dieetti erittäin lyhyelle naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ziiira
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
ongelmani on tämä.
olen erittäin "pieni" nainen, timmi en todellakaan. lihaksia kyllä löytyy mutta haluaisin myös erottuvuutta eli lue: rasvaprosentti on liian korkea.
mittani ovat 150/51. olen yrittänyt haulla etsiä mutta en tarpeeksi apua saanut...
olen lukenut kaikki "ensi kertaa dietillä ym" mutta koska olen niin pieni, nuo - 500 kcal ym dieetit tuntuvat minun energiansaannissani aika kovalta.
treenaan salilla pari kertaa viikossa ja aerobista myös pari kertaa viikossa.
jos haluan kiristellä niin täytyykö sitten vaan lisätä aerobista reilulla kädellä vai parempi sitten nipistää ravinnosta jolloin kalorit menevät tonnin alle? :(
-5kg olis tavote... montakohan kuukautta menis tommosen pudottamiseen? :)

Jos paino ei nykyisillä safkoilla varsinaisesti nouse niin karsi vähän hiilareita veke ja katso mitä tapahtuu. Jos ei mitään niin lisää vähäsen vaikka aerobista. Viisi kiloa lähtee kyllä helposti kuukaudessa tai kahdessa.

Viisi kiloa lähtee kyllä helposti kuukaudessa tai kahdessa.

Tähän kommentoisin, että Ziiiran alkuperäinen paino oli 51 kg, tavoitteena oli pudottaa painoa 5 kg - kokonaispainosta tämä on 10%! Järkevä pudotusvauhti olisi mielestäni kyllä rauhallisempi. Sama asia, jos 90 kg painoinen mies pudottaisi 9 kg kuukaudessa tai kahdessa. Tosin tämäkin on yksilöllistä, ehkä joku siihen pystyy. Olen itse myös tosi pienikokoinen, enkä moiseen pystyisi. "Isommille" ihmisille tuo ehkä tuossa vauhdissa onnistuu. ;) Aerobisen lisäämistä kannattaa kokeilla, joku 3 kertaa viikossa voisi olla aluksi hyvä. Kaloreita et voi vähentää sitä 500 päivässä, se on jo yli kolmasosa päivän kokonaiskulutuksesta. :) Kokeile vähentää vaikka 200 kaloria päivässä...

hyviä huomioita. jos kokeillaan näin aluksi 3 aerobista + 2 punttia viikossa ja ruokailuissa hiilarit vähemmälle ja kalorit -200kcal ja katsotaan mitä tapahtuu... iso kiitos teille:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom