Dieetistä vielä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonkeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli oon tässä nyt ollu "dieetillä" ja mua mietityttää pari hommaa.

Syön aamuisin puuroa rasvattoman maidon kanssa, koti ruoan joskus klo18.00. Ja klo16.00 kaksi leipää JOS MUISTAN!

Mulle ei tuu nälkä, mikäköhän on? Onko tästä jotain haittaa?
Oon nyt laihtunu 93 -> 84.

Salilla käyn 3krt viikossa ja juoksen salin jälkeen aina 45min. Perjantaisin liikuntaa koulussa, sunnuntaisin spinning ja tiistaisin ja torstaisin pyrin käymään kaverin kanssa pelaamassa sulkkista. Jotain neuvoja?

Jos toi on sun diettiruokavalio niin ei voi muuta kuin kauhistella. Tuolla ruokamäärällä ei elä edes hiiri, miten sitten ihminen?

Jos tavoitteena on menettää kaikki lihakset ja saada elimistö säästöliekille, niin olet juurikin onnistunut tavoitteessasi. Muussa tapauksessa äkkiä kahlaamaan dietti-threadeja läpi! MARS MARS!!!

Syö. Syö lisää. Syö vielä vähän. Ja aika paljon lisää päälle.
Mutta syö järkevästi, vähän kerrallaan, ja järkkeviä eineksiä.

Kyllähän sitä painokin varmasti noin tippuu, parhaillaan pääset anorektikokksi. Tai sitten loppuu jossain vaiheessa motivaatio diettaamiseen ja kilot tulevat päälle kuin raskaan sarjan nyrkkeilijä finaaliottelussa.

Opettele syömään 'oikein', tarpeeksi usein ja sopivasti kerralla. Pidä kalorit ns. oikeaoppisesti miinuksilla, ja painoa (läskiä) lähtee kenties pysyvästi.

Nimimerkillä perse edellä puuhun, monen monta kertaa.
Ja search laulamaan.

älä piru tollasta jatka 3h välein jotain pientä nassuun niin sitten on hyvä, laidut tolla liian nopeasti niin se saattaa tulla nopesti takaisin ja lihakset ei kehity kun et syö kunnolla.

Löytyisikö kokeneilta vastausta dieettikysymykseen. En viitsi uutta otsikkoa aloittaa.

Tarkoitus olisi kiristellä ja on tehty ennenkin sama homma. Ei kuitenkaan koskaan hirveän tiukalle. Prosessi ei ole ongelma yleensä kuin pään kannalta. Pystyn välttämään herkut, mutta riski onkin normaali ruoka.

Toimiiko dieetti periaatteella, jossa ma-pe vedetään viikon kalorimiinukset ja la-su mennään +-0 linjalla ottaen kalorit ihan perusruoasta. Mutta aika paljonhan sitä saa syödä +-0 kaloreissa ja kun vielä tankkauspäivistä on kyse niin rasvan sijaan painottuvat nimenomaan hiilarit. Tarkoittaa minulla puuroa, tummaa leipää yms. reilusti. Päälle tuo tuntuu hyvältä. Nyt on sunnuntai ja ilta ja olen siis syönyt "reilusti" (kun on viikolla tottunut proteiini- ja rasvapainotteisiin ja vähään ruokaan niin tuntuu täyttyvän helposti) 2 päivää. Olo on loistava ja uusi ma-pe pätkä tuntuu helpolta aloittaa.

Onko tämä tuloksen (=rasvaprosenttia alas) kannalta hyvä tapa?

Back
Ylös Bottom