Dieetti ja reeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tarkotuksena olisi maksimoida painon tiputus suhteessa lihasten pitämiseen joten päätinkin kysyä viisaammiltani neuvoa. Painoni on nyt noin 100 kg ja pituus 190. Salilla tulee käytyä se 4-5 krt viikossa nelijakoisella, mutta aerobista ei juuri tule tehtyä. Salille eksyn noin 21-23 aikoihin johtuen työstäni. Elikkäs ongelmana tässä on se miten minun kannattaisi syödä esimerkiksi yöllä kun tulen salilta noin klo 00 ja laitan nukkumaan joskus 1 jälkeen sekä tulisiko minun jotenkin muuttaa treeniäni? Olen ajatellut alkaa soveltamaan jutan ja bullin dietin ruokarunkoa mutta mietin onko järkeä vetää yölle pelkkä iltapala kovan reenin jälkeen? Kaikki neuvot otetaan vastaan !:)

Itseäkin kiinnostaisi tällanen aihe, kun tulee lähinnä aina valvottua yöt, joten pakko syödä yöllä helvetisti että jaksaa ja monesti ensimmäinen kunnon ateria tulee siinä 4-5 aikaan illalla.

Eikös tuollaisessa tilanteessa, missä vaikkapa herää vasta iltapäivällä tai suunnilleen noihin aikoihin, mutta sitten taas valvoo pidempään, niin voisi ihan hyvin noudattaa "normaalia" ruokarytmiä. Siirtää vain kellon aikoja myöhemmäksi kummastakin päästä. Turhaa siitä sen vaikeampaa on kait tehdä. Toisen ilta on toisen aamu...

Kannattaa syödä ihan normaali ruoka sen salin jälkeen. Vaikka meniski myöhään, ni treenin jälkeinen ateria on silti aina tosi tärkeä. Varsinki jossei yöunet häiriinny "raskaammasta" syömisestä, ni ehdottomasti kunnon ruokaa napaan. Ja yötä vastenhan kannattaa syödä jotain kaseiinipitoista (=maitotuotteet), jos haluu vielä vähän hifistellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom