Dieetin vaikutukset hormonitoimintaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mpe
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Viimeksi kaksi vuotta sitten tein tämän saman dieetin, silloin "menkat" oli vain pari päivää. Sen jälkeen ei koskaan ole ollut mitään normaalista poikkeavaa. Nyt vasta tämän dieetin aikana tuli taas. Ajattelin, että menisi muutamassa päivässä ohi niinkuin viimeksi...
Millanes tämä dieetti oikein on? Ja miten paljon erilainen kuin sinun normaaliruokavalio?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Millanes tämä dieetti oikein on? Ja miten paljon erilainen kuin sinun normaaliruokavalio?

Jutan "go-fat-go"-dieetti. Normaalisti en syö maitorahkaa, raejuustoa enkä kaurapuuroa. Kasviksia ja lihaa syön paljon, mutta sokerin ja rasvan puute voisi olla se mikä itselle tulee mieleen.

Jutan "go-fat-go"-dieetti. Normaalisti en syö maitorahkaa, raejuustoa enkä kaurapuuroa. Kasviksia ja lihaa syön paljon, mutta sokerin ja rasvan puute voisi olla se mikä itselle tulee mieleen.
Ymmärrän. Moni muukin on kärsinyt erinäisistä menkka-ongelmista ko. ruokavaliolla. Se on aika vähärasvainen dieetti, mutta onneksi sitä ei saa tehdäkään kuin 4 vkoa.

Onko kellään kokemusta/tietoa, voiko kalaöljykapselit aiheuttaa vuotohäiriöitä? Kun nehän kai ohentaa verta...?
Aloitin syömään kalaöljyä samaan aikaan kuin aloitin dieetin, eli 6 viikkoa sitten. Sen jälkeen ollut kahdet menkat, jotka molemmat alkaneet viikon etuajassa, kesken pilleriliuskan. Olen syönyt koko dieetin ajan rasvaa vähintään 1g/painokilo, yleensä enemmänkin. Liikkuminen ollut hyvin maltillista, yleensä 3 kertaa sali/vko ja aerobista ei juuri ollenkaan. Kaloreita tulee n. 1600-1800, mitat nyt 70/176. Eli mielestäni dieetti ei ole ollut erityisen rankka/tiukka, joten aika herkkää on, jos jo tällä saa hormonit sekaisin. Että jos on mahdollista, että kalaöljyt voisi tämän aiheuttaa, niin jätän ne sitten pois. Kesäkuuksi varattu kylpyläreissu viikko ennen menkkoja, eikä olisi kauhean kiva, jos silloinkin vuotaa. :curs:

^ Mulla kävi ihan samanlailla ku aloin vetää päivässä enemmä ku sen kaks kapselia omegoita. Loppu kyllä ku alko vähentää ja/tai lopettaa niide vetämistä.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
En ole edes dieetillä, päinvastoin oon lisännyt syömistä, paino ei siti oikeen oo noussut. Menkat on yleensä ollu epäsäännölliset ja nyt niitä ei oo näkynyt kohta..no ainakaan 8 kuukauteen.
Lääkäri sano että aloitetaan jollain lääkkeillä ne, jos ei rupee alkamaan.
Mittautin kehonkostumuksen tässä ja rasvat oli n.13%. Olen 22v, 177cm/62g.
Mietin siis, että onko hyötyä alottaa noilla lääkkeillä menkat, eli pysyykö ne sitten, jos rasvat ei kuitenkaan hetkessä tuosta nouse?
Sitten yritin myös etsiä tietoa, mutta siis onko niiden poisjäämisellä minkälaisia vaikutuksia/haittoja? Ainakin raskaaksi tuleminen ilmeisesti vaikeutuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom