- Ikä
- 36
Elikkäs olen tässä lueskellut aikas paljon diettaamisesta ja päättänyt että keväällä alan diettaamaan ekaa kertaa kunnolla.Fläsää kertyny liikaa enkä ikinä oo laiha ollukkaan.:( Tarkoitus olisi aloittaa helmikuun puolessa välissä(samalla ku lukuloma alkaa). Mitat on suunnilleen 182,5 ja 86-88kg. Suunnitelmissa on siis lähtä vetään tommosella 2500kcal setillä aluksi ja siitä sitte tiputella kaloreita mikäli tarpeellista. Aamuaerobiset olisi kans tarkoitus ottaa käyttöön ettei tarvi nyt ihan sikana pudottaa noita kaloreita. Aerobista tulee luultavasti aluksi vähän ja loppua kohden enemmän.
Muutama kysymys mitkä jääny askarruttaan:
1.Otatteko lisäksi jotain vitamiineja dietillä vai tuleeko kaikki tarpeellinen normisafkasta?
2.Miten ruuan ravintoarvot muuttuu vai muuttuvatko ne kun sitä lämmitetään? Jostain nimitäin luin että kun esim mikrossa lämmitää niin jotain proteiinit plaaplaa
3.Millasia päivällissettejä suosittelisitte ?
itellä kyllä noi välipalat on joteski hallussa mutta mitäs sitte kannattaa vetää päivällisellä. Kanaa ja riisiähän sitä monet vetää mutta luultavasti aina ei ole tähän mahdollisuutta / ei totakaan nyt aina jaksa vetää onko jauheliha kuinka paha dietillä?
Ois mukava saaja kommenttia muilta jotka aikovat dietata keväällä Kertokaa miten itse aiotte vetää diettinne!
Muutama kysymys mitkä jääny askarruttaan:
1.Otatteko lisäksi jotain vitamiineja dietillä vai tuleeko kaikki tarpeellinen normisafkasta?
2.Miten ruuan ravintoarvot muuttuu vai muuttuvatko ne kun sitä lämmitetään? Jostain nimitäin luin että kun esim mikrossa lämmitää niin jotain proteiinit plaaplaa
3.Millasia päivällissettejä suosittelisitte ?
itellä kyllä noi välipalat on joteski hallussa mutta mitäs sitte kannattaa vetää päivällisellä. Kanaa ja riisiähän sitä monet vetää mutta luultavasti aina ei ole tähän mahdollisuutta / ei totakaan nyt aina jaksa vetää onko jauheliha kuinka paha dietillä?
Ois mukava saaja kommenttia muilta jotka aikovat dietata keväällä Kertokaa miten itse aiotte vetää diettinne!