso juhannuksen jälkeen ja tarvisin hieman neuvoja sitä varten,esim. mitä kannattaa syödä ja mitä kannattaa välttää....Dieetti asioissa olen ihan :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Treenaat kovempaa kun sillon kun et dieettaa, pidät kalorit tasaisesti vähän miinuksella ja syöt paljon proteiinia. Hötkyily on turhaa, kärsivällinen 0.5kg vkossa pois on niitä parhaita keinoja ja sillon se on miltei pääasiassa sitä läskiä.

Jätät sokerit ja huonot rasvat pois. Käyt hiittaamassa/normaali aamulenkillä 3 kertaa viikossa. Muutenkin syöt vaan kovin fiksusti, niin ei tarvi miinuskaloireille juuri mennä. Perus kotiruokia ja ehdottomasti illalla hiilarit pois.

8 vko mulla tällästä takana + normaali salitreeniä, mutta voimapainotteisesti. Voimat hieman kasvaneet ja kiristynyt selvästi. Aamupaino 107 kg --> 99 kg ja lihat pysyneet lähes kokonaan.

No joo jos enemmän on fläsää niin vähemmän sitä läskiä lähtee ja dieetin alussa lähtee miltei aina ne pari kg nestettä kehosta. Syöt peruskuluksesta vähän miinuksella ja vedät aerobista ja punttia, eri päivinä niin niistä tulee ne kalori tiputukset varsin näpäkästi.

Zone-sarja -42%
Manuel sanoi:
Jätät sokerit ja huonot rasvat pois. Käyt hiittaamassa/normaali aamulenkillä 3 kertaa viikossa. Muutenkin syöt vaan kovin fiksusti, niin ei tarvi miinuskaloireille juuri mennä. Perus kotiruokia ja ehdottomasti illalla hiilarit pois.
Hmmm. Mielestäni sokerit ja huonot rasvat ei kuulu sen paremmin massa- kuin diettikaudellekaan. Ja jos kalorit ei ole miinuksella, niin ei sitä fläsääkään pala. Ja toi peruskotiruoka on vähän laaja käsite, se mitä itse ymmärrän sillä, niin sellainen ruoka ei ole erityisen hyvää diettikaudella. Eikä kyllä massakaudellakaan.

Kimple sanoi:
Hmmm. Mielestäni sokerit ja huonot rasvat ei kuulu sen paremmin massa- kuin diettikaudellekaan. Ja jos kalorit ei ole miinuksella, niin ei sitä fläsääkään pala. Ja toi peruskotiruoka on vähän laaja käsite, se mitä itse ymmärrän sillä, niin sellainen ruoka ei ole erityisen hyvää diettikaudella. Eikä kyllä massakaudellakaan.

Ite syön yleensä massakaudella välipaloina vähän mitä sattuu löytymään ja näin sitä massaakin kertyy.. En vedä varsinaista diettiä, mutta jätän juuri ylimääräiset hiilarit, sokerit ja rasvat pois ja syön enemmän "laadukkaita" ruokia, kuten rahka, raejuusto, kana, kala jne.. Ruokamääristä en ole pahemminkaan tinkinyt ja kolmena aamuna viikossa HIIT:iä ja kolmena päivänä kovaa salitreeniä..

Tämä systeemi toimii kuin eläin, ei niinkään häivy lihakset.. Mutta nesteet ja rasva lähtee hyvin.. Päkin rajat näkyy ja muutenkin kireämpi ulkomuoto.. Tosin huippu-kireäksi tällä metodilla ei pääse, kiristyminen hiljenee ja jos ei kireys riitä niin sitten varsinaista dietti settiä päälle.. Toi on tietenkin kiinni aineenvaihdunnastakin, mutta itelle tällanen systeemi on hyväksi havaittu ja paljon mistään ei tarvii luopua ;)

Kimple sanoi:

No on sitä fläsää vaan lähtenyt kiitettävästi mulla tällä taktiikalla ja ennen kaikkea ne lihakset on pysyneet. Tätä jatkan niin kauan kuin kehitystä tapahtuun. Huippukireäksi nyt ei tuollain pääse, niin kuin mige sanoi, mutta ihan ok kireyteen kuitenkin.

En jaksanut nyt ruveta luetteleen mitään ruoka-aineita tossa kotiruokajutussa, mutta paljon vaan perunaa, kanaa, ruisleipää jne.

Eipähän toki niitä sokereita ja huonoja rasvoja pitäisi juuri muutenkaan vedellä, jos aikoo kireyttä säilyttää. Massakaudella nyt välillä voi... Totta kai asian kuitenkin mainitsin, kun threadin aloittaja sanoi, että ei tiedä dieettiasioista juuri mitään ja tämä on se perusjuttu.

Back
Ylös Bottom