Dieetit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mm]
  • Aloitettu Aloitettu

mm]

Kertokaa kaikki hyvät dietit tänne, mielellää diettejä joista on kokemusta ja joista osaa kertoa vähä tarkemmin jotain!

Diettejä kyllä löytyy jos minkämoisia mutta mikä kannattaa!

Joku hyvä dietti jolla sais sitä lihasmassaa näkyvii ja rasvaprosenttia pienemmäksi! :dance2:

Turhauttavaa yrittää toteuttaa jotain diettiä jonka löytää netistä jossa lukee vain että kyllä homma toimii jos ruokavaliota noudattaa, varmasti se on hetkellistä mutta nyt pitäis löytää dietti pysyviin tuloksiin.. Asia ei ole niin yksinkertainen aina. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parin viikon dieetissä ei oo mitään järkeä.. Siinä ajassa ei ehdi rasvaa palaa juuri mitään, nestettä kyllä poistuu jopa kilokaupalla varsinkin jos hiilarit pudottaa pois. Ei järkeä. Kannattaa lukea vähän noita perusjuttuja tuosta mun linkittämästä threadista.

Niin no mietinki et pari viikkoo vedän lähes kokonaa hiilarittomal ruual ja sit alkais sitä soveltaa jollakin tavalla sen jälkee.. Tuskin se loputtomii tekee hyvää syödä pelkkää hiilaritonta ruokaa, vai tekeekö ? :o

Mut kyl se tosiaa muutenki jos meinaa laihduttaa ni se on siin puol kiloo max. per viikko.. Ainaki oman tietämykseni mukaan.

Ja TAVOITE ois nyt tiputtaa 102kg sinne alle 90kg.. :)

mm];2448816 sanoi:
Mut kyl se tosiaa muutenki jos meinaa laihduttaa ni se on siin puol kiloo max. per viikko.. Ainaki oman tietämykseni mukaan.

Ja TAVOITE ois nyt tiputtaa 102kg sinne alle 90kg.. :)

Alotetaas nyt klikkaamalla sitä marden postaamaa linkkiä.

Kyl oon sitä jo aikasemmin muutamaanki otteesee selaillu ja silmäilly ja tyttöystäväki kiinnostu sitä lukemaan, todellakin asiallista tekstiä! :)

nyt oon ollu noin 2kk dietillä ja paino on tippunut 97kg -> 88kg
tavote ois varmaan siinä 80kg - 85kg

viikonloput on pahoja :D

Elikkä meikäl melko lail sama toi alotuspaino, hiema korkeempi mut mitä enemmä pudottaa sitä mukavemmalta se tuntuu :). Kohtuus kuitenki kaikes.
Ja täs dietti hommas on se nälän tunne varmaanki pahin..

nyt oon ollu noin 2kk dietillä ja paino on tippunut 97kg -> 88kg
tavote ois varmaan siinä 80kg - 85kg

viikonloput on pahoja :D
Onko voimatasot miten hyvin säilyneet dieetin aikana? Pitäisi itsekkin aloittaa dieetti ja se ahdistaa nyt , että jos rupeaa sarjapainot laskemaan:itku:

Nii toi on oikeestikki suuri kysymys et miten noitten painojen ja kestävyyden kanssa sit käy jos alkaa oikee kunnon dieetille.. :(

mm];2448812 sanoi:
Niin no mietinki et pari viikkoo vedän lähes kokonaa hiilarittomal ruual ja sit alkais sitä soveltaa jollakin tavalla sen jälkee.. Tuskin se loputtomii tekee hyvää syödä pelkkää hiilaritonta ruokaa, vai tekeekö ? :o

On oikeastaan mahdotonta olla kokonaan hiilarittomalla ruokavaliolla. Tai edes lähes hiilarittomalla, koska hiilareita tulee joka tapauksessa esim. kasviksista (ja niitä ei jätetä pois, eihän?). Tsekkaa ketodieetti-ketju, siellä on juttua vähähiilarisesta. Keto voisi olla ihan jees, jos haluat ns. kick startin tohon hommaan :)

No eihän sitä nyt aivan KOKONAAN voi jättää pois, mut kyllä oikeesti jos meinaa vetää vähillä hiilareilla ni kyl aika pienellä määrällä onnistuu se homma. :)

Joo pitää käydä lukee tota ketodieetti hommaa !

Itse vedin muutama viikko takaperin viikonlopun mittaisen 'ketoosi startin' ja ei ollut helppo viikonloppu. Rahkaa maustamattomana, tonnikalaa, munakkaita, raejuustoa ja protskujuomia ja rypsäriä/kalaöljyä lähes pelkästään ja silti tuntui hiilarit menevän yli sen 20g/päivä. Ja tässä tosiaan ei ollut edes vihanneksia, joita pitäisi kyllä syödä varsinkin jos vähääkään pidempään ajattelee pitävänsä "hiilaritonta" diettiä. Vitamiinit otin sentään edes tabletteina.

Ite täs oon kyl kiskonu rahkaa ja raejuustoa ihan vaan välipalaks yllin kyllin, ilman et oon miettiny mitää sen kummempia. Ja tottakai, vitamiineja ei saa tietenkää unohtaa, joka aamu tulee yleensä otettua tabletin muodossa plus sit hedelmistä saadut siihen päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom