Dieetti appit

Onkos kukaan testaillut RP Diet Appia tai Carbon diet appia? Näihin ilmeisesti syötetään tiedot ja säätävät sitten makroja yms tavoitteen ja edistymisen mukaan. Carbon on jopa integroitu Fat Secret appin kanssa, jota käytän muutenkin, joten voisi olla kätevä apu diettailuun. Mitä mieltä onko rahan arvoinen sijoitus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos multa kysytään, mikään tällainen app ei ole rahan arvoinen niin kauan kun MFP:stä on tarjolla ilmainen versio, jolla pystyy trackään kalorit, makrot ja kuidun.

Myfitnesspallissa mua ärsytti mainokset ja hitaus, maksullisena varmasti hyvä. Fatsecret ajaa maksuttomana mulla sen asian ihan ok. Noissa kyselemissäni appeissa on kuitenkin hieman eri idea, eli niissä on valmennus pääosassa eikä pelkkä kirjanpito.
Carbon ois vuoden jäsenyytenä 7,5€ / kk. Harmi kun tässä ei ole mitään ilmaista kokeilujaksoa, niin pitää aika tarkkaan harkita ostanko vuoden 89,90€, 1 kk pätkänä minusta liian kallis, 11,90€.

Myfitnesspallissa mua ärsytti mainokset ja hitaus, maksullisena varmasti hyvä. Fatsecret ajaa maksuttomana mulla sen asian ihan ok. Noissa kyselemissäni appeissa on kuitenkin hieman eri idea, eli niissä on valmennus pääosassa eikä pelkkä kirjanpito.
Carbon ois vuoden jäsenyytenä 7,5€ / kk. Harmi kun tässä ei ole mitään ilmaista kokeilujaksoa, niin pitää aika tarkkaan harkita ostanko vuoden 89,90€, 1 kk pätkänä minusta liian kallis, 11,90€.

Renessaince periodizationilla myös. Ja mainitsemasi layne nortonin carbon app

Cronometer.com perusversio ilmainen, jolla näkee mm. vitamiinit, mineraalit jne. eli pystyy siis katsomaan, kuinka hyvin saa tarvittavat ravinteet ravinnosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom