Dieetillä vihaiseksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Defaf
  • Aloitettu Aloitettu
Itelläni ongelmia tuli dieetin aikana että hermot meni paljon helpommin ku normaalisti ja tuli vihaseks tosi helposti ja paljon. Ja se ei ollu hyvästä. Joten onko muil samoja kokemuksia dieetin aikana? ja miten ootte hoitanu tota vihasuutta dieetin aikana..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin hermot menee todella helposti dietillä. Ja suitsukkeita menee paljon.
edit: semmoinen lievä vitutus kokoajan päällä:curs:

Itselläni on diettaus päällä ollut jo 7 viikkoa ja kolme poikaani pitävät kyllä hyvä huolen siitä että hermot ovat sopivan kireellä lähes koko ajan, kun kotona olen. Helpotusta asiaan tuo 10 kilsan lenkit ja malmin nosto...höystettynä meditaatiolla. Ei ole hyvä, jos vituttaa ja on negatiivinen olo. Kerran viikossa sallin itselleni muutaman salmiakkikarkin ja kebab-annoksen. Brenkkua en ole ottanut pitkiin aikoihin eikä siitä ole muodostunut ongelmia.

Sen olen huomannut, että kun diettaa niin muut perheenjäsenet mussuttavat entistä enemmän jäätelöä jne. Vai korostuuko tämä vain kun olet itse säästöliekillä. Joskus toivoisi vaimon ymmärtävän asian paremmin, mutta ehkä se sitten on vaikeaa myötäelää tällaisessa mukana. Dietti kuitenkin jatkuu...saatana

:thumbs:

Joo itselläni on ollut dietti jo kauan päällä ja vitutus-käyrä vain kasvaa. Ja kuten mainittu, muiden mässäily pistää vituttamaan vielä enemmän, vanhemmille ja pikkusiskolle on jo tullut pariin otteeseen sanottua että vittuako tota joka päivä pitää syödä? :curs:

Originally posted by Defaf
Itelläni ongelmia tuli dieetin aikana että hermot meni paljon helpommin ku normaalisti ja tuli vihaseks tosi helposti ja paljon. Ja se ei ollu hyvästä. Joten onko muil samoja kokemuksia dieetin aikana? ja miten ootte hoitanu tota vihasuutta dieetin aikana..?
Monastihan dietillä lyhyt pinna johtuu verensokerin heilahtelusta eli ruokavaliossa saattaa olla jotain viturallaan

nim: monta turhaa riitaa avokkaan kanssa :curs:

Olen päättänyt suhtautua tällä kertaa dieettiin positiivisesti, niin kauan kun paino putoo ja pysyn "ruodussa" kaikki on hyvin!:D

Ennen aamupalaa oon aika kettumaisella tuulella ja täysin yhteistyökyvytön. Onneksi saan yleensä hoidella aamuaskareeni ihan omassa rauhassa niin turhilta purkauksilta vältytään... Diettaaminen on kuitenkin täysin vapaaehtoista ja nälkä itse aiheutettua, siksi sitä on mielestäni turha kaataa toisten niskaan äksyilemällä.

Huomaan kyllä ärsyyntyväni herkästi mistä vaan pikku jutusta, mutta koska oon päättänyt olla ihmisiksi niin vaikutan varmaan ulkopuolisista aika välinpitämättömältä, vaikka pinnan alla kiehuu. :evil: Päivän aikana kerätyn raivon voi sitten illalla purkaa treeneihin.

Muitten syömiset yritän sulkee vallan pois mielestäni, kotona tulee kyllä nuuskittua avokin ruokia vesi kielellä, on sekin varmaan näky kun sekä koirat että emäntä istuu miehen ympärillä anova katse silmissään! Nyt vaan pitää hakee nautintonsa jostain muualta kuin ruuasta..;)

Tällä dieetillä mieliala on ollut yleisesti ottaen hyvä, kun on saanut syödä tarpeeksi eikä verensokeri ole heilahdellut pahasti. Joskus, jos on ihan sairas nälkä ( tyyliin pakotettu paastoamaan 6 h ) ja joku vetää vieressä hampurilaista majoneesit suupielistä pursuten, tekis mieli tappaa :evil: Ei mitää sen pahempaa kuitenkaan :rolleyes: .

Joo, kiristää pinnaa. Sellainen epämääräinen vitutus päällä ja vähän flegmaattisempi olo. Varsinkin kun ollaan alkuvaiheen helpoista kiloista ohi ja nälkä kolkuttelee välillä.

en itse ole ollut vielä ikinä diietillä mut jos joskus on päässyt käymään niin et viime ruokailusta on jo kulunut isompi tovi..niin kyllähän se joskus rupiaa vituttamaan..ja tietty jos vetää matalilla hiilareilla ja koko ajan on nälkä niin ketäpä se ei vituttaisi..;)

ens viikol alkas taas dietti..ja nyt jo karvat pystys ku tiedän millast se tulee oleen henkisesti..ja vielä tuli mieleen et porukka huomauttelee mulle ruoan määrästä tyyliin "miten sä noin vähän syöt" tai "ai sä dieetil? mitä järkee muka?" joka pistää sapettamaan vielä enemmän..

Originally posted by Defaf
ens viikol alkas taas dietti..ja nyt jo karvat pystys ku tiedän millast se tulee oleen henkisesti..ja vielä tuli mieleen et porukka huomauttelee mulle ruoan määrästä tyyliin "miten sä noin vähän syöt" tai "ai sä dieetil? mitä järkee muka?" joka pistää sapettamaan vielä enemmän..

Juu-u..Dieetti päällä, ja mulle huomautellaan, et " taasko sä syöt!? "..tai "sä kyllä syöt ihan hirveästi! " Kalkkunaleikkelettäkin kun menee leivän päälle vähintäänkin neljä siivua, ja sitäkin pitää sitten kummastella..

Merkillistä. Kun vedin - 500 kcal diettiä, ei missään vaiheessa erityisesti vituttanut tms., jos ei nyt perusvitutusta lasketa :). Oikeastaan ei ollut edes nälkä missään vaiheessa. Taitaa olla hyvin yksilöllistä. Tuo -500 kcal toimii ainakin itselläni hyvin; rasvaa lähtee enemmän kuin lihasta, eikä tarvitse olla nälässä.

Tietysti jos mennään vaikka jonnekin -1000 kcal paikkeille, niin varmaan allekirjoittaneellakin alkaisi pikkusen :wall:.

Mulle ketodieetti on ollu yhtä helvettiä pidemmän päälle. Alussa tuntu hyvältä mutta kun kuukauden päivät syö lihaa puol kiloa päivässä alkaa nuppi kiristää. Vielä pitäis jatkaa kuukausi mutta motivaatio on nollissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom